Turkish teatime deel 15

**Ajajajjaaj Hier Is Alweer Deel 15:):stuck_out_tongue: :finger: :thumbsup: **

Gefeliciteeerd Meiden!!!

Roanna schreef:
Zo zal ik 'm volmaken dan?

Besmile, maar gaan die mensen van Mei dan allemaal richting Antalya?

Yes!!!

De reisbureaus die ik vandaag aan de telefoon heb gehad. Die boekten voor het deels voor de meivakantie en zomervakantie

@crazymar
Ik las het berichtje van Mierre en begreep dat je inmiddels weer thuis bent.
Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat de genezing voorspoedig zal verlopen. Doe rustig aan en pas goed op jezelf!

@cyn
Geweldig dat je het hebt gehaald.

Sorry, weet het even niet meer.

Gelukt dames. Hier is tie dan, deel 15.
**
*Crazymar, als je dit mocht lezen, welkom thuis en veel beterschap en doe nog maar even kalm aan. Niet te veel praten. Is niet goed voor je keel. Liever hier alles weer vol kalken. :wink: :smiley: *
**
@Besmile: Ja dat begriijp ik, dat het voor de Mei/voorjaars en grote vakantie is, maar als alleen Atalya nog maar boekbaar is, is het dan toch al zo druk? Nou, ik wacht wel even tot Bodrum en die kant ook te boeken is.

jeeeeeeeeee deeltje 15 goei man

oeps zat ik er ff naast mbt grey…goeie kliphanger
heb nu echt last van mn hand
dus ga afsluiten, voordat ik morgen helemaal niet meer kan muizen/ typen
dikke kus

@bloem maak er nog een toffe avond van en werkt de verwarming al weer

ik heb via via gehoord dat oad morgen wordt verspreid en dat alles per 19 dec boekbaar moet zijn.Maar dit kan ook weer verschillen

@Roanna niet alleen antalya is boekbaar maar ook Dalaman. Bodrum en Kusadasi ect zijn even laat komers:(

@bloem heb je nu niet een muizenarm.:wink:

@Bloem: ja mooi eind van Grey! Vond 't wel heeeeeeeel zielig hoor. Stiekum ff zitten snuffen :frown:

allemaal ene goeie avond, dat was het voor vandaag, tot later eens. DAAAAAG

iyi geceler

Weltrusten Detje. Slaap lekker! :wink:

Ik heb net even een reis en prijs bekeken voor Mei naar AD. € 539 is niet zo duur hè? All inn. en incl. tax en dergelijke. La Blanche stond er ook op, maar was een stuk duurder. Dus toch maar weer even wachten tot alles er is.

Nou, dat wou ik alleen maar even vertellen. :paranoid:

Truste allen.

zoo…deel 15 alweer:D
gefeliciteerd allemaal…includded myself;)

hmm…niet veel zin om deel 14 gaan retug te lezen…dus dat ga ik ook lkkr niet doen :stuck_out_tongue:

denk aan iedereen hoor…!! jullie zijn lieverds…

dikke kus en tot morgen

bloos…toen ik dat vorige bericht postte dacht ik dat t al afgelopen was…foutje…mijn hand doet nog steeds pijn…ga zo weer werken…beetje proberen af te lossen want dit is echt niet goed, kan nix met links, dus rust…niet muizen dus (en niet werken…? denk niet dat mn baas daarin trapt…!!)

fijne dag allemaal!

Zo zo alweer deel 15

Vanmorgen al naar kapper geweest voor gala zaterdag… hihi heb er zin in :stuck_out_tongue:
Verder druk met school bezig.
Denk aan jullie

Dikke kus

Vanochtend gidsen gehaald!! Joehoe het grote zoeken kan beginnen!! Heb in elke (Turkse) plaats inmiddels al een hotel gevonden hihi dus dat wordt strepen :smiley:

Hallo meisjes (en jomgens als die er zijn,
Ben gisterenavond thuisgekomen ut het ziekenhuis. Nog erg wankel, ontzettend moe en gammel…maar de operatie is goed gelukt. Heb nu een prachtig litteken in mijn nek. Lijkt wel of ik gekeeld ben! Kan zo meedoen in een hororfilm haha. Laat ik er maar om lachen, beter dan huilen. Al met al ben ik blij dat ik hier alvast vanaf ben en nu is het een kwestie van aansterken. Iedereen bedankt voor de goeie wensen. Ik doe rustig aan en dan hoop ik toch met een paar weken weer t vrouwtje te zijn!!
Spreek jullie later wel weer.
Bep, gefeliciteerd met je trouwdag, 23 jaar is toch een hele prestatie hoor.

@Crazymar: Goed te lezen dat je er weer bent…hoop dat het verder snel bijtrekt en je lekker opknapt!! Idd lekker rustig aan doen, genieten van de feestdagen en dan komt derest vanzelf…

Ik heb net leuke dingen gekocht voor de kerst, van die dingen die je overhoud(een lichtding voor onder de carpoort, een lichtgordijn voor voor het keukenraam enzo!) ga nu gewone boodschappen doen en dan zie ik wel weer wat ik dan ga doen… Iig de kerstboom klaarzetten voor puber en vriendin, gaan zij die vanaaf lekker optuigen voor me!! Ben ik niet echt van namelijk!

Nou tot straks of morgen maar weer, als ik er achter mag dan, nu hubbie thuis is!!

Marjan, fijn dat je weer thuis bent. Ga maar lekker rust nemen en geniet zoveel mogelijk. Laat je lekker verwennen.

Ik ga nu naar huis. Vanavond heb ik nl. een feest van m’n 2e baan. De directeur wordt 40 jaar. Feestavond met een leuke band en lekkere hapjes.

Fijne avond allemaal.

@Crazymar: fijn dat je weer thuis bent!

@Fransijn: veel plezier vanavond, geniet er maar goed van!

Goeie avond allen !

Sorry, ik heb nog niet veel bijgelezen, eigenlijk nog niets maar ik vind jullie allemaal even belangrijk maar ik ben totaal niet meer mee !
Moet nu leren want heb volgende week wéér een examen …

Vele groetjes en een dikke kus aan iedereen !

X