TTT deel 135

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs168.snc1/6296_1132473566536_1668189330_365712_6210597_n.jpg

:NETHERLANCyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

En weer een nieuw deel!!! :dag: Nice!!

Gefeliciteerd maar weer met dit nieuwe deel!
@Cyn: Zou mooi zijn als het zou lukken met het visum he

Gefeliciteerd met het nieuwe deel !!!, Ga nu eerst maar ff oude deel teruglezen:kus:

Was ik snel klaar mee :hihi:
Cyn : dat is lief van je ouders, zal voor je duimen hoor:kus:

Hallo meiden, nou wat een beesten weer zeg, je wordt er niet goed van.

Raak beterschap met je voet
Toos, hihihihihi, hubbie wil niet meer naar de kerstshow door mij???
Roanna weer de kerstpoes op
Cynnie wat lief van de je ouders, en kop op meis…zal zwaar zijn, maar een mooie week achter de rug nietwaar, en guess what…hier hebben ze een gewone pot…hiihihihii (geintje).
De kerstboom staat hier en zo maar eens de openhaard aan en wat lekkers erbij…moet de gezelligheid maar in huis halen denk ik zo, want als je naar buiten kijkt, wordt je gewoon depri.

Goede middag … back again, en helemaal wakker inmiddels :smiley:

@Crazy
Bedankt, niet leuk dat de computer van Miere aan duigen is. Maar fijn te horen dat er niets anders aan de hand was.
Nu Bloem en Beps nog … want die zijn ook erg stil de laatste tijd.

@Cyn
Back home again en dat is hard. Dikke vette :kus:voor jou meis. En die tranen mogen hoor, het moet er toch uit.
Lief van je ouders dat ze jullie willen helpen voor het visum. Welkom in de wereld van de formulieren zou ik zeggen :confused:

@Raak
En … het huis weer pakjesvrij? Hebben de kids genoten?
Jij met een ontstoken voet op de bank, he toch. Ook een :kus: voor jou.

@Toos
Introtuin onveilig gemaakt maar het viel tegen daar. Is ook ieder jaar hetzelfde he? Die ballen heb je ook een keer gezien.

@Roanna
Op pad voor lichtjes voor de keukenraam. Kaarsen is een beetje gevaarlijk met die poes he? Voor je het weet gaat ze er met haar kont in zitten :wink:

@Viva
Al klaar voor de kerst. En al is het gezellig als het allemaal staat, ik moet er nog niet aan denken om met dat spul in aktie te moeten. Staat trouwens ook nog ergens anders op zolder.

Goedenmiddag. :dag:

Inderdaad wat een k*tweer. Hebben onze schapjes gedaan, even koffie gedronken bij de Hama. Alle winkels ingeweest op zoek naar iets leuks voor voor het raam en zijn uiteindlijk geslaagd bij de Bloffer voor een leuk miniboompje (60cm) met fiberverlichting en sterretjes erin. Het staat al te pronken voor het keukenraam. (straatkant) Volgens mij zijn we de eerste in de straat en dat voor iemand die niet zoveul met kerst heeft. :frown: Hi, hi.

Zo ladies,van harte gefeliciteerd met het nieuwe deel,geopend door Bloem. :chin:

@Cynthia: Welkom terug, al zal het de eerste tijd niet meevallen. Maar je weet het… we steunen je! :kus:En wat lief van je ouders. Hopen dat het gaat lukken, kunnen jullie het ook een keer terug doen.

@Raak: Och jee, meid toch. Hoe kom je daar nu weer aan? Teveul getippeld? Geintje hoor, want je zit er maar mooi mee. Nou, anders inderdaad ff naar de HA ermee. :kus: Erop.

@Viva: Jij al lekker alles gezellig gemaakt thuis. Tja, want van buiten moet je het nu niet hebben he!!! Enneh… vind ik ook wel een beetje… je moet Toos niet zo opstoken hoor. :lol::lol: :crybaby:

@Marion: En? Nog wezen sporten? Ik denk van wel, want je was weer helemaal wakker.

@Toos: Leuke boom onder je handtekening. :thumbsup: Is dat die van jullie?

Cyn,:kus:zal niet makkelijk zijn :kus:.Super dat je ouders je willen helpen met het visum,ga zeker voor jullie duimen.

Miere,zonder pc,gelukkig niks ernstigs aan de hand.

Roanna,nog een kerstlichtje kunnen scoren?

Viva,de boom al staan en al helemaal in de kerststemming.

Vandaag C zijn verjaardag gevierd,pffffff wat heeft tie veel kado’s gehad.Maar het was een geslaagde dag.

@TRL: Oh, wat fijn dat deze dag dan wel geslaagd was. C. lekker verwent en zo hoort het ook. Toch? Leuk hoor.

En ja, heb een miniboompje kunnen scoren en die staat nu alle kleuren te flikkeren voor het keukenraam. Als je de folder van de Blok krijgt, daar staat ie in. Die van €14,99 :wink:

Zo, zeg gelijk maar weltrusten en voor iedereen slaap lekker en morgen gezond weer op en een fijne werkweek. :so:

:slapen: :dag:

1 like

Goeieavond,
Bij ons staat de kerstboom ook en is mooi geworden dankzij Viva’s tip over clusterverlichting
@Viva: Hub wil maar al te graag naar kerstshows hoor;)
@Roanna; Geslaagd voor een miniboompje bij de blopper
@Raak: Hoe is het met je voet?
@Trl: Drukke dag en C veel mooie kadoos gehad. Trouwens leuke foto’s op je FB en wat een lekker ventje is het:wub:

1 like

Trl : de 1e verjaardag er al weer opzitten en goed verwend. Fijn te horen dat het een leuke dag geweest is
Roanna : boom gescoord !! ik denk dat ik dit jaar maar weer eens een echte neerzet, moet nog ff op verzinnen
Voor iedereen strakkies ::slapen: lekker en tot morgen :dag:

Toos : de posts hadden elkaar gekruist hihi.
Met mijn voet gaat het nog niet alles hoor, slik ibuprofen forte en leg er ijszakjes op. Is nog steeds wel dik en warm. Moet morgen echt verbetering
merken anders naar de HA. Kan toch niet nog een keer 's morgens om 6 uur al spelletjes gaan zitten spelen he haha.
Jullie boom al helemaal opgetuigd. Gezellig hoor ! en een hubs die graag meegaat naar tuincentra, nou die van mij echt niet hoor

1 like

Normaal ga ik ook niet zo gauw naar tuincentra, maar vind kerstshows wel leuk. En die vlak bij jou in de buurt is echt de moeite waard.
Zou er ook niet te lang mee doorlopen, misschien morgen maar naar de ha. Voor nu een :kus: erop

Ik ga nog een poosje bankhangen, slaap lekker voor straks:dag:

Toos : mee door"lopen"kan ik iig niet haha. lekker bankhangen nu en voor strakkies : :slapen: lekker hoor

Roanna,leuk eem boompje gescoord met gekleurde lichtjes?? Ik vind die wilg met lichtjes bij blkkr wel leuk.

Raak,hoop dat het morgen beter gaat met je voet.

Toos,dank je

he zie net dat bij mij het bedankt ! weg is, wilde net nog iedereen ff gaan bedanken ;). Nou fijn, bedankt dan

:NETHERLAN**Cyn: 24 december Oldebroek - weekendje Landal:NETHERLAN

Cyn: 2 Maart Thailand… :smiley:
Beps: 12 Mrt Almelo- Weekendje Preston Palace(met fam, omdat mn vader 80 wordt)
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
Toos: 17 juni- 02 juli - Ocho Rios Jamaica[

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
17/11 Kadin

Goede morgen …
Het weekend al weer voorbij, volgens J is het TE kort en moet het 5 dagen weekend zijn en 2 dagen school :smiley:
Gistermiddag naar mijn ouders geweest voor sinterklaas en lekker verwend allemaal.

@Roanna
Het keukenraam ook weer mooi verlicht. Wat jou betreft kan de kerstman al komen.

@TRL
Een geslaagde 1e verjaardag voor C en hij is flink verwend. Hoort ook zo he!!

@Toos
Ook de kerstboom al staan … MET clusterverlichting.

@Raak
Hoe is het met je voet vandaag? Of toch maar naar de dokter?