@allemaal ene goeie middag en veel plezier vandaag
@dece welkom op turish teatime t is hier echt plezant om af en toe eens een babbeltje te slaan
daag
@allemaal ene goeie middag en veel plezier vandaag
@dece welkom op turish teatime t is hier echt plezant om af en toe eens een babbeltje te slaan
daag
@Cynthia
De neckermann Turkije heb ik al helemaal bekeken, die hadden we al binnen.
Jammer alleen dat de accommodatie die ik altijd boek nu 200 euro per persoon!!! duurder geworden is, dat was toch wel een flinke tegenvaller.
Volgende week hopelijk Oad, heeft ook vaak leuke dingen voor Turkije.
We wachten maar af…
@Dettje
Zeker gezellig hier om af en toe even te kletsen, had het gewoon nog niet ontdekt!
Iedereen smakelijk ik ga eten DDDDDDDDDDDOOOOOOOOEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII en een prettige middag tot vanaaf
@Dece, OAD komt pas eind december… Daar zit ik ook met smart op te wachten!!! Welk hotel gaan jullie altijd dan??
x
Goeie middag aan iedereen !
Namiddag vrij helaas om te leren en nu en dan hier eens langs te komen ![]()
x
@Cyn: Valt echt wel mee… en dat het pijn ging doen wist je al… toch??? Ja die verdoving is K*T maar daardoor valt het verder echt vet mee!! Nee die mitella waren ze bij ons niet zo blij mee, je moet, om stijfheid te voorkomen na genezing, zo snel mogelijk proberen gewoon te bewegen. En na een maand of 3 voel je echt hele maal niets meer!!! Eerder al hoor, maar toen viel het me pas echt op!
@Sev: denk wel vaker aan jou hoor, en dat eten van jou…HMMMMM klinkt heeeerlijk!!
Inpakken klaar, voor na de kerstnachtdiensten. Dan krijgen de mensen bij ons altijd een herinnering mee!! Vind het dit jaar niet een leuke, maar goed dat iedereen anders over dingen denk hihi
Nou tot straks maar weer
@Beps: het was héérlijk hoor ! ![]()
@Cyn: zal wel allemaal meevallen meis, je niet teveel in opjagen want dan komt het zeker niet goed. Gewoon positief denken ! sterkte ! x
Wij hadden net hubbies kerstpakket, LACHUUUU
Hij houd niet van(haat)pannekoeken!!! Het eerste wat hij eruit pakt is een boekje: Pannekoeken het jaar rond!!! HIHIHIHIH
Beetje graven: Poffertjes apparaat(HAHAHAHAHA!!!) Ikke allang blij, vind het zaliggggg…nu dus buikje vol met poffers haha!!!
Helemaal blij ben ikke dus…maakt het eten een btje goed. We gaan niet uit eten, hebben geen zin erin, gewoon lekker samen thuis(puber is weg vanavond/nacht, komt morgen tegen de avond pas weer!) hihihi lekker snaaien, filmpje(nog wat Prison Breaks te gaan jaja) dussssss
Tot morgen!
Mss een héél domme vraag, maar hier en op seni lees ik over kerstpakketten… Waar krijg je het en van wie ? Heb denk ik begrepen op jullie werk of zo ? Maar waarom ? ![]()
kerstpakketten krijg je van je werkgever, als een waardering.
Ze zijn het niet verplicht om dit te geven.
Maar is altijd leuk om te krijgen.
Groetjes jac
Aha ! Hhmhm, volgens mij doen ze het hier in België niet zo veel. Ik weet wel dat mn pa van bepaalde bedrijven waar hij soms naartoe moet, ook soms iets krijgt. Ofwel is het iets voor in de woonkamer (een plaid of zo) ofwel een soort voedselpakker hahahahaha met alleen maar de beste en duurste dingetjes in die je anders niet dagelijks of maandelijks koopt … Altijd leuk om in te snuffelen wat we dat jaar hebben gekregen, maar volgens mij dit jaar niets
Hij werkt sinds vandaag samen met een Chinese :lol:
@Cynthia
Ga eigenlijk altijd met Neckermann of met Oad naar Turkije. Ligt eraan wie de meeste korting geeft voor reisagenten;)
Ga eigenlijk nooit echt naar dezelfde accommodatie, als het maar in het centrum van Kusudasi ligt, want daar werkt mijn vriend. Geloof dat we vanaf maandag al kunnen boeken bij Oad, dus dan kan ik alvast gaan spitten!
Ik ben trouwens heel erg benieuwd of ik nog een kerstpakket ga krijgen.
Ik hoop het wel natuurlijk…
Ja zeker is het altijd leuk om een kerstpakket te krijgen. Ik ons geval krijg ik er ook vaak 2.
Een van de opdrachtgever waarvoor we werken en ook van het eigen bedrijf. Vorig jaar was dat een of andere bon, maar van dit jaar moet nog komen.
Van mijn manneke’s oude werkgever was het van de week al binnen gekomen en was wel aardig. Een snertpakket… terwijl we geen varkenvlees eten, maarja het komt uit een goed hart, zullen we maar zeggen. Kunnen zij ook niet weten! :drool:
Ik kreeg net een nieuwsbrief van Trosradar, dat ze a.s. maandag aandacht gaan besteden aan hoe moeilijk het is, met een buitenlander te trouwen en nog moeilijker het is om hem/haar naar hier te krijgen. Ik dacht, er zijn er vast wel onder jullie die dit willen zien. Ik weet natuurlijk niet of het ook over Turkse mannen/vrienden gaat, maar ga ff kijken, zou ik zeggen.
@Bep: Lekker poffertjes. Mmmmmm. Eet mijn manneke altijd in het vliegtuig, bij gebrek aan beter eten. Ha, ha. Dus zondag ook weer!
:lol:
Fijne avond allen nog… Gaan ff op kraambezoek bij de grote puber.
wat hebben ze in Nederland toch leuke gewoontes. Je baas die iets geeft met kerst dat gebeurd hier niet sé. Ow een paar jaar geleden hebben al de postbodes hier een envlopke gekregen met postzegels, waar we niets mee waren. HAHA ze hadden ze waarschijnlijk nog gevonden op zolder tijdens de grote kuis. Sindsdien niets meer. Uitgenome een nieuwjaarsbrief van meneer THIJS de grote baas van de post. Met veel blablabla. het lezen echt niet waard.
@Dettje: hihihihi die postzegels ! Stel me het al helemaal voor, typisch belgisch ! Is het nog zo, dat als je een brief naar de sint stuurt via de post, je een cadeautje toegestuurd krijgt ? Heb ik vroeger gedaan, en meestal zat er iets van boetseerklei in en allemaal kleine spulletjes zo, maar héél leuk als klein kind hoor !
@sev ja hoor ze krijgen nog wat, de sint vergeet toch niemand. Maar helaas geen boetseerklei meer, het is een grote envlop met de sint erop en geloof dat er een kleurboek en allerlei inzit. Dat komt ervan hé, grote besparingen in de post:lol:
Nou Dettje, dan doet de huidige TNT het toch beter hier. Mijn man heeft partime, bij toen nog PTT/TPG gewerkt en had ieder jaar een heel mooi groot kertstpakket, met altijd wel iets blijvends erin. Zelfs nu als gepensioneerde heeft hij een kleiner, maar wel aardig pakket (snert
) gekregen en daar zaten ook 2 van die hele leuke grote soepkommen bij.
Ik ga nu! Doeiiiiii!!!![]()
@Dettje: moest ik nog een brief schrijven, zouden ze dat weten dat ik eigenlijk al te groot ben voor sinterklaas ?
heb al dikwijls gedacht om nog een brief te sturen hihihihihi
@sev volgend jaar eens proberen; Wie weet!!
@Dett: hihi ben benieuwd ![]()