Turkisch Teatime deel 10!!!!

nee dat bedoel ik niet

wij hadden bij gomnd geboekt. ik had express Turks vliegtuig maatschappij gekozen, omdat je dan goedkoper uit bent dan de Nederlandse

terug vlogen we trouwens uiteindelijk met onr ar naar Eindhoven
heen vlogen we ook niet met Crendn

in juni had ik wel echt bij crendn geboekt. alleen een ticket. toen heb ik ook niet met crendn gevlogen.

Wij hadden die reis toen ook bij GoMu**** geboekt, maar dat was een speciale aanbieding voor € 99 waar dan de belasting van toen nog € 49 bij kwam. Je kon toen ook alleen maar, of met Cor***** Air of Transavia zonder bijbetalen kiezen. Dus was ons voor de keus niet moeilijk. We hadden ook mooie tijden. s’Morgensvroeg weg en s,avonds laat terug.

Ik denk dat jullie dan echt pech hebben gehad, wat niet wegneemt, dat je dat moet pikken.

deel 10…doe maar!!

wel super natuurlijk…ik lees vanaaf wel alles bij. moet weer snel gaan…
druk druk druk…:wink:

dikke kus voor iedereen!!

@ Turkije-fan:
Ik maak nu een vergissing. Wij zouden inderdaad met Corr***** Air vliegen, hadden daar ook voor geboekt, maar dat werd door hen zelf omgegooid naar Trans**** zonder dat we bij hoefden te betalen. Zo was het toen gegaan.

op een andere site las ik dat ook over h*c reizen

@ cyn, ik maak me juist wel zorgen, want ik heb via internet geboekt en moet dus ook e-tickets krijgen, die ik zelf moet uitprinten. eerst had ik dat ene hotel geboekt en toen om laten boeken naar dat andere, en toen heb ik zelf moeten bellen om een rekening te krijgen, die hadden ze niet gestuurd, en toen wilde ik inloggen op zo’n pagina om te kijken hoe en wat, bleek dat ze dat voor mij niet hadden aangemaakt, dus ik merk dat er van alles en nog wat mis gaat, en ik wil niet dinsdag ochtend te horen krijgen…u?? naar turkije…nee?? dat kan helemaal niet meer ofzo. dus morgenochtend gat mn moeder meteen bellen, hopelijk mailen ze dna meteen de tickets enzo, kan ik daarna online inchecken, en trouwens ik vlieg vanaf rotterdam!! hihihih
wat een gedoe allemaal

Bloemmie, komt vast wel goed!!! Staat het niet in je junkmail??? Houd ons op de hoogte ja!!

Super deel 10 alweer! Gefeliciteerd allemaal :king: :king: Hoop binnenkort weer wat meer te posten.

X

in 1 uur 3 smsjes gekregen van mn vriend :o

hij zei dat hij me over 45 dagen wilde zien.
ik terug gestuurd dat ik op het moment 1 december kom
hij terug gestuurd dat ik de 29e zou komen. ik had een tijdje geleden gezegd dat ik misschien eind december NOG EEN KEER kwam. hij had mn sms dus verkeerd begrepen
ik dus in mn volgende smsje uitgelegd dat ik misschien 2x kom
en gelukkig kreeg ik toen een smsje terug met de volgende tekst:

aahh askim sorry yes yes 1 december ok. i love you so much! tongkusje kusje kusje seni seviyorum i miss you so much. muck muck

Turkije-fan: ben je nog altijd samen met E**** ?

Meiden: Daar hebben jullie je vakantie-vriendjes voor!! Hier heb ik niets mee!!

@Roanna: Voor ik het vergeet: FIJNE VAKANTIE!!! GENIET IN PORTUGAL!!! Hopelijk hebben jullie het fantastisch!!!

Morgen eerst ff bij mn oude werk langs om gedag te zeggen!!! Dan ben ik er helemaal klaar mee!!
Tot morgen allemaal dus!!

ROANNA EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!

@jill: welkom thuis! Leuke vakantie gehad?

@roanna: fijne vakantie!

Bedankt Linda,ja hoor het ws helemaal toppie!!!
Alleen die O.u. Air wat is dat een ellende,op de heenreis hadden we een vliegtuig waarvan de stoelen helemaal waren doorgezakt en je gewoon op hout ofzo zat,het gevolg was dat ik na een uur niet meer recht kon omdat ik totaal verkrampt was toen ik naar de wc wilde.
Ik huil eigenlijk niet snel maar ik heb gehuild van de pijn en uiteindelijk een kussentje gevraagd om op te zitten.

Maar dat kon de pret van de vakantie niet drukken die was helemaal Toppie!!!

@turkije-fan
Misschien een gekke vraag, maar wat betekent muck?

@bep
ff voor de laatste keer, zodat je alles goed kan afronden en je klaar bent voor je nw job.

@MK: Ja precies! En ik heb er natuurlijk ruim 3 jaar gewerkt. Ben nu bijna 3 maanden thuis, dus wil ook van een aantal collega’s afscheid nemen! Eigenlijk wel een heel gek gevoel hoor. Ik wil er wel weg, om veel redenen maar toch… Jullie horen het morgen wel hoe het was

Als het lekker weer is ga ik mss wel even op de motor! Heb daar best zin in. Ga ik lekker via de kleine weggetjes heen en dan op het gemak weer terug.
Nou fijne avond. Heb net de Da Vinci Code op film van een buurvrouw gekregen(vast illegaal, maar te kijken is dat me prima) dus wij zitten lekker voor de tv

@bep: veel plezier met film kijken, succes morgen

MK: is waarschijnlijk bedoeld als Mucuk en dat betekend kus, zoen,…
Is geen echt woord (staat niet in woordenboek) maar het is zogezegd het geluid van een kus, volgens mij een soort jongerentaal of dialect of zo…

[quote=“beppie1, post:31, topic:25132”]

Meiden: Daar hebben jullie je vakantie-vriendjes voor!! Hier heb ik niets mee!!
quote]

Sorry beps…