Marion : ik bedoelde niet de zuurkool :teeth:
Miere : welkom terug, had je kom al geprobeerd goed schoon te houden maar kon helaas geen eten geven :o
Roanna : kerstman is al oud hoor !!, voet is nog niet helemaal over maar wel al stuk beter gelukkig
Toos : zie dat jij nog wel bedankjes kan sturen, ikke niet meer :drool:
Jawel hoor, zie bij jou wel thanxs. Zie bij mezelf niks. Vind het trouwens grote onzin dat thanxs gedoe
@Miere: Ben ook blij dat je weer boven water bent, maakte me ook al zorgen dat het misschien niet goed ging.
Zo, eten op en ook al getruust.
@Toos: Ik zie bij jou wel 3 x is bedankt staan hoor. Vind het eigenlijk ook flauwe kul. Ha, ha. Vond die gifts toendertijd leuker.![]()
*Gaat gewoon met mij, hoor. Alleen was de verveling de afgelopen week nog groter, natuurlijk, zonder PC. *
En ik heb helaas moeten stoppen met de taalwedstrijd, erg jammer, want ik zat bij de laatste 5.
Lopen gaat goed, ben net naar de SM geweest, en naar de slager. Pffff kilo krabbetjes, bijna een 10-tje!! Niet normaal!
Nog 2 volle dagen, dan gaat t gips eraf, ben benieuwd wat ik dan mag en kan, maar als ik maar auto kan rijden! En dan volgende week een paar uurtjes werken, op therapie basis.
Jullie hebben niet zoveel gekletst in die week, kon het nog bijlezen!
@ TRL, Alsnog gefeliciteerd met C’s verjaardag, hoop dat het allenmaal leuk is geweest!
@ Cyn, kop op, meid, je kan ook van elkaar houden op afstand, en met de pc ben je toch dicht bij elkaar! Maar natuurlijk is het missen als je net terug bent het ergst!
@ Raak ook weer boven water, en een zere voet, kom maar naast me zitten!
**
*En verder…kerstdingen, vakanties, bedankjes???, dipjes en oppeppertjes. *
Voor allemaal dikke :kus:, vanaf nu ben ik er weer!
nou lekker dan Toos, wilde vanavond nog wel bij je aanschuiven, maar laat maar zitten…hier eten we snert, althans hubs en ik, Damber is naar de film met een vriendin, …jullie weten wel de echt meiden film van het jaar…er komt een vrouw bij de dokter, dus die ging gewapend met zakdoeken naar de movie…maar maken eerst een tussenstop bij de mac.
bedankjes geen idee wat het inhoud, of wat de meerwaarde is.
Roanna lekker even bij je nieuwe huisje gespiekt, krijg je een beter zicht op de zaak
Miere een nieuwe pc, gelukkig voor de vissen krijgen die weer eten, geloof dat er 3 zijn gaan hemelen.
Linda succes morgen, en voor de rest van de week.
Iedereen verwent door de sint, en C. die los kan lopen toe maar, die is er vlug bij.
Cynnie een dikke knuffel…de pijn zakt hoor…
Marion nog geen kerstsfeer in huis, maar doet het op het laatste nippertje.
van al die bedankjes klopt geen hout,…heb al meer dan 1x bedankt maar dat geeft hij niet weer.
@Viva: Maar je hebt al wel 4 x bedankt hoor! ![]()
@Miere: Mooi, vanaf nu weer lekker meekletsen. :slywink:
@ Viva, heb ze al “geflusht”! Oftewel door de wc gespoelt
@Viva: Dat is nou weer jammer dat je niet aan wilt schuiven, je moet eens weten hoe lekker mijn zuurkool is. Denk dat hub graag bij jou had willen eten, lust liever snert dan zuurkool. Wendy is vanavond naar dezelfde film, ben benieuwd wat ze ervan vindt. Ik vond het boek in ieder geval wel mooi.
@Miere: Zou eerst maar afwachten hoe je voet uit het gips komt voor je therapeutsch wat gaat doen. Misschien ook eerst om de koffie;)
Snert… zuurkool…??? Ik dacht ook al, wat ruik ik toch! ![]()
@Raak: Heb ik je al gezegt, dat ik jou boom ook mooi vind?
@ Toos, ja natuurlijk. Maar ik heb ook veel administratief werk, en als ik maar auto kan rijden! Het plan is de eerste week 3 x 3 uur, maar dan wel wel “zittend” werk. Of ik nou hier achter de PC zit, of daar! En dan langzaam opbouwen. Maar 4 dagen van 9 uur(wat ik normaal doe) en 1 van 4 uur, wou ik nog maar even mee wachten.
hahaha, nou hier de snert al weer op, ook daar ben ik niet zo gek op, dus jullie zien winterkost is eigenlijk niet aan mij besteed.
Vanavond komt op sbs een mooie film, heb hem al gezien…met jodi foster geweldige film.
Ja Toos het boek, en ook het vervolg de weduwnaar heb ik gelezen, vond het wel een goed boek, maar hoefde niet te huilen hoor, mijn buurvrouwtje las hem in side star park, daar waren we met zijn allen, en die was helemaal in tranen bij het zwembad, terwijl ze het boek las.
Miere rustig aan, dadelijk verknal je meer dan dat je goed doet. Eerst uit het gips en dan heel voorzichtig gaan belasten, maar werken, ook zittend is niet goed, en autorijden mag je helemaal nog niet.
@Viva: Ik was ook niet in tranen, vond eigenlijk het vervolg beter. Maar ben wel benieuwd hoe ze de film vinden
Ik wacht wel af wat ze donderdag in t ziekenhuis zeggen, en daar houd ik me aan vast. Maar volgens de info die ik de vorige x kreeg, mocht ik weer autorijden als het gips eraf was. Is donderdag 6 weken geleden geopereerd, dus zou dan genezen moeten zijn, vind ik. Heeft lang genoeg geduurd. En er staat 6 weken voor, operatie + herstel.
Roanna : nee dat had je nog niet gezegd:so: vind het wel een gezellig gezicht zo al die mooie versieringen van ons, toch ?
Viva : snert lust ik wel graag hoor, een keer per jaar ofzo. Ben ook niet van de stamppotten, meer van de verschillende kleine hapjes;)
Toos : heb ook het boek gelezen en moest ook niet huilen. vond het wel een mooi boek, lag in Sharm el sheik aan het zwembad;)
Alletwee de boeken van Kluun gelezen, was heleaal in tranen bij deel 1, deel 2 wel interessant, maar niet zo ingrijpens als deel 1. Film staat nog op verlanglijstje.
vond deel 1 wel goed, deel 2 ging wel, is in een hele andere context geschreven, ik vond nummer 2 een beetje lauw…
ik ben trouwens meer van de boeken van heleen van royen…geweldig, heb ze allemaal, en ook allemaal gelezen. maar de meest leukste is de gelukkige huisvrouw, begon er aan in het vliegtuig, ik heb gehuild, echt tranen met tuiten van het lachen in het vliegtuig, dat hubs zich afvroeg wat er in godsnaam met me aan de hand was,…heb echt liggen gillen van het lachen op het strand, zelfs hubs die nooit leest, (ja de quest) heeft zich er aan gewaagd, ook hij lag helemaal in een deuk, terwijl het eigenlijk een heel zielig boek is.