Turkish teatime deel 15

@sev blok sé, moet je nog veel examen doen. Waar loop je ergens school in Kortrijk.

he fransijn!! wat leuk, maar wat raar om zo’n feest op een woensdagavond te geven?? onze directeur is ook binnenkort 50 jr…denk niet dat er een feestje komt, hahahaha, ja voor hem dan he? nie voor ons.

haha de onze ook niet!! Gelukkig maar dan moet tenmiste geen reden zoeken om niet te gaan. Want een hele avond bij de totetrekkers en zemers te gaan zitten. Daarvoor zou ik geen zin hebben sé:dope:

zijn er niet veel aanwezig vanaaf. verveel me een beetje, dat is zo als je een hele dag thuis zit en heb nog gekregen tot eind deze week. Hopelijk kan ik volgende week terug herbeginnen, nu ja met een nek moet je voorzichtig zijn en niet te vlug aan de slag gaan.
hopelijk komt er nog iemand langs

Goedenavond dames.

Even weer een melding, dat ik weer een andere prijs heb gevonden voor AD. Eind Mei voor €489 alles inbegrepen. Maar weer La Blance er niet bij en daar wil ik toch even op wachten. :tssk:

Zo ff mijn haar uitspoelen. Staat in de verf momenteel:D want ik wil wel een beetje knap naar GC. :stuck_out_tongue:

@Roanna met welke maatschappij is dat. Hebben ze ook aanbiedingen naar Kusadasi

@ Dettje: Ik heb even voor je gekeken. Alle plaatsen staan erbij, maar geen Kusadasi. Beetje vreemd toch? Ik stuur je even een pm, anders spam ik teveel. Ha, ha ha.
**
**

@Linda1980: Gecondoleerd met het verlies van je oma ,wens je heel veel sterkte toe.
@Beps: Jammer voor je dat je je baan kwijt bent enne gefeliciteerd met je huwelijksjubileum.
@Mar: Beterschap

Zijn afgelopen weekend verhuisd en hebben sinds vandaag weer internet, alleen even snel bijgelezen. Wat heeft een mens toch een hoop rommel, afgelopen dagen nog de laatste dingen uit ons oude huis gehaald en schoongemaakt. Ben vreselijk moe van alles, merk nu pas hoe zwaar de afgelopen tijd was. Waren maandag 25 jaar getrouwd, maar nog niet veel aan gedaan. Komt wel als we alles op orde hebben.

:king: **Nouja Toos dan, ook nog van harte gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk en jullie nieuwe huis.:king: **

Hieperderpiep Hoera!!!

**Kom nu maar even tot rust en geniet van je nieuwe huis en dat je weer internet hebt. :lol: **

Groetjes en op naar de volgende 25!

Dank je wel!!!

@crazymar…fijn dat je thuis bent…ik hoop dat je snel helemaal de oude bent!!

@toos…ook namens mij proficiat!!

@dia…succes met uitzoeken;)

@fransijn…veel plezier vanaaf…

soory voor diegene wat ik vergeet.

ga nu slapen…ben al van 6 vanmorgen aan de gang, en morgen is 't weer 6 :frowning: bah!!

kus kus

hoi hoi
ga zo slapen
maar toch ff gauw nog ff

@ toos, wauwie, ook al zo veer jaartjes getrouwd, knap hoor!! was december zo populair om te trouwen ofzo?? hahaha
@filiz, sterkte dan maar morgen, is nie tof zo vroeg, bij mij gaat ie ook weer om 06.15 uur…zucht
@roanna, welke kleur??
@detje beterschap, hopelijk knap je snel op maar idd niet forceren.

slaap zacht allen
X

@ bloem: Goudblond.

Hoe ie het met je muishand? Nog pijnlijk?

Nou, weltrusten allemaal en morgen gezond weer op.

***@ Linda1980: Is het niet morgen, dat je oma wordt begraven of gecremeerd? Als dat zo is, wil ik je ook nu weer even veel sterkte wensen. ***

***Hou je haaks. ***

Groetjes.

@ Miere011: Nog even een onderonsje. Hadden vanmiddag werkoverleg en kregen te horen, dat wij tot èèn van de best scorende van Sode waren dit jaar. Goed he? We staan in de top tien met een omzetstijging van 50 %.***

Goedenmorgen allemaal!!

Jaja Beps is weer veeeels te vroeg wakker!! Dat is ook heel vreemd tegenwoordig, maar ik slaap 7-8 uur en dan is het helemaal over dus!! En dus ben ik 's avonds dood moe, vroeg naar bed en dan dus nog vroeger wakker…ga binnenkort eens een middag erin, dan normaal naar bed en kijken of dat de oplossing is

@Linda: Sterkte vandaag, hoop dat het allemaal waardig is…

@Gidsen… weet het niet, wacht dus ook nog maar ffies

Weet echt niet meer wat er allemaal besproken is dus ik laat het zo

De pubers hebben(met hulp van hubbie) gisteravond het meeste gekerst…wij vandaag de laatste dingetjes, en dan lekker genieten, kachel aan, zalllig!!

Moet ffies langs de bloedbank vanmorgen en dan nog ffies bij het CWI langs(snap dingen niet, ff navragen) en verder lekker thuis…

Tot straks

morning!!

bebs, heb ik nou echt geen last van, gistermiddag 2,5 uur geslapen en vannacht ook een goede nachtrust gehad, behalve dat 2 huisgenoten met 3 meiden thuis kwamen om half 4 snachts!! arch!! heb dan het fatsoen om niet voor mn deur te gaan schreeuwen en roepen en ‘ach…NEEE!!! wat liiiiiiiiiiiiieeeeeeef…!!’ enz enz te roepen…grrrrrrrrrrr

anyway, nu met links op de muis, maar met werk kan dat echt niet, dus prive nog ff oefenen met links…zucht…tis ook niet echt een muishand, meer een scroll vinger…hahahahaaa
ok
fijne dag, aan de arbeid!

Goeiemorgen!! Of nou ja laat dat goeie maar weg… maar dat leg ik zo wel uit!

@Toos, nog gefeliciteerd!!!

@Mar, heel veel beterschap en goed aansterken!!

Gisteren de eerste Turkije gids in handen gekregen… HEERLIJK! Heb echt een super hotel gevonden>> in ALANYA… :paranoid: Zal Askim leuk vinden… Daar willen we dus half april of half mei een weekje heen gaan… Maar ja hoe gaan we dat aan Askim uitleggen… :confused:

Het feit dat het slecht met me gaat is om het volgende; Ik heb al sinds 14 dagen last van mijn rechterwijsvinger… Hij kraakt, zit soms “vast” dat ik niks meer kan, en moet hem dan rechttrekken zeg maar…

Gisteren naar de dokter gegaan… “Snapping Finger” … Juist! En wat doen we daar aan?? Injectie of operatie… Dus ik naar het ziekenhuis voor een afspraak bij de orthopeed… Kan ik pas in februari… voor een gesprek, dus dan doen ze niks,

Maar nu wist ik dat Chirurgie ook kleine ingrepen doet op dat gebied… Ik heel bijdehand… Kan ik niet bij Chirurgie??? Nu moet ik maandag!!! En nee geen gesprek maar meteen onder het mes… :drugged: Dus ik schijt nu al in me broek!!!

Voor zover weer even mijn verhaal!! Hoe is het hier verder??

X

goodmorning all!!

@linda…ik wens je ook veel sterkte vandaag…en de komende tijd natuurlijk. ik denk aan je

@cyn…oejj…wat vervelend!! ik duim voor je maandag!!

@bloem…links lijkt me idd niet zo makkelijk. succes ermee

@beppie…is miss wel een goed idee. om er een middag in te kruipen.:wink:

@roanna…haha das ook een idee om deel 15 zo snel moegelijk vol te krijgen:D

nou heb al 2 uurtjes werk erop zitten. rest van de dag vrij…dadelijk askim online:D en de rest van de dag lekker lamzakken…

liefs

Goedemorgen allemaal. Vandaag vrij, morgen nog werken en dan zaterdagmorgen lekker vroeg in de auto op weg naar Brussel. Heb er zin in!

Nu eerst maar 's een kop koffie en nog lekker even door de gidsen bladeren :biggrin: