@bloem thanks, zal me zeker niet forceren, by the way zou nog niet gaan ook niet sé
@llemaal veel plezier vandaag en tot later eens
@bloem thanks, zal me zeker niet forceren, by the way zou nog niet gaan ook niet sé
@llemaal veel plezier vandaag en tot later eens
@bloem…alvast veel plezier is brussel!!
xx
uhh…ik bedoel natuurlijk dia
Hey Cynthia, wat een pechvogeltje met je zere vinger, maar wel fijn dat je zo snel geholpen kan worden, dan ben je er maar vabaf.
Diamond, veel plezier in Brussel komend weekend. Leuk hoor zo’n weekendje naar een stad in Kerstsfeer. Genieten maar!
Met mij gaat t ietsje beter. Niet meer zo wankel in de benen gelukkig. En vanmorgen mocht ik weer douchen, heerlijk gewoon!
Ik ga straks een poging wagen om de Kerstboom in elkaar te zetten, zie wel hoever ik kom.
Iedereen weer een goeie dag toegewenst en op naar het weekend.
Goeie middag allemaal ! Namiddagje vrij, helaas weer op te blokken…
@Dia: véél plezier in Brussel, ik hoop dat je het er naar je zin hebt. Ben benieuwd hoe je het zal vinden. Ik vind brussel best gezellig zo met de dagen, en vooral als het donker is ![]()
@Cyn: aiaiaiaiaiai maandag al onder het mes, maar zal best meevallen denk ik hoor meis ! Tenslotten moeten ze je niet aan je organen of zo opereren. Sterkte en héél véél succes gewenst !
@Filiz: veel plezier met je askim !
@Bloem: mss samen met Cyn op visite maandag ? ![]()
Sorry aan iedereen die ik hier nu niet genoemd heb, love you all !
x
Sorry, geen tijd gehad om langs te komen vandaag. Morgen ook weer keidruk. Nou ja, van hard werken is nog niemand minder geworden.
Fijne avond allemaal.
Huis bijna helemaal in kerstsfeer nu, alles gaat lekker
@Dia: Veel plezier in Brussel, lekker genieten hoor
@Sev: :wub: ook van jou!
@Bloemmie: Rustig aan hoor, heb niets aan blesures, en links, ach werkt vast ook niet hihi
@Cyn: Heb je een PBtje gestuurd, stertkt meis, ik weet wat het is, en zou het morgen weer laten doen!! Was wat ik in juli had, dus…
Zo weer ffies verder, ben echt bijna klaar, dan het eten, CHILI CON CARNE, lekker stinken!!! hihihihi:drugged::wasted:
Tot morgen maar weer
**@Dia: Vorige week was ik te vroeg, maar alsnog een heel fijn weekend in Brussel met je geliefde gewenst.:wub: **
Heb je al een bestemming gevonden in de gidsen? :biggrin: Moeilijk he?
@ Cynthia: Jij ook sterkte met je vingertje.:finger: Vervelend is dat hoor!
Q staat Januari ook op de vakantiebeurs 2007.
Iedereen: nog een fijne avond wat je ook gaat doen of waar je ook mee bezig bent.
oke ben morgen weer een dagje vrij jippppieeeee!!!
Was ik even aan toe hahahaha.
Morgen wel een drukke dag, want ik moet/mag naar de kapper even weer een bruintintje erin, weet nog niet welke bruine tint. En dan mag ik even jullie aandacht:
IK GA BOEKEN MET VERTREK OP 28 APRIL!!! MAar waar naar toe ja dat is geen geheim meer naar Aegean Dream. 8 Dagen heerlijk op die pier hangen en eventjes naar mijn winkeltjes hahahahaha.
Ja en verder effies shoppen morgen want de sale is begonnen.
En spullen kopen voor mijn south beach dieet ja dit is geen sonja bakker hahahahhaha.
Zou dat wel gaan doen hoor maar dit spreekt mij meer aan.
Nou dit was het weer van mijn kant.
@ Cyn: je bent ook wel weer een pechvogel he, je krijgt ook van alles.
@ bloem: doe jij ook rustig aan, muisarm heeft tijd nodig he.
@Dia: veel plezier in Brussel!!!
Groetjes
@sev heb je de pm gekregen
zo zit nog heerlijk op het hoofdkantoor van Tui. Het is nu lekker rustig. Heerlijk hoor all die boekingen vooor heel turkije. Zucccccccccccccht. whoeiei nog een uur en dan lekker klaar.
Fijne avond meiden
ik ga van het weekend kijken voor de vakantie. Yoeehie
Pffff nu mag een vriend van mij bijna niet meer tegen mij praten van zijn vriendin. Ze heeft tegen mij gebabbeld op msn via zijn msn (heeft zijn paswoord gezien en gecontroleerd) en ik had gezegd dat ze echt geluk heeft met zo een lieve jongen. Behandeld ze mij nu bijna als superbitch die hem zal afpakken van haar terwijl ik 5 jaar hem heb moeten teleurstellen omdat ik er geen relatie mee wou… Leuk hoor, wil je dan haar op haar gemak stellen dat het een betrouwbare lieve jongen is, en word je zo behandeld… Ze vroeg zelfs aan hem of ik interesanter was dan haar ??? Morgen komt hij terug op msn als zij er niet is en zal dan alles uitleggen wat ze gezegd zou hebben nog vandaag over mij … Vind het zo *** voor hem dat hij gewoon zichzelf niet meer mag zijn ! En dat ik mss nog een vriend zal verliezen …:tear:
@diamond: heel veel plezier in brussel
@Sev: Wat stom zeg…maar dat zegt wel een hoop over dat meisje! En jij verliest niet alleen een vriend, die vriend verliest nog veel meer(al is dat wel zijn keuze!) Sterkte hoor, het leven is echt debiel soms!
@Linda1980: Hai meis!! Gaat het?? Hoop dat jullie wel gewoon doorgaan met de kerstdagen en zo. Denk aan jullie!!
Ja en toen was mn menuutje leeg…weet het niet meer…
Vandaag ga ik helpen in de kerk, inpakken voor de kerst. En dan met hubbie boodschappen doen en mss wel eens lekker uit eten ofzo. Heb ik wel zin in…
Tot vanmiddag
Goeiemorgen allemaal !
Straks naar de les, weer een van die gezellige lessen van Anatomie… Maar ja, goed …
@Beps: Véél plezier met inpakken en smakelijk als je gaat gaan uiteten, of zelfs als je gewoon thuis eet ! Denk eens aan mij ! ![]()
:arrow: Van mij vanmiddag: Macaroni met garnaaltjes en kaassaus (ipv. Hesp, Ham)
Dikke kus
x
BEPS… Je maakt me bang!! Ik heb een hekel aan verdoving!! Heb 2 jaar terug een verdoving in de zijkant van mijn neus gehad… :smoke: AAAUUU… Dus ben benieuwd wat me te wachten staat… Moet jij ook in een mitella? Want dat staat op internet… Ach we will see!!!
@Roanna, je zoon ook? Ik heb hem nu al best wel vaak aan de lijn gehad, maar ik vergeet het steeds te zeggen!!
Sorry meiden!! Druk druk druk… Laat de boekingen maar komen!!!
x
@Cynthia:… Ja, hij ook om beurten met een paar andere collega’s. Tegen die tijd, zal ik het hier nog wel even vermelden. Ga jij ook nog de vakantiebeurs?
**Fijn dat je het nu druk hebt. Hopenlijk wordt er weer veel geboekt, maar doe kalm aan met je vinger. Probeer hem een beetje te ontzien, zolang dat gaat natuurlijk.
**
Ik ga nu hier thuis even door met van alles en nog wat, want het moet ook netjes zijn voor ons vertrek en ik moet straks nog werken, dus ook druk zat vandaag, maar wel lekker.
**Fijne dag allen.
**
Ik kom best vaak op dit forum, maar heb eigenlijk nooit mee zitten kletsen bij Turkish Teatime. Ik moet me schamen:redface:
Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen.
Ga zo naar werk, heb koopavond vandaag. Even kijken of er alweer nieuwe gidsen bijgekomen zijn. Altijd leuk om te checken!
Fijne dag allemaal!
Nckermnn Turkije is ook uit, Dece…
@Roanna, ja denk wel dat ik ga, maar misschien op de vakdag… Weet het nog niet helemaal!!!
x