Turkisch Teatime deel 10!!!!

@Linda
Goed gedaan zeg!!! Groot gelijk dat je jezelf verwent. Heb je dik en dubbel verdiend!!

Roanna: ik weet helemaal niet of je dit nog wel leest, maar in ieder geval: heel veel plezier en geniet ervan!!

Linda: goed gedaan meid! Spreek je vast vanavond nog wel ff op de msn

Nu weer snel aan het werk!

X

@bloem
Is het nog goed gekomen met je tickets, heeft je moeder nog gebeld?

@toos
Spannend hoor het tekenen van het voorlopige koopcontract, meer een stapje dichterbij de definitieve verkoop!

@linda
Super joh 2½ kilo eraf, goed dat je jezelf hebt verwend!!!

@fransijn
Hoe gaat het nu met je schoonmoeder? Heel veel sterkte ermee.

@dia
Ik had dus het juiste adres :slight_smile: ik zal de foto binnenkort ff doorsturen. Ik zit nu op het werk. Ben vandaag weer begonnen, is wel weer even wennen hoor :frowning:

Roanna is nu onderweg naar Portugal dus de lijst maar weer!! Weer een plaatsje dichter bij de top, hoezo ongeduldig…can’t wait :D;) !!!

Bloem je staat weer op 1…bijna naar huis!!!
Hoop dat alles goed is gekomen met je ticket?

**:turkey: Bloem29…3 oktober…naar huis :turkey:
**
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer
Filiz…11 oktober…Side

Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

Bloemmie!!! Alles goed gegaan??? Ohhh ben zo nieuwsgierig!! En als je thuis bent, wel af en toe ff posten hoor, willen we ALLES weten hahaha!!!

Nou ik ben weer thuis. Ben idd op de motor gegaan. Weer was mooi, wind minder. Af en toe bijna van de weg geblazen. MAAR heb afscheid genomen!! Ben gewoon blij er weg te zijn dus…wat een stelletje is het er ook!
Nou jullie horen het weer, eerst maar eens ff warm worden haha

Hoi allemaal,

Toestand van m’n schoonmoeder is zorgelijk. We gaan zoveel mogelijk heen.

@Bep fijn dat je afscheid genomen hebt. Nu kun je met een schone lei beginnen. Geloof graag dat je het koud had. Wat een pisweer.
@Toos, sterkte met de nachtdienst. Spannend morgen met dat koopcontract.
@Linda, ik ben onwijs blij voor je dat het afvallen zo goed lukt. Ga zo door.
@Marion, ben je nog een beetje bijgekleurd onder de zonnehemel?
@Filiz, heb je een leuke dag gehad op school? Heb je nog iets speciaals gegeten op dat etentje bij je oma?
@Jill, weer welkom thuis en fijn dat je zo hebt kunnen genieten, ondanks die rotreis.
@Bloem, is alles in orde gekomen met je ticket? Duim voor je.
@Turkije-fan, jij kunt voorlopig weer vooruit na zoveel lieve woorden van je vriend.
@Miere, heel veel succes met het buikdansen. Lijkt me best moeilijk.
@Besmile, je bent nu echt aan 't aftellen. Over 5 dagen ga je al.

Ik ga nu lekker eten en dan naar oma. Daarna nog even sporten.
Fijne avond allemaal.

Nog 19 dagen.

@Linda wat goed dat het zo lekker gaat met afvallen,knap hoor.

@Bloem,hopelijk komt alles op tijd in orde voor je,ik zal voor je duimen.

@Fransijn,heel veel sterkte met je schoonmoeder.

@Allemaal,sorry dat ik nog niet zoveel post maar heb altijd een beetje moeite met de omschakeling,pfffffffff.
Een dikke knuffel voor ieder van jullie!

@Jill: neem je tijd, wij missen je wel, maar hebben meer aan je als je er weer helemaal bent!!

@Fransijn: Ja waterkoud!! Sterkte de komende tijd, doe wat je denkt dat goed is, dat is het enige dat werkt. Nu kan het nog, dus doen!!!

Zo begin weer een beetje op temperatuur te komen! Zo lekker eten maken(Nog geen SB deze week dus hihi) we eten Pizza, zelf gemaakt, lekker mager met tonijn!

bah wat een weer he. Maar goed hetis herft dan kun je het verwachten.

ga weer eventjes met turkije kletsen tot later misschien!!!

Groetjes jac

@ fransijn: inderdaad, ik ben nu echt aan het aftellen en ik heb er ook veel zin in.:slight_smile:

Vandaag paar klasgenoten weer terug zien na onze 5 maanden stage. Dat was wel leuk, maar wat is de school veranderd zeg.

En wat ik niet zo leuk vond.Ik moest zo 5 minuten lopen van de bus naar mij huis en ja hoor dan krijgje een flinke stortbui over me heen. :frowning:

@Besmile: Laat staan dat je 70 km op de motor in zo’n bui zit!! Ja was door en door en door nat(mn pak dan, daaronder alleen 1 sok en bij mn oksel iets!)
Nog minder dan 1 week dus, lekker hoor!!!

oeh dat is ook niet fijn!!!

maar het was wel mijn eigen keuze!! Vanmorgen zag het er zoo lekker uit dat ik het niet laten kon. Volgende keer maar niet meer doen denk ik zo hihi

inderdaad!!!

Goeie avond allemaal !

hier ben ik dan ook weer ! Morgen nieuwe gsm gaan kopen ! joehoeeeeeeee zie het helemaal zitten ! heb een mooie gsm gezien voor niet veel geld (59€) Dus mag je nog eens een andere gsm kopen niet ? Voor dat geld ?

Ik moet nog alles bijlezen maar ik vrees dat het voor morgenvoormiddag ergens zal zijn… Snorry !

ja thuius
meteen aan de telefoon met de reisorganisatie ( niet H…) en heb eindelijk mijn tickets!! vlieg helaas morgen pas om 15.15 (das wel gunstig, heb heel veel te doen) maar incl. tussenlanding ben ik pas om 21.00 in bodrum, en dan 2 weken later alweer terug, om 10.00 's ochtend ofzo…boehoe, hoop dat dat nog gaat veranderen, maar helaas…zal wel niet.
en zag net dat het tot vrijdag mooi weer is in bodrum en daarna werkelijk pokkeweer…grrr…nie goed!!
anyway, ik zie het wel, als dat zo is, zullen jullie me vast nog wel eens horen de komende 2 weken, maar als het mooi weer is ga ik lekker elke dag mee op de boot van mijn ex-collegaatje en goede vriend. anyway
ga nu ff snel uitsnuffelen hoe ik op rotterdam airport kom
tot later vannacht
xx

@Bloemmie: Goed te horen dat je thuis bent, en vooral DAT JE WEER NAAR HUIS GAAT!!! Geniet er morgen, spreek je vast nog wel ff!!

Ik ga zo de compie aan hubbie overgeven…hij kijkt zoooo trouw naar me, zo van PLEASE???
Tot morgen allen

@Fransijn
Haha…ik ZOU onder de zonnehemel gaan ja. Zet hem altijd van te voren aan zodat het lekker warm is als ik eronder ga. Lekker in bed gekropen ondertussen en … in slaap gevallen :frown: . Doe vanavond gewoon weer een nieuwe poging. Kleur vrij snel dus maakt die ene dag niet uit.

@Fransijn
Wat een geluk dat haar zoon en je dochter terug zijn uit Egypte nu het niet goed gaat met je schoonmoeder. Nogmaals sterkte!!

@Beps
Dat is de mindere kant van de motor. Je moet zo’n vervelend regenpak aan als het regent :unibrow: . Het kwam er hier net ook weer met bakken uit! Stonden op het voetbalveld. De kleine was nat tot op zijn vel. Ligt nu lekker in bad op te warmen.

@Sev
Altijd leuk een nieuwe gsm. Willen alle details morgen horen natuurlijk!!

vandaag heb ik de fruitdag op het programma. Prima vol te houden. Nu effe GTST kijken