TTT Deel 132 alweer !!!

Viva : lekker thuis, spieren rust geven, filmpje kijken, kippevel
Beps : werken,vanmorgen druk, nu rust
Roanna : Kokkie pech met tand, gelukkig opgelost voor dw vakantie
Trl : Fijne week meissie:kus:
Marion : alles in de grondverf, kijkt nog niet zo mooi, maar komt goed:)
Bloem : zal ff ik vertrek kijken, gesprek goed gegaan?
Miere : bijna zover…
Damber : vanmorgen ook al ff langsgeweest:dag:
Toos : vanuit het verre Jamaica ff meegedeeld dat ze het prima naar hun zin hebben met z’n allen en dat deze keer de vlaai zelfs meewerkte
Cyn : hoe is tie ???

Zo tijd bijna, lekker naar huis
Zo met de hondjes naar bos(regenjas mee)

Tot vanaaf

Raak: wel ok hoor… maar ben mega druk… :ninja:

Goedenmiddag dames.

Zo, lekker rustig geweest hier en Raak heeft alles al een beetje besproken, dus sluit me daar gemakshalve even bij aan.

@Viva: Wat een strot heeft die deerne he!!! Jeetje…wat mooi!!! Ik kreeg er eerlijk gezegt geen kippevel van, want dat krijg ik meestal pas van de inhoud van een liedje, maar voor de rest… dit is werkelijk fantastisch. :thumbsup:

@Cynthia: Druk? Met vakantie’s boeken neem ik aan, of met andere dingen? :wub: Wil iedereen nog even weg, of alweer voor volgend jaar?

Oh, dus jullie herkennen het wel van die dingen die net lekker voor de vakantie nog stuk gaan!!! Zijn vanmiddag even bij de TA geweest en gelukkig kon er een tand op zijn (kiezen)frame bij worden geplaatst. Morgenochtend komen om te happen en meten en nadat we de auto hebben opgehaald morgenmiddag, kan hij zijn frame met toestanden weer ophalen. De rekening krijgen we dan nog wel als weer thuis zijn. :unibrow: :frowning:

Roanna: nee niet met :wub: maar met vakantie’s boeken :wink:

ikke ook weer thuis
heb mn dag niet… ben een beetje van het padje… dus :kus:

@Bloemmie: :kus: Komt wel goed!!! Denk aan jezelf, jij bent belangrijk(en zeker voor mij ;)!!)

Miere,een hele goede reis en geniet ervan…

Bloem,:kus:

Roanna,gelukkig kon kokkie snel terecht voor zijn tand,morgen lekker de auto ophalen dan nog maar een paar daagjes …

Toos,lekker aan de pina colada gezeten,zal je wel heerlijk geslapen hebben.

@Roanna: OHHH Morgen New Car… SPANNENDDDDD

@Miertje: JAAA lekker hoor, geniet maar in het mooie Marmaris…

Zo, en nu even eerst:

**@Miere: Hierbij wil ik je een hele fijne, goede, superdepuper en zonnige vakantie toewensen. Ga er weer lekker van genieten en kom uitgerust weer terug. Het zal je weer even goed doen. **

:kus: :vak01: :vak01: :kus: Have fun.

Goede reis ook!!! >>>

@Beps: Oh ja… wat spannund weer. :lol::crybaby: Gaan we gelijk met de new carr naar de tandarts. Mag hij 'm als eerste zien.

@Roanna: Jaja…Miertje een goede vakantie wensen he(niet omdat je het haar gunt maar omdat jij dan weer NUMERO UNO staat natuurlijk pfff)

@Beps: Oh, nu je het het zegt… daar had ik nog niet een aan gedacht. Kun je nagaan. :wink:

Dan erbij… ik sta maar een paar dagen bovenaan. :finger: Pfffff…tis de moeite nie.

Wel neeeheeee…Muts JIJ GAAT!!! Lekker he

Miere : heel fijne reis en ga lekker genieten in Marmaris en kom uitgerust weer terug :vak02:
Roanna : morgen met de nieuwe auto naar de tandarts;)en daarna lekker toertje maken, wat zullen jullie trots zijn
Bloem : offday, moet af en toe kunnen, maarre niet te vaak he
Cyn : vandaag heel druk geweest met vakanties boeken
Beps : zou ook wel bovenaan willen staan :so: ikke ook hoor :wink:
Trl : ook ff tijd gehad om langs te komen

@roanna
Gelukkig kon kokkie snel bij de tandarts terecht, een gapend gat in de mond is ook niks.
Morgen ook de nieuwe auto halen, wat een heerlijk vooruitzicht.

@miere
Heel veel plezier in Marmaris, even een weekje bijtanken, zalig hoor.

@beps
Chira niet meer gepoept in huis? Of doet ze dat allen bij anderen :slight_smile:

@bloem
Off day :kus:

@viva
Au au au, wat heeft een mens veel spieren hè :smiley:

@raak
:dag:

Ik alleen morgenochten werken, 's middags ga ik met de kleuters mee op excursie naar het bos. Het weer zou allen wel iets mooier mogen, ik hoop dat het droog is.

MK : volgens mij is het weer morgen goed hoor, hier zelfs 21 graden:zon02:
dus : lekker genieten morgen, veel plezier

*Allemaal bedankt voor de goede vakantiewensen. Ben nu eindelijk m’n koffer aan 't pakken. Zal wel lukken, ik neem altijd veel te veel mee, en heb me voorgenomen om dat nu dus niet te doen. Wat ik de vorige x niet gebruikt heb gaat ook nu NIET mee. Maar ja, beetje slippertjes, van alles wat, ook toch wel wat warms voor 's avonds, toiletspulletjes, boeken, en nog wat spulletjes…hoop dat het gaat lukken. Het stapeltje op m’n bed groeit gestaag. En o ja, er hangt ook nog wat aan de strijkplank te wachten…Nou ja, nog ff doorgaan. *

@Marion, succes met huisje
@Bloem, kop op, meis
@Toos vanuit Jamaica, ook lekker aan t genieten
@Roanna, veel plezier met de auto, en jullie ook fijne vakantie!(weet je nog mijn vorige vakantie? Kies gebroken avond ervoor!):stuck_out_tongue:
@Beps, geniet van je hondekinders
@Viva, sterkte met de pijnlijke spiertjes, niet te hard poetsen!
@MK, hoop op een droge dag in t bos voor jullie, veel plezier
@Cyn, druk met boeken, goed werk, hoor :finger:
*Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. O ja *
@Raak nog, dikke kus, meis.
En als ik nog iemand vergeten ben, ook dikke kus!!

Geen askim vanavond, auto is stuk, beetje jammer, wel gisteren hier lang geweest. Had gehoopt hem nu nog even te zien, maar dat wordt nu pas volgende week. Ik hoop van harte dat we de volgende vakantie samen kunnen gaan!!

Allemaal tot volgende week, behalve Roanna!

:kus::vak01::kus::vak01::kus::vak01::dag::dag::dag::vak02:

Miere : :kus: :dag: >>>>>>>>>>>>>>> ENJOYYYYYYYYYYYYY