Turkish teatime deel 15

Hé meiden!

Vandaag hele dag gewerkt, net ff snel gegeten, boodschappen gedaan, gedoucht en spullen ingepakt. Morgen rijden we om een uur of zeven weg en hopen dan rond half elf in Brussel te zijn. Weet nog wel dat het vorig jaar sneeuwde toen we daar waren, wordt nu dus wel anders.

Iedereen een heel fijn weekend en tot maandag!

X Dia

Je leest dit waarschijnlijk pas op maandag, maar toch veel plezier in Brussel!!

Ik ga zo ook lekker afsluiten en naar huis toe, althans ga gezellig bij een vriendinnetje langs! Gezellig een bakkie doen.

Fijne avond allemaal!!!

@dia
Weet niet of je het nog leest, maar ik wil je toch nog even veel plezier wensen in Brussel.

@Dia: Héél Véél Plezier !!!

diamond…ook namens mij, have fun!!

bij mijn werkgever hebben we altijd goeie kerstpakketten hoor!! het jaar voordat ik kwam hadden ze allema kolonisten van catan gekregen. heb 1,5 jaar als uitzendkracht gewerkt, 60% is uitzendkracht, kregen altijd hetzelfde als de vasten. vorig jaar konden we zelfs kiezen. we kregen een digitaal kado en dan kon je zelf kiezen. ik had gekozen voor 2 kaartjes voor de sauna. je kon ook abbo op tijdschrift kiezen. 6 kaartjes voor pathe, anwb camping/ fiets gids, best dure dingen enzo. erg leuk
tijdje terug hebben ze het toch verandert enzo. dat de werkgever nu belasting moet betalen over de kerstpakketten ofzo…mn ma sms-te me, dat ze mijn pakket met de post had ontvangen. ga van het weekend weer daarheen, dus eens kijken wat het dit jaar is. echt niet verkeerd.

anyway
heb weer de halve middag geslapen. ben zoooooooooooo blij dat het weekend is en ik ff niet hoef te werken…zucht…
allemaal…prettig weekend!!

aan allen ene goeie avond, ben ervan door morgen terug vroeg uit de veren, want om 9 uur moet ik gent staan voor de les

iyi geceler

Goedenmorgen allemaal

Wat een rust hier!!! Nou goed, de laatste boodschapjes voor deze week en dan op naar de kerst!!!

Dikke knuf voor iedereen
DOEIIII

goede middag allemaal…

iedereen een fijn weekend…
heb bij gelezen…maar te moe nog om te gaan reageren.:wink: sorry

dikke kus

Een goede middag allemaal!!
Ben ik ook weer even. Hebben een paar drukke dagen achter de rug. Eerst met hub naar Utrecht. Was een mooie dag, leuke collega’s ontmoet en ontzettend gelachen. En als afsluiting lekker met zijn tweetjes uit gegeten. Donderdag moest ik echt bijkomen want kon in het hotel niet in slaap komen en lag om 4.00 uur nog wakker, een korte nacht dus want om 7.30 uur liep de wekker al weer af. Gisteren mijn dagje op kantoor en 's avonds een verjaardag. Had hier weer wat bij te lezen dus.

@Cyn
Wat ben je toch een pechvogel de laatste tijd. Heel veel succes maandag en ga natuurlijk voor je duimen dat het allemaal mee gaat vallen voor je.

@CrazyMar
Jij hebt het ergste al weer achter de rug begreep ik. Doe het nog maar lekker rustig aan en laat je lekker verwennen.

@Dece
Welkom op het forum en natuurlijk heel veel plezier gewenst!

@Roanna
Morgen is het dan zover…OP NAAR DE ZON!!!

:SPAIN: HEEL VEEL PLEZIER OP GRAN CANARIA :SPAIN:
:king: GENIET ER VAN :king:

@Dia
Ben wel te laat want je bent inmiddels al daar maar toch…

:belgium: HEEL VEEL PLEZIER IN BRUSSEL :belgium:

@de rest
Ook voor jullie allemaal een heel fijn weekend!!!

Nu ik toch bezig ben, hier is ie weer voordat hij weer verdwaald…:confused:

:SPAIN:** Roanna: 17 december - Gran Canaria :SPAIN: **

Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
Crazymar:27 april- Marmaris

Hallo, iedereen een prettig weekend

hoop dat ik ook vlug in dat rijtje kom te staan

@cyn
Ik wil je alvast succes wensen voor maandag.

@roanna
Heel veel plezier op Gran Canaria!

wow…een duivelsrecord!! alle kerstkadootjes gekocht in 1,5 uur!! woeps…en ik had van te voren echt geeeeeeen idee. mooi mooi mooi, denk dat mn pa, ma en baby broertje wel blij zullen zijn. allemaal kleinigheidjes, maar toch een mooie geledenheid om mijn liefde te tonen…:puke:
ik kwam ook langs een straat met bijna alleen maar turkse winkeltjes, bakker…kapper…supermarktje, donershop, kebabshop…ben maar heel heel snel doorgefietst…:drool:

anyway…WEEKEND!! wow, heerlijk, geen huisgenoten, geen werk, geen stress, alleen gezelli knus thuis…wat een huismuis ben ik ook he? ja, echt wel & I’m loving it!! hahaha

Goedenmiddag dames.
**
Bedankt alvast voor de leuke reacties weer van jullie. Ik ga zeker aan jullie denken, als ik (hopenlijk) op het strand lig. :stuck_out_tongue: Ik heb factor 50 van Vichi mee, dus hoop ik dat ik nog een beetje bruin word, al mag ik dan niet teveel in de zon.

Het is wel momenteel wel erg rustig hier he? Ach ja, iedereen is druk doende voor de kerst denk ik.
**
Groetjes en jullie ook allemaal nog een goede werkweek of wat dan ook en hierbij wens ik jullie alvast hele fijne kerstdagen en geniet van alles en van elkaar. :wink: ( Sassen mag!)
**
Prettig weekend nog!

@bloem hopelijk heb ik ook zoveel geluk. Nu ja we zullen wel zien, we hebben nog een weekje maar ja, die zal ook vlug passeren

@Roanna veel plezier op reis.

i looooooooooovvveeee the weekend!!

wat heerlijk, rust, ruimte en heerlijk hangen!!!

zalig!!

@roanna: heel veel plezier saampjes, geniet ervan!

Roanna, ook van mij, heel veel plezier op Gran Canaria!!
Geniet ervan, en kom uitgerust weer terug!!

@Roanna: HEEL VEEL PLEZIER!!! Ohh ben benieuwd of het weer nu lekker genoeg is, mijn ouders zijn volgend jaar 50 jaar getrouwd en willen ook met ons weg,…dussss

@Bloem: Heerlijk, heb ik gister bijna de hele dag gedaan(op de bank met de Wii!! Lekker gamen en niets doen, HMMM ZALIG!) Vandaag wel wat dingen, denk dat ik vanmiddag ffies ga kijken voor kleinigheden, en dan vanaaf met hubbie lekker saampjes.

Zo het weekend. Nu hubbie thuis is met zn roos, is dit jaar het werken voor hem gedaan. Ik heb geen werk, moet alleen zorgen dat ik solliciteer, dus heeeerlijk samen genieten. De puber doet zn eigen ding(heeeerlijk gezond dus) en we komen er wel door. Ik merk dat ik steeds lekkerder kom in mn vel, vooral door mn slaap. Als mn velletje me niet lekker past slaap ik te kort. Nu slaap ik heeeeerlijk…

Nou zo naar de kerk, dan lekker shoppen, ik ga me vermaken!!