dank je sev
Lieve, lieve mensen.
Ik wil jullie allemaal nogmaals heel hartelijk bedanken voor al jullie wensen en ik zal aan jullie denken. Echt!
Ook voor diegenen die ook deze week weg gaan, ook een hele fijne vakantie gewenst en voor diegenen die thuis blijven, niet getreurd, volgend jaar gaan we allemaal weer. Maken we weer een nieuw lijstje. Ik kan niet wachten, ha, ha.
*Groetjes allemaal en werkse morgen en voor die naar school moeten, succes met alles en voor diegenen die om wat voor reden dan ook thuis zijn, het allerbeste gewenst.
*
Is bij jullie het weer ook zo slecht geweest? Hadden hier uren onweer gehad!! Kwam me toch een partij water naar beneden. De hele inrit stond hier blank.
Ga nog lekker even onder de zonnehemel liggen en dan het bed in.
@Beps
Succes met afscheid nemen morgen!
@Marion: zelfde hier met het weer ! Onweer, regen, hagel, wind… Alles gewoon !
Ga slapen nu, morgen terug school hele dag. Tot dan x
@jill…welkom thuis!!
@detje…ook welkomt huis…!!
@roanna…heeeeel veeel plezier
@de rest…sorry sorry…heb gelezen, maar weet zo snel niet meer wat…shame on me
vandaag gevoetbald, weer verloren…maar jaaa>>we hebben ons 1r doelpunt haha
daarna lootje verkocht bij het 1e…
toen snel door naar oma…heerlijk uit eten geweest.
nu slapen-morgen school…
tot morgen allemaal…slaap lkkr
xx
@Goedenmorgen allemaal!!
@Sev: Vergeven!!!
(jij had niets gedaan, maar reageerde alleen op Turkije-fans post, die bij vakantie-liefdes moest staan vond ik!)
@Roanna: GENIET!!!
@Marion: Ik wilde eigenlijk op de motor maarrehhhhh hier ook al zoveel onweer en regen enzo!!! Wacht het ff af dus
Nou film gezien…hij was goed. Wat een fantasie kan een schrijver hebben om het volledige verleden zo door elkaar te schudden, prachtig!!!
Ga me zo ff optutten en dan weg, jullie horen me nog!
Hoi mensjes,
Kon het hele weekend niet hier komen, omdat ik veel in het ziekenhuis heb gezeten bij m’n schoonmoeder. Gaat niet goed met haar.
Gelukkig zijn m’n ex en dochter nu weer terug uit Egypte. Zij hebben het waanzinnig gehad.
Nu ineens zitten we alweer in deel 10 van teatime.
Zal nog proberen voorafgaande te lezen.
Iedereen een inspirerende nieuwe werkweek gewenst.
Roanna, Bloem en Besmile zullen deze week afreizen. Ik wens hen alvast heel veel plezier op de plaats van bestemming. Geniet met volle teugen.
Nog 19 dagen.
goede morgen allemaal…
bah…het is alweer donker als je moet opstaan!! dan kom ik dus echt niet goed mijn bed uit!!
iedereen een fijne dag…
xx
Had daar ook al last van Filiz, had me verslapen. Haasten dus om ervoor te zorgen dat J. op tijd was voor de taxi naar school. Mijn humeur is dan ook meestal beneden peil.
@Jill
Shame on me :redface: . Dacht al dat ik iets vergat te posten gisteren.
WELKOM THUIS!!!
Meiden wat zijn wij toch afhankelijk van de “zon”…als het donker is willen we niet opstaan!!! Ik kijk altijd naar het plafond, als daar geen streepje licht doorheen komt dan…SLAPEN!!! Word nu weer moeilijk dus hihi
Ga me zo maar eens omkleden, ziet er hier best lekker uit, zo ff kijken op de weersite en anders BROEMBROEM!!!
Goeiemorgen,
@Roanna: Een hele fijne vakantie, geniet ervan hoor
@Bloem: Hoop dat alles goed komt voor je en we elkaar volgende week in turkije zien
@Besmile: Misschien kunnen we elkaar een foto sturen, weet ik naar wie ik moet kijken, voor jou nog 4 dagen, voor mij nog een week:tongue: .
@Franslijn: Sterkte met je schoonmoeder en een fijne dag.
Wat een weer, het lijkt wel herfst. Ga vanavond de nachtdienst in dus wel lekker weer om te slapen. Morgen spannende dag, gaan het voorlopig koopcontract tekenen.
@Roanna, HELE FIJNE REIS!!!
@Bloem, ik hoop dat alles goed komt vandaag!!!
DEEL 10 alweer!!! Jeetje gaat echt snel meiden!!!
Op naar deel 11
haha:dope:
@Beps
Hoop dat het weer bij jullie goed is. Kan je lekker op de motor weg!!
@Fransijn
Sterkte met je schoonmoeder!!
@Toos
Wat zal jij blij zijn als morgen die handtekeningen onder het contract staan.
@Cyn
Ook een goede morgen :biggrin:
@Marion, Good morning!!!
x
@Cyn
Hoe is het nu met je, slaap je al wat beter?
** Hugo…30 september…Kiris/Kemer **
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… 1 december omgeving Antalya
wie weet naar welk hotel Hugo gaat?
@Turkije-fan
Pfffffffffff zou het niet weten, kan me niet herinneren dat hij het hotel vernoemd heeft.
@Marion, ja gaat beter!! Alleen vannacht natuurlijk mega veel onweer… Dus daar kon ik ook weer niet door slapen!!! Maar voel me wel weer beter!!!
x
@Cyn
Gelukkig meis!! Was je nog bij de dokter geweest?
Hoi allemaal, had vanmorgen weer mijn weegmoment. Toen ik op de weegschaal keek werd ik opeens superblij, 2,5 kg eraf afgelopen week. Ondanks dat ik afgelopen zaterdag met collega’s uiteten ben geweest.In totaal nu 5.2 kg afgevallen. Weeg nu 72.5 kg.Kon het gister al goed merken dat ik afgevallen. Ben gister wezen shoppen met mijn moeder. Heb een 7/8 broek gekocht in maat 40. Kort geleden kreeg ik maat 44 niet tot nauwelijks dicht. Heb bij Hu*mller ook nog een leuk setje gekocht, een cupmaat kleiner. Juppie!!! Vond dat ik mezelf gister wel mocht verwennen.