Turkisch Teatime deel 10!!!!

Jaja we hebben het gehaald!!!

Altijd leuk zo’n geboorte en het weekend is nog niet voorbij!!!
Goed gedaan allemaal GEFELICITEERD!!!

:unibrow:** Geboren deel 10 gezond en wel,
trotse ouders leden van turkisch teatime**
Alles erop en eraan, :unibrow:

Trouwens iedereen die weer thuis gekomen is WELKOM THUIS!!!

@ Roanna: dat is zeker mooi dat je familiekorting kan krijgen scheelt allicht weer. Misschien tot ziens in ADR.

Heb gisteren een nieuwe telefoon gekregen. Moet er weer eventjes aan wennen hij is namlijk zo dun hahahaha. Maar wel mooi.
Ik ben er blij mee!!!
Iedereen een fijne zondag!

Groetjes jac

*Hé, gefeliciflapsteerd wij allemaal! *
*:idea: Realiseren jullie je wel dat als we deze vol hebben dat we gewoon met z’n allen 10.000 berichten vol geklept hebben???:biggrin: *

O ja, MK, ik heb het nog niet gekocht, dat buikdanssetje, was wel lachuh, hoor. Maar eerst nog maar een paar lesjes, kijken of we het echt leuk vinden. We hebben wel van die heupriemen, kunnen volgend jaar altijd nog zo’n pak halen als we het nog blijven doen. Fotootje erbij!!!

PROFICIAT meiden !!! We hebben het nogmaals eens voor elkaar gekregen ?

Wie zijn de ongelukkigen die nu nog in Turkije zitten en een volledig deel moeten bijlezen ? :smiley:

Ja hoor. Gefeliciteerd allemaal.:king: :king:

Zo, ik heb alles nu binnen, dus het feest kan beginnnen.

Ik las trouwens net in de zondag telegraaf op de voorpagina, dat H*C reizen ook in de problemen zit. Vele reizigers zowel in Turkije, als hier konden vrijdagavond en naar blijkt ook hier vanaf Schiphol en Eindhoven, niet vertrekken. De reizigers hebben eerst andere tickets moeten kopen, voordat ze mee konden met een andere maatschappij. Krijgen dat wel vergoed van het SGR, maar je zult er maar staan!

Dus ik weet niet waar Bloem de tickets vandaan moet krijgen? Ik zou maar even informeren dan. En anders zullen ze inderdaad klaar gelegd worden op de luchthaven, zoals Cynthia al zei.

Zo zeg we zitten alweer in deel 10, Gefeliciteerd allemaal. Morgen moet ik voor het eerst weer een dagje naar school. Ik heb daar helemaal geen zin is.Mag niet klagen het is ook het enige dagje school voor mij. Mijn echte schooljaar begint weer als ik een nieuwe opleiding ga volgen.

Vandaag al een beetje bezig voor de vakantie. Eigenlijk niet veel werk voor mij om vrijdag alles in te maken.De helft zit nog in koffer van mij stage.

Nog een fijne zondag!!!

Ben van de lijstjes vandaag! Zullen het maar meenemen naar deel 10!!!

Proficiat allemaal met deel 10!

:portugal:** Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal) :portugal:

****Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

:portugal: Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal) :portugal:

Een goede reis morgen en…

**:king: HEEL VEEL ****PLEZIER :king: **
**IN **
**:biggrin: PRAIA DA OURA :biggrin:

**

@Roanna: GOEIE REIS ! GENIET ER VAN !

[quote=“Roanna, post:8, topic:25132”]

Ja hoor. Gefeliciteerd allemaal.:king: :king:

Zo, ik heb alles nu binnen, dus het feest kan beginnnen.

Ik las trouwens net in de zondag telegraaf op de voorpagina, dat H*C reizen ook in de problemen zit. Vele reizigers zowel in Turkije, als hier konden vrijdagavond en naar blijkt ook hier vanaf Schiphol en Eindhoven, niet vertrekken.quote]

zal ik nu mijn verhaal is over mijn laatste vakantie vertellen? het gaat over de terugvlucht.

mijn broer en ik zouden 4 augustus om 12.45 worden opgehaald door Crendn. 12 uur zijn we gaan uitchecken en gewacht op de bus. tot 13.30 hebben we staan wachten maar er kwam geen bus. wij naar de receptie gegaan, die zeiden dat het vliegtuig later zou vertekken. over 1 a 2 uur wisten ze meer. ik na 2 uur weer naar de receptie maar ze wisten nog niks. we hebben die avond gewoon nog in dat hotel gegeten, dat mocht. ookal mocht het niet we deden het toch wel. onde tussen steeds onze ouders ff op de hoogte gebracht dat we nog steeds in het hotel zaten. om 21.45 kwam er een bus die ons naar een hotel bracht. WIJ DACHTEN DAT WE NAAR HET VLIEGVELD GINGEN DUS WE HADDEN ONZE OUDERS GESMST DAT WE NAAR VLIEGVELD GINGEN, MAAR NEE HOOR!! aangekomen in het nieuwe hotel hoefde we niks te betalen dat deed crendn dus. telefoonnummer van het hotel aan ouders gegeven zodat ze ons even konde bellen. daarna zijn we gaan slapen. JAHOOR IN DE NACHT GING DE TELEFOON. over een uur zou crendn bus ons naar vliegveld brengen en om 6.00 zouden we vliegen. wij naar crendn balie in Antalya. moesten we wachten. weer geen vlucht voor ons om 6.00 geannuleerd net als de vlucht van de vorige dag. die vlucht van de vorige dag wa om gezet in een andere vlucht en wij waren niet ingedeelt.
na een heel gedoe hadden we een vlucht, maar dan wel naar EINDHOVEN. die hebben we maar genomen en we hebben wat geld van crendn gehad om te reizen. onze ouders zijn ons op komen halen. er waren nog 2 mensen die hetzelfde probleem als ons hadden.

wat was dit een avontuur. daat stond je dan op het vliegveld met zn 4en zonder vlucht op dat moment.

op de heen weg gingen we om 16.30 ipv 20.40 dus wij hadden thuis al wel gedacht dat we terug dan misschien iets later terug zouden gaan, maar aan de annulering hadden we niet gedacht. we zouden terug vliegen om 16.30.

begin december ga ik wel weer met Crendn omdat zij gewoon de goedkoopste zijn.

**Bedankt Marion2! :wink: :wink: Wat ben je toch crea.:thumbsup: **

**Volgens mij weten ze nu wel, wie er even bovenaan mag staan. Ikke dus. **

En ook nog bedankt voor al je goede wensen. Dan zal ik jou ook alvast een hele fijne, toffe vakantie wensen, want ik ben laat terug de 9e en jij gaat de 10e weg. Heel veel plezier en geniet ervan samen met je zoontje en vriendin.

:wink:

@Sev: Ook bedankt en hou je haaks hier op het forum. Veel plezier hier nog met al die anderen. :wink:

Geen dank Roanna…graag gedaan :wink:
Jij ook bedankt voor de vakantiewensen. Gaat vast en zeker lukken want heb er verschrikkelijke zin in.

@ turkije-fan: Nou, dat is me ook een heftig verhaal zeg! Weet je, ik kan hier zelf moeilijk over oordelen. Wij zijn vorig jaar via Go M****, met Cor***** naar Turkije geweest en in ons geval was alles perfect geregeld. Vlogen trouwens met Transavia.

Dat verhaal wat jij hier verteld, heb ik al wel meer gehoord en gelezen. Maar dan ging het meestal om P.Lan***** reizen, die dan ook met Cor***** vlogen. Bedoel jij dat?

Roanna heel veel plezier in Portugal.

Jij ook bedankt voor je wensen Besmile :wink: . Gaat vast lukken.

Ow sorry Besmile :wacko: Jij ook heel veel plezier in Turkije de 7e. Geniet er ook van. :slight_smile:

Zo komt dit deel wel weer gauw vol he? :smiley: :smiley: