@Roanna: Héél véél plezier op Gran Canaria !
@Iedereen: een leuke zondag gewenst !
@Roanna: Héél véél plezier op Gran Canaria !
@Iedereen: een leuke zondag gewenst !
@ roanna heel veel plezier op gran canaria
goooooooooood morning!!
nou ja…uhm,…fijne zondag allemaal
@roanna, uiteraard ook namens mij een leuke vakantie!!
@ beps, ja we merken het idd, heerlijk toch dat je lekker slaapt en dan in je lekkere bedje en hubbie die er niet op van die rare tijden uit moet…ik kan me voorstellen dat jij de hele dag met een grijns rondloopt…:unibrow:
ikzelf: hangen, slapen, relaxen, slapen en straks ff richting de parents. heeeeeeeeeerrrlijk dit weekend.
heb lang geslapen en me helemaal wezenloos gedroomd over turkije…uhm…was wel leuk, maar sloeg nergens op. kreeg ook nog midden in de nacht een sms van een bepaalde (leuke) turk…hahahaha…
anyway
ff de schoone was opvouwen en dan richting pa en ma
X
heyzz meiden
@roanna…ook namens mij een super vakantie gewenst!!
hmm…eigelijk niet veel te melden…verloren met voetbal 3-2 hebben wee nog redelijk gedaan las je bedenkt dat zij 2e staan en wij 2e van onder…hehe
iedereen een fijne zondag…ik ga zo werken…
xxx
Heey iedereen!!
Ik heb niet terug kunnen lezen, hoop dat alles goed gaat met jullie!!
Ik wilde jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen!!! (K)
Ben lang niet langs geweest, heb het onwijs druk met voorbereiden voor mn stage strax in februari in ISTANBUL
Het is nog niet helemaal rond, maar ze zijn nu voor mij daar iets geschikts aan het zoeken en woonruimte.
Moet wel echt nog zo ontzettend veel inhalen voor ik uberhaupt op stage weg MAG. Maar ik ga het proberen te halen! Moet nu iets meer dan 2 blokken in 1 doen! (1 blok is 10 weken) Vandaar dat ik zo druk ben.
Verder gaat et ook goed met me
Ga nog steeds redelijk veel uit
Hoop snel weer langs te komen!
Liefs en knuffel Rien
Ik hoop dat Roanna het helemaal tof krijgt op GC.
Verder weinig tijd gehad om hier te komen. Vanmiddag op school m’n Kerstfeest e.d. voorbereidt.
Nu heel even hier kijken en wat bij lezen.
Vanochtend 3 telefoontjes gahad vanuit Turkije.
Eerst Ercan, die belde vanuit Konya, Serkan belde vanuit Aydin en Dimitri belde vanuit Side.
Heb nu weer dubbel heimwee.
Nog 62 dagen te gaan.
Allemaal een rustige zondagavond gewenst.
Het zal voor de meesten van ons volgende week een keidrukke week worden.
Hallo allemaal !
Ben bezig met kerstkaartjes te schrijven maar heeft er iemand een leuk tekstje om op dat kaartje te schrijven ?
@sev: daar zit ik nou ook elk jaar mee, maar elk jaar wordt het toch weer een standaard tekst
@Linda: haha ja, maar wil graag eens origineel zijn dit jaar… Vorig jaar had ik zelf mn kerstkaartjes gemaakt (foto van hond met kerstmuts op, via kruidvat gemaakt) en nu wil ik graag een leuke tekst die voor iedereen past. Want alleen mn naam erop is ook zo saai …
@sev: ik maak elk jaar mijn kerstkaarten zelf, ook dit jaar weer. elk jaar maak ik gebruik van verschillende technieken
Zo, ik heb eventjes op internet gekeken, en die enkele leuke spreukjes die ik gevonden heb, wil ik graag met jullie delen omdat jullie mss met hetzelfde probleem zitten als ik ![]()
Voor 2007
Geen grote woorden
Niets dat je in de winkel koopt
maar dat wat je stilletjes hoopt…
Een kerstmis zo bijzonder
vol warmte, licht en geluk
alsook met
veel liefde, vriendschap en vrede.
En voor 2007 al het beste,
het mooiste wat er is !
Onthoud van het oude jaar
alleen de beste dagen
en spring met nieuwe moed
het onbekende tegemoet.
Dit waren ze, persoonlijk kies ik dit jaar voor het eerste ![]()
X
@Linda: leuk dat je dat ieder jaar doet ! Wil ik ook graag doen, weet alleen soms niet wat ik erop moet plaatsen als foto of zo… En aangezien kerst zo snel is gekomen dit jaar heb ik er ook niet echt tijd voor gehad ![]()
@sev: ik maak gebruik van diverse technieken bijv: 3D, ornare (prikken), Lace (snijtechniek waar je gebruik van papier met aan boven- en onderzijde een andere kleur)
hallo, iedereen ene goeieavond, hopelijk hebben jullie allemaal een prettig weekend gehad. Hier was het gewoon, niets speciaal eigenlijk, uitgenome wat gestudeerd zaterdag examen.
Nu ja we hebben nog een weekje maar er moet ook nog geshopt worden
@dettje: succes met studeren komende week, zal zaterdag voor je duimen.
@Linda: heb ook nog ooit 3D kaartjes gemaakt, maar amaiiii wat een werk als je er een stuk of 10 nodig hebt
hihihi dan heb ik het wel gehad ! ![]()
Linda mercikes zal nodig zijn, want gemakkelijk is het niet. Nu ja , k heb hoop sé, de herhalingsoefeningen die we moesten maken, heb ik redelijk goed gedaan beter dan verwacht eigenlijk. Dat geeft me weeral een beetje moed voor de rest:retard:
haha i maak het me gemakkelijk de kaartjes die ik moet schrijven koop ik gewoon, maar dat niet veel tralalalalala van
@sev: heb ze dit jaar alleen voor mij zelf gemaakt, dit jaar stuk 0f 30, maaktze ook altijd voor mij oma, in het verleden maakte ik ze ook voor mijn ouders erbij, zat toen op ong 70 stuks had er dan ook nog genoeg tijd voor zat toen nog gewoon op school
@Linda: wow ! Vind ik echt sterk van je ! Maar vind het altijd tof als je een kerstkaartje krijgt van iemand waarin een persoonlijke toets is aangebracht !