TTT deel 135

Goedemorgen
Marion : gelukkig weer wat beter, loop alweer ipv hinkelen:dag:
J graag korter naar school en langer weekend:wacko: De Sint bij jullie ook weer langs geweest
Iedereen fijne dag:dag:

@Raak
Mooi dat het weer de goede kant uit gaat met je voet!

Goedemorgen meiden,

Bij ons ook de boom al klaar, en nu aan het werk.

Raak beterschap hoor met je voet, en hinkelse…

Wilgentakken van blakker heb ik het hele jaar in een vaas staan, maar dan ook nog met bloesemtakken er tussen…gezellie.

Roanna ik vind die fiberboompjes ook leuk, heb er al jaren een…staat nu op het tafeltje…

Goedemorgen all.

@Viva: Ja, die is ook leuk. Morgen even even de pyramide naar beneden halen en die nog even versieren en dan moet het weer genoeg zijn voor dit jaar. :biggrin: Kerststukjes krijg ik inder jaar wel van deze en gene, omdat net voor kerst ook altijd onze trouwdag is, dus gaat weer helemaal goed komen.

Het zal vast heel gezellig zijn daar bij jou in de woonkamer, zo te lezen. Geniet er maar van. :thumbsup:

@Raak: Oh, gelukkig weer aan de beterende hand met je voet. Hebben al die :kus: erop misschien toch wel wat geholpen.

@Marion: Dan denkt J. vaak net als mij. :biggrin: Maarja, ik heb als het goed is een goed vooruitzicht, dat ik straks elke dag weekend heb!!! ( na de grote klus) :mad:

Zo, fijne dag iedereen en miss tot laters weer ergens. :dag:

Goeiemorgen,
@Raak: Gelukkig dat het weer beter gaat met je voet. Heeft die :kus: erop toch geholpen
@Roanna: Jij ook net voor kerst getrouwd? Wij ook en krijgen dan ook kerststukjes.
@Viva: Het huis ook in kerstsfeer, vind het ook gezellig staan. Heb ook van die takken en blijven het hele jaar staan. Alleen doe ik ze alleen in de kersttijd aan. Ik heb er nu bronskleurige bling bling takken bijgezet, ziet er weer leuk uit nu
@Marion; Geloof dat iedereen wel zou willen dat je 2 dagen zou moeten werken en 5 dagen weekend

@linda: sterkte morgen en eigenlijk deze week
@de kerstbomen staan bij sommige van ons al
@trl: C helemaal verwend
@ Raak: hoe is het moet je voet?

Verder ben ik nog steeds druk dus kom af en toe gluren…

@cyn: een dikke knuffel

Pauze … en ben aan het genieten van mijn laatste Scheveningse harinkje.
Iedereen druk in de weer met bomen, takken en lichtjes. Hier nog niets van dat alles. Zal wel weer op het laatste moment gebeuren :biggrin:

@Roanna
Jij nog een paar maandjes en dan mag je gaan genieten he!

@Toos
Tja, zou mooi zijn die 2 dagen werken maar dan houden we de boel niet draaiend he? En denk eerlijk gezegd dat dat ook snel gaat vervelen.

@Cyn
Knuf voor jou :kus:

@Linda
Sterkte morgen!!!

@Jac
Druk druk druk! Hoe is het met jou nu?

@Marion: Lekker haring!! Ach en die versiering komt nog wel, t is nog lang geen kerst.
@Cyn: Valt niet mee he na zo’n heerlijke week:kus:

Goedenmiddag.

Zo, ook weer thuis van de schapjes doen en kwamen toevallig ook even langs ons nieuwe huisje. Zijn nu met de boventste etage bezig. (betonwerk alleen dan he) Heb nu een beetje kunnen zien waar we zo ongeveer komen te zitten. Ben er nog steeds blij mee. :zon02:

@Linda: Ook namens mij, heel veel sterkte morgen en beterschap ermee.

Verder iedereen druk met van alles en nog wat?

@Toos: Nu weer een andere Claus bij je handtekening gezet. Ken 'm ergens van!!! Oh nee, dat was zwarte Piet! :wink: :lol:

Laterssssssssss.

Is een leuke claus he, had eigenlijk deze in gedachten:D
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstmannen/050-.gif

@Linda: Sterkte morgen en alvast beterschap

@Roanna: Jij de boodschappen al binnen en meteen je nieuwe huisje van een afstand bewonderd. Kan me wel voorstellen dat je er blij mee bent hoor. Ik moet zo nog om de schapjes. Wil vanavond viva’s lievelingskostje eten…zuurkool:tongue:

1 like

Ook leuk Toos. Sexy Claus hoor!!! Zoiets zal toch maar bij je aan de deur komen. :wink: :stuck_out_tongue:

Zo, ik heb net even de scoot gestart en was daarnet al even een stukje gaan rijden, omdat Kokkie de accu eruit gaat halen om hem op winterstal te zetten. Hij deed het gelukkig nog goed!!! Heb ik voorlopig even niet meer nodig.

Wij gaan rijst met roerbakgroenten eten, maar kokkie moet zo eerst nog naar de (dia) pedicure.

:dag:

Toos : wat zie ik nou weer allemaal voor lekkers voorbijkomen:thumbsup:
Roanna : je nieuwe huisje gezien en helemaal happy
Linda : sterkte morgen en een snel herstel

@Raak: Ja, die Toos weet wel wat lekker is he? :wink:
Hoe is het nu met je voet? Helemaal over? Niet naar de HA gehoeven?

@Roanna
Het nieuwe huis bewonderd. Je gaat er vast en zeker steeds blijer mee worden

@Toos
Aan de zuurkool vanavond.

@Raak
Wat bedoel je met dat lekkers? De zuurkool of Claus met de bibberbillen?

Volgens mij mag santa ook wel naar de sportschool:D

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ben er weer!!!
**
Verleden week maandagochtend, computer aangezet, en niks, noppes nada…Overleden!!!
Ex hubs nog van alles geprobeerd, maar was niet meer te redden. Oorzaak waarschijnlijk kattenharen! Even nadenken wat te doen, weer 2e hansje van de kringloop? Goedkoop lappie?? Uiteindelijk besloten om via C*****Stunt een nieuw kast te bestellen. Prijs viel alles mee, (159 euries) en de rest werkt nog goed, scherm, toetsenbord enzo. Maar het afleveren ging wat moeizaam, hij was er eigenlijk donderdag al, maar net op een moment dat ex-hubs niet thuis was, en uiteindelijk had hij hem vrijdagavond pas in huis. Maar van t weekend had hij geen tijd, dus vanmorgen hier neergezet en geinstalleerd.
**
*Paar dooie vissen, zielige katjes…maar alles weer geregeld nu. *
Kom later weer terug, moet nu even een schapje doen!!!

@Miere: Oh, gelukkig ben je d’r weer. We hadden je gemist en haalden ons al van alles in het hoofd. Visjes dood en dergelijke, niks voor Miere enzo. Maargoed, toen kwam Crazy even vertellen wat er mis was en nu ben je er zelf weer, dus is alles weer opgelost. :smile: Hi, hi. Veel plezier met je nieuwe pc.

@Toos: Ja, dat mag je wel zeggen. Heb je geen andere lekkere kerstman?
:stuck_out_tongue:

@Marion: Ken je dat gevoel van blij worden van een ander huisje? Maar al te goed he!!! :wink: Hoewel ik hier ook jaren met heel veel plezier heb gewoont. Ruim 30 jaar.