:vak02:
http://i261.photobucket.com/albums/ii77/Beps1/TTT-Lampjes.jpg
Kijk aan een nieuwe deel, en nieuwe kansen en een nieuwe ronde…
We gaan er gewoon vanuit dat jullie vertrekken morgen hoe dan ook, en hoe laat dan ook. Dus misschien ben ik te voorbarig, maar toch heel veel plezier en een hele fijne vakantie (en als jullie morgen toch niet gaan, gaan jullie overmorgen wel)
Jemig Beps en Bloem, echt zenuwslopend dit :kus:
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis:TURKEY:
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Zo, gefeliciteerd met het nieuwe deel en dat net nog voordat Beps en Bloem weg gaan. cheer
Natuurlijk gaan jullie nu weg, alleen de tijd zal nog even onzeker zijn, maar dat jullie gaan is toch nu (haast) wel zeker en wens jullie nogmaals een goede reis en heel veul plezier en geniet ervan.
:vak01::vak01:
Gefeliciteerd met dit nieuwe deeltje…
Beps en Bloem : weet niet of jullie toch al gaan rijden naar Schiphol strakjes dus alvast…heeeeel fijne vakantie en gaan genieten, ik reis in gedachten mee en ben echt wel jaloers hoor, is er zooo mooi, lente zien worden…
**Beps en Bloem,wil jullie ondanks de onzekerheid een hele fijne reis wensen…**ga ervanuit dat jullie morgen gewoon in dat vliegtuig zitten…:kus:
ik sluit me bij de rest aan… Have fun!
@beps en bloem: we gaan er allen vanuit dat jullie gaan, heel veel plezier samen en geniet!
gelukkig zijn jullie optimistisch…haha… wij weten nog steeds niet wat er gaat gebeuren.
Nee we rijden niet ‘zomaar’ naar schiphol, maar houden de site in de gaten hoelaat we gepland staan…Bloemmie komt hierheen en dan zien we verder…
Net op een ‘holletje’ mn koffer gepakt(ging er echt vanuit dat we niet gingen, lag nog niets in hihi)
We gaan gewoon van het beste uit!
Beps en Bloem heel veel plezier!
ohhh meiden, zouden we dan toch die mooie dingen (weer) gaan zien…
Pffff ik ben nu echt kapot…spanning gaat zn tol eisen
Net met Bloemmie afgesproken dat we zo eerst verschrikkelijke ruzie gaan maken, hebben we dat ook gehad hahahahaha
Ik zag net dat de vlucht van CAI zelf naar Antalya verplaatst is van 4.00 uur naar 9.00 uur, dus die gaat in ieder geval al. Nu jullie nog!!!
Beps: Ruzie maken? Met wie dan? lol2
ff wat anders, net telefoon van zoonlief, hij is gearriveerd in Bosnie op de plaats van bestemming Banja Luka…gelukkig maar. Weer een pak van mijn hart.
Viva: :kus:
Hoi allemaal,
Ja wat een gedoe, he. Ik kan me voorstellen dat jullie er gek van worden, Bloemmie en Beps.
Rare gewaarwording, hoor, normaal zie ik vanuit mijn kantoor de hele dag van alles opstijgen en landen, en vandaag, helemaal stil. Af en toe hoor je een vliegtuigmotor brullen, die wil ook weer aan t werk, denk ik.
Maar…toen ik vanavond naar huis reed landde er vlak naast de weg een groot Mart**r Cargo toestel, dus er zit weer beweging in!
Maar goed, Bloem en Beps, ik zal naar jullie zwaaien, morgen, als jullie langs vliegen! >>> (ik hoop het zo voor jullie!!!)
En ik ga er vanuit dat als ik morgenavond hier weer ben, dat jullie dan weg zijn, dus…
Bloem en Beps, Fijne vakantie!!:vak02:
@Viva: Oh, gelukkig maar dan. Is er toch al iemand goed aangekomen. Fijn om te horen hoor! Eigenlijk nog wel snel dan!!!
@Cynthia: Nog niets gehoord van :wub: ?
Zo ladies… ik ga de boel afsluiten. Voor iedereen weltrusten voor zo en Beps en Bloem :vak01:
:slapen: :dag:
@Beps&Bloem
WOW meiden, zal het dan toch gaan gebeuren cheer>>>?
Bloem onderweg naar het noorden, Beps de koffer toch maar aan het pakken. Zoals het er nu voor staat gaan jullie vliegen begrijp ik. Misschien iets later dan gepland maar beter laat dan niet he!!!
Beps zet die fles drank maar aan de kant want dronken mag je het vliegtuig niet in
En Bloem … heb je goede oordoppen? Want Beps gaat 3.5 uur zingen :).
Maar alle gekheid op een stokje, meiden geniet van al het moois daar ginds, het is jullie gegund :kus:
VEEL PLEZIER
IN CAPPADOCIE
Hiall, heb lekker de hele avond met Turkije zitten kletsen
Viva : gelukkig he een berichtje dat die goed is aangekomen, slaap je vast nog beter
Roanna : dacht al:ik ken dat plekje ook lol2lol2lol2
Ik ga nog ff kijken of ik een leuk weekendje weg kan boeken voor dit weekend, ben tenslotte al lang niet weggeweest he lol2
Enne : FIJNE VLUCHT VOOR WIE ER GAAT >>>>>>>>>
EN WE GAAN!!!
Volgens corendon-site vertrekken we om 8 uur(de lucht in!)
Nu naar bed
Tot volgende week!!!