TTT Deel 132 alweer !!!

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs168.snc1/6296_1132473566536_1668189330_365712_6210597_n.jpg

**:turkey:Mar Mier: 6 t/m 13 oktober Marmaris:zon02::turkey:
**Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown :smiley:
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Beps,jij was snel met sluiten…

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

@ TRL STOCKHOLM!!! leuk leuk

oeps ik ben al laaaat opschieten!!

Bloem,ja lijkt me ook wel mooi,maar weet niet of de vriendinnen willen vliegen…Nog niet over gehad.En 1 had het over eind november,maar dan is me paps nog niet terug uit Suriname,want dat gaat waarschijnlijk zo goed als door en kan me mams niet alleen een weekend met C opzadelen dat vindt ze vast niet erg,maar tis wel zwaar…

@TRL: HAHAHA Ja goed he, ik had het laatst postje…dus dacht: Meteen maar haha!!!

Gefeliciteerd meiden, dat was snel!!
Echt heerlijk aan het werk…zo lekker. Mooi weer, en de mensen zijn sjachie…maar omdat ik zo straal worden ze allemaal vrolijk!!! Hahahaha

Hallo allemaal, gefeliciteerd met nieuw deel, zat nog te reageren in oude deel maar was al gesloten hihi
Bloem : dit is echt mooie metamorphose
Roanna : naar de achterhoek, vakantiestart plannen
Viva : heel hard aan het verven maar wordt iig mooi
Beps: aan het werk en daarna verjaardag van Mams vieren, fijne tijd !!
Trl : niet naar clupje maar naar Mams en Paps om voetbal daar te kijken
Was gisteren bij zus en zwager, die waren lang weekend in huisje in Belgie,
krijg ik vanmorgen vroeg telefoon, staat hun auto op de parking op blokken en wielen weg :retard: dan word je toch wel ff niet goed he. Zijn nu al de hele tijd bezig met politie, verzekering en parkbeheerders. Gaat je weekendje rust…Ga er misschien zo nog wel naar toe voor morele ondersteuning ofzo:dag:

zo… nu moe, hard gesport… pfew

@ raak he bah, gatver zet!!! zo achterlijk zijn sommige mensen!!
@ beps hahaha jij bent het zonnetje in huis
@ trl, waarom zou je niet gaan vliegen, als dat hetzelfde kost als autorijden… alleen wanneer, das altijd lastig met een grotere groep…

Ik straal nog meer: Ik ga zo naar huis!!!
Dan naar mn ouders en dan heerlijk nietsen enzo…

Tot morgen!!!

Beps : enjoy !!!tot morgen
Bloem : ja is balen he, ze zijn op weg naar mij, hebben dus banden gekregen via de politie

@raak
Wat leven we in een wereld, je spullen zijn echt nergens meer veilig!

@beps
2e geworden bij de fotowedstrijd, voor mij ben je een winnaar hoor, als ik die foto’s zag…
Alvast gefeliciteerd met je moeder.

@marion
Druk met al het regelwerk, je wilt natuurlijk wel dat alles werkt als je gaat wonen. Heb je al een idee wanneer jullie erin willen.

@roanna
Van harte met je kleinzoon en die happymeal komt nog wel eens :wink:

@miere
Klaar met werken, ook het laatste zakcentje binnen, nu nog even wachten totdat je weg mag.

@trl
Een reisje uitzoeken, zou natuurlijk wel leuk zijn om met de hele groep te gaan vliegen.
Ik dacht dat je vader niet van vakanties hield, maar dat valt dus wel mee, Suriname ligt niet direct naast de deur.

@viva
Druk aan het klussen bij zoonlief, je zal straks wel spierpijn krijgen.

@bloem
Het sporten alweer achter de rug, sportief hoor op de zondag.

Ik ben vandaag en gisteren alleen met de kinderen (overdag dan). Hubs heeft het megadruk, dus hij moet aan de gang. Vrijdag viel ook al af door het pv uitje. We hebben het trouwens erg leuk gehad in Leiden, het weer was redelijk. Niet helemaal droog, maar het grootste gedeelte van de dag wel. We gingen met sloepen varen op de Leidse grachten, we kregen een kaart mee en daar stond op waar we moesten zijn om opdrachten te vervullen. Na afloop nog lekker eten en om 21.45 weer thuis.

@ MK klinkt als een leuk pv uitje!

overigens was beps 2e geworden in de reisquiz.

ikke toch weer gezwicht voor mn bedje… te zalig…

@ Uhhhhh, bloemmie, ben jij dat???

MK : alleen met de kids en een hele leuke dag gehad tijdens pv feestje:thumbsup:
Bloem :lekker terug geweest naar bedje:drugged:
Miere : ben je al klaar met pakken ??? schiet nu op he

Raak,wat zullen ze raar gekeken hebben toen ze de auto op blokken zagen staan.

Mk,me paps gaat een maand naar Suriname hoeft alleen het ticket te betalen,dus deze kans pakt hij en dat vond me ma prima,vroeger vond hij vakantie wel leuk maar tegenwoordig niet meer zo,maar wie weet krijgt hij de smaak weer te pakken.

Bloem,ga maar met 2 vriendinnen hoor…Maar zal wel pas januari worden ofzo denk.wordt nu anders wel krap dag.

Miere,koffer al gepakt?

Haha, koffer gepakt???
Dat is bij last minute werk. Hup, op t bed, en alles vanuit de kast erin. Half uurtje werk!!!
Is misschien anders als je met meer gaat, maar voor mij alleen ben ik zo klaar.
Dat wordt dus morgenavond laat.

**
Nu wordt er weer voor me gekookt, turkse tomatensoep en rijst met vlees, en lekker vers Turks brood erbij.

Goedenavond ladies.

@Miere: Mmmm… heerlijk weer he. Bofkont, maar zou zeggen… laat je verwennen en genieten maar.

@Raak: Pffff… dat is dan ook wat he. Je zal zo maar wakker worden en zien dat je auto geen wielen meer heeft. Wat een kl**tzakken, die dat gedaan hebben.

@Bloem: Toch nog even wezen sporten en toen toch maar even dat broodnodige dutje gedaan!! Dan zal je het toch nog nodig hebben.

@Beps: Weer eens de hort op. Toch nog 2e geworden? En wat krijg je dan? Eeuwige roem?

@MK: Ook een leuk gehad met bedrijfsuitje en hubs maar werken he!!! :stuck_out_tongue:

@TRL: Ook nog een reisje aan het organiseren met vriendinnen. Leuk!!! Je vader naar Suriname? Hebben jullie daar familie wonen ofzo? Wel weer een wat anders hoor! :biggrin:

Zo, wij naar de achterhoek geweest en daar ook lekker hete aardappeltjes gegeten. Was weer ff gezellig. De tank nu half leeg en gaan 'm ook niet meer vullen :stuck_out_tongue:

Oh ja… Gefeliciteerd met weer dit nieuwe deel. Tja… ik was er even niet toen. :retard:

Zo ik weer thuis, was een gezellige middag, nu op tijd naar bed, morgen weer overdag werken…

Dus… allen…
Welterusten :slapen: lekker

Roanna,nee helaas geen familie wonen,maar een kennis van me paps heeft daar een huis en heeft al een paar keer gevraagd of hij meeging,kan die gelijk wat klusje doen daar :biggrin:.Hij gaat een maand als hij dat volhoudt zonder me mams,want een weekje zonder me mams dan mist hij haar al wel… En natuurlijk gaat hij C missen.