@TRL: Oh zo ja. Eigenlijk een werkvakantie dus!!! Lijkt mij dan ook niet dat hij zolang kan wegblijven als hij al moeite heeft met een weekje, maarja, hij heeft het daar waarschijnlijk erg druk, om daar aan te denken, alhoewel… je weet het maar niet. Wel een mooie ervaring dan lijkt me.
Goeiemorgen ladies,
Even een berichtje vanuit jamaica. We hebben een goeie reis gehad, geen vertragingen. Het is hier 32 graden en af en toe een tropisch buitje voor het stof. Gisteren het binnenland in geweest naar een koffie en fruitplantage, vandaag hebben de meiden en hun vrienden met dolfijnen gezwommen en ik met een geknuffeld. Was geweldig. Donderdag staat kingston op het programma. Het is een geweldig land met super vriendelijke mensen, de don’t worry be happy mentaliteit is zo leuk. vermaken ons prima, zitten nu nog aan de pina colada en voor jullie begint de nieuwe werkdag al bijna. Ik ga zo mn mandje opzoeken, voor jullie werk ze of anders een fijne dag:dag:
@Miere; Een hele fijne vakantie, geniet ervan:kus:
Toos geniet meissie en droom lekker weg bij de pina colada
Beps de hele dag aan het werk
Bloemmie gisteren nog even het bed in gedoken
Miere bijna op vakantie, ik wens je vast een hele gezellige luie vakantie toe
Marion druk aan de klus denk ik zo.
Raak, jeetje nou lekker dan zeg, je auto op blokken, gelukkig heeft de politie de helpende hand geboden, je zou ze de handen afhakken.
Tlr. paps naar suriname voor een maand heerlijk hoor, maar lijkt me dat mams het ook moeilijk gaat krijgen zo lang zonder hem, en dan ook nog kleine C. om voor te zorgen in haar eentje, maar denk zo dat het best goed gaat komen. En jij ook nog even weg,heb eigenlijk niet meegekregen waarheen.
Zo ik vandaag een dagje vrij, ik ben helemaal gaar, alle spiertjes spelen op, nooit geweten dat je er zoveel hebt.
Vandaag dus een beetje in mijn eigen huis rommelen maar geen grote dingen hoor…pffffff… vrijdag weer aan de sop bij zoonlief, daar worden vandaag, dinsdag en woensdag de vloeren gelakt, dus kunnen we niets…
Goede morgen meiden :dag:
Even hier langs voordat ik naar het werk ga. Maar een halve dag vandaag, morgen trouwens ook dus das lekker luxe. Vanmiddag waarschijnlijk even op pad voor keukenkastjes. Ik wilde graag de apparaten ingebouwd en heb nu de zaak gevonden waar ik dezelfde kastjes bij kan kopen. Hopelijk is ie open en anders ga ik verder met het texen. Verder huizennieuws, er is een hoop gebeurd, op deuren lakken na voornamelijk schuren en grondverven dus echt resultaat zie je nog niet. En dat is een beetje balen, ongeduldig type he! Maar komt goed.
Kijken wat ik nog onthouden heb …
Toos even langs geweest vanuit Jamaica! Ze zijn aan het genieten daar, mooi zo!
Raak op pad geweest voor ondersteuning? Belachelijk dat ze niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven.
TRL op zoek voor een weekendje met de vriendinnen
Beps druk op de zaak, misschien krijg ik je ook nog wel eens aan de telefoon of zitten jullie niet in deze regio?
Bloem kijkt ons iedere dag stralend aan. Wat zul jij een hoop leuke reacties krijgen op het werk vandaag.
Roanna was weer even pleite tijdens de bevalling. Je krijgt het telkens weer voor elkaar he ;)?
En nu nog snel even naar de winkel …
Zo leuk zeg, dat Toos ook nog even is aangeweest vanuit Jamaica. Ben blij te lezen dat ze het allen zo naar hun zin hebben. Toos… ja hoor ook wij gaan genieten zullen daar de groeten doen, maar het duurt nog even.
Have fun :kus: you all.
@Viva: Tja en dan merk je ook dat je toch een jaartje ouder wordt he. Gaat het allemaal niet meer zo gesmeerd, zeg maar. :slywink: Miss kun je even die man uit ADR vragen waar hij die kunstdingen vandaan haalt. Hi, hi. Nou, nu even rust op de plaats he!!!
@Marion: Ook even pauze, omdat alles nog in de grondverf staat. Nog even geduld… en dan is het zover.
Verders denk ik iedereen aan en op het werk. :dag: :kus:
Enneh… ja morgenmiddag de auto ophalen en de koffer al zo’n beetje qua kleding ingepakt, maar de rest moet nog.
Hebben jullie dat nu ook weleens, dat als je op vakantie gaat, dat er dan van alles stuk gaat? :disgust: Nou, bij kokkie brak zo spontaan tijdens het brood eten, zo een hele tand af. Die naast z’n voortand. Gelukkig mag hij vanmiddag al komen en dan maar zien hoe ze dat in orde gaan maken, maar het kost toch weer geld. Maarja… met zo’n hole in je muil lopen, is ook geen gezicht he!!
Roanna heel herkenbaar hoor, heb ook meestal van dat soort dingen, of de wasmachine begeeft het net, of de stofzuiger kapt ermee…nou gelukkig kan kokkie nog terrecht, want nee met een gat in de mond daar lopen dat schiet niet op…
Ik aan de strijk en aan de dweil hierzo, maar op z’n elfendertigst.