Doei Miertje…veel plezier…
Doei @llen: Ik ga naar bedje…
Doei Miertje…veel plezier…
Doei @llen: Ik ga naar bedje…
truste askimmetje
@ miertje heeeeel veeeeel plezier in Marmaris!! lekker genieten, ff niet werken, en gewoon zalig nix moeten!! geniet
Miere… >>> :kus: :vak01:
@Beps: Truste…ja, wij gaan. hihhi. Luf joe too.
Ja ladies morgen de carr ophalen en natuurlijk zijn we best trots.
Ook ik hoop op mooi weer morgen. Ik ga voor jullie duimen MK.
@ allllll : truste en :slapen: lekker :dag: tot morgen
@Raak: Nog geen goeie, mooie foto kunnen vinden? Weltrusten meissie en doe je weer ff de groetjes aan J. Voor jou een dikke :kus:
Nou, t zit erin, hoor. Al 19,4 kilo, en m’n toiletspullen moeten er nog bij :frown:.
Misschien nog maar een boek eruit halen?? Nou ja, valt wel mee, misschien 1 kilootje er overheen. Snap niet wat er zo zwaar is, ja die koffer!!! Is zelf al 5 kilo ofzo. verder heb ik echt niet veel mee, er is zelfs nog ruimte over. Liefhebbers??? Gnagnagna…
Zo, ik ga er ook van tussen. Heb ff een tijdje met kokkie op de klepdoos gezeten. Hij kan het nu al best goed, voor zover dan he!!! En maar op youtube muziek zoeken en luisteren… die skat. :o
Weltrusten all . :slapen: Tot morgen weer. :dag:
@Miere: Anders had ik dat plekje nog wel op willen vullen, maar ik ga zelf ook al. :unibrow:
Doeiiii :vak01:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>:TURKEY:
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
mogguh!!
@ roanna jij en kokkie staan bovenaan!!
Goedemorgen :dag:
druk druk druk… sorry!
Goede morgen meiden …
Hier is de egotripper weer even. Niet geshopt gisteren maar geschuurd en gegrond totdat de telefoon ging zo rond een uur of drie. N, met het verzoek of ik aub mee wilde naar het ziekenhuis want ze had een gesprek met de arts. Haar moeder ligt sinds 10 dagen weer in het ziekenhuis omdat ze niets meer binnen hield. Er waren foto’s gemaakt van de buik en daarop hebben ze iets ontdekt, wss uitzaaiingen. Wat is er nog mogelijk in haar situatie. Ze durven niet alle onderzoeken aan en mocht het nodig zijn is een chemokuur niet mogelijk omdat ze dialysepatient is. Maar boven alles de vraag. Wat wil moeder zelf. Wil ze het zeker weten. En daar moesten wij achter zien te komen. Een zware middag en avond dus. In ieder geval gaan ze haar vanaf vandaag sondevoeding geven, in de hoop dat dat aan gaat slaan zodat ze in ieder geval wat aan kan sterken.
Verder is er niet veel blijven hangen …
@Miere
Gaat op vakantie vandaag
@Roanna
Krijgt de nieuwe auto EN staat ook op nummer 1 vandaag.
Môge…
OHhhh Miertje weg, en dan moet ik er toch aan denken dat ik anders vandaag had vertrokken(of morgen) als we Chira niet gehad hadden…(hihi ben gelukkig hoor…)
Geen bijzonderheden, voetzoeker komt vandaag terug om iets te proberen, en ik mag naar de nagelmuts mn nagels weer ‘vernieuwen’!
@ beps :kus:
@ marion gets wat vervelend en heftig voor N en haar moeder en voor jou als steun en toeverlaat… pff heftig hoor… heb er geen woorden voor :kus:
@roannnaaaaaa new car alert!!!
@Marion: Dikke :kus: voor N(en jou) en sterkte met de tijd die komt…
Ook een :kus: voor jullie meiden!
http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_acold.gif
Goedemorgen meiden.
Ja dat kan ik net gebruiken maar niet heus.
Miere vandaag lekker weg.>>>
Marion jeetje meis wat een beslissingen zeg, heel veel sterkte voor N. en natuurlijk ook voor jou.:kus:
Roanna vandaag de nieuwe bolide halen:wub:. Kokkie toch met een mond vol tanden op vakantie, de rekening gelukkig na de vakantie…niet dat het wat uitmaakt maar toch.:so:
Beps iets nieuws proberen aan je voet??? Beugeltje toch niet geholpen?:kus:
Bloemmie weer terug op het padje of nog niet??:kus:
Hééé, ik ben er nog , hoor!!
Over een kwartiertje komt Crazy me halen, en dan ben ik pas echt weg!! Ik heb vanmorgen vroeg m’n kleindochter al naar de crèche gebracht, omdat d’r papa en mama allebei heel vroeg moesten werken. Groetjes allemaal en tot volgende week!! XXXX
Mar Mier: 06 oktober t/m 13 okt. Marmaris!!! >>>:TURKEY:
Roanna en fam: 10 oktober t/m 17 okt. ADR >>>:TURKEY:
Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 2 november Studiereis Destination Unknown ![]()
Bloem29: 5 november t/m 8 november: Berlin
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
@ Marion, sterkte voor N! Doe haar de groeten.
Miere geniet meissie en een hele fijne vakantie…