Wat een heerlijke relaxdag vandaag zeg!
Gisteravond wezen stappen, dus vandaag eigenlijk helemaal niks gedaan.
Paar uur op msn gezeten met mijn vriend, was weer erg gezellig zoals altijd!
Nu lekker hangen op de bank, met mijn laptop op schoot.
@Marion2
Thanks voor het welkom @sev
hoop dat het allemaal gelukt is met de kerstkaarten en ik vond ook de eerste tekst het beste. @linda
wel origineel hoor om je eigen kaartjes te maken. Heb dat vroeger ook altijd gedaan met filigraan, maar heb er nu absoluut geen tijd meer voor. @dettje
Succes met studeren!!
Je zou nu maar een week op Gran Canaria zitten…lijkt me heerlijk. Ik denk niet dat je het nog leest, maar Roanna heel veel plezier!
@dece: jij ook een fijne avond, heel vroeger heb ik ook gewerkt met filigraan, begin in juni ong al met het maken vd kaartjes, want als ik later begin dan heb ik ook echt last van tijdgebrek
@linda
Thanks!
Ik ken het ja, ik zat ook altijd in de zomer mijn kerstkaarten al te maken. Beetje vreemde combinatie, maar dat kon niet anders. Het kost aardig wat tijd, dus je moet wel. Ik praat ook al over aardig wat jaartjes geleden hoor, heb nog wel alle spullen in huis trouwens. Zonde om allemaal weg te gooien.
ppffff…kerstkaarten. daar doe ik niet meer aan. was altijd een van de eerste die em stuurde, maar ja…laat maar hoor. ik wens het de mensen wel persoonlijk, veel beter.
maar goed. toen ik ze nog schreef…zette ik er altijd iets heel persoonlijks op. dan dacht ik aan dit jaar en komend jaar voor die persoon en mijzelf. dus als we samen iets leuks hadden gedaan hadden, refereerde ik daar aan. of aan de goede gesprekken enzo. gewoon iets persoonlijks tussen die persoon en mijzelf…anyway…
nou ja, uhm relaxed, lekker gegeten bij pa en ma. straks slapen.
allemaal nog een fijne avond en een fijne week. en denk eraan, durf nee te zeggen, kerst is juist de tijd waarin je doet wat je zelf wilt. en als je dus iets niet wilt, of prioriteit geeft aan iets anders…DOE dat dan gewoon!! er zijn maar een paar dagen kerst en daarvan moet je genieten. en niet iets verplichts doen waar je geen zin in hebt.
dus das mn kerstwens voor jullie allen: dat jullie met kerst datgene doen wat je graag wilt doen en niet dingen doet die je juist absoluut niet wilt.
zo…
@bloem: moet helaas werken 2e kerstdag, ben benieuwd of het dan druk wordt, heb vorig jaar ook 2e kerstdag gewerkt, het enigste wat ik me nog kan herinneren dat de klanten die dag niet allemaal vrolijk waren. we zullen zien volgende week
dit jaar op 1 jan gewerkt, was vrij gepland, maar collega moest 7,5 uur werken en ik had toch nix te doen. en voor 300% wilde ik wel op komen draven, tot 11.00 uur was het toch stikrustig.
7,5 gewone uren, 7,5 uur extra uitbetaald en 7,5 uur als vakantie dagen bijgeschreven en omdat ik dus 7,5 uur overgewerkt had, nog een 50% erbovenop…wat erg nou allemaal!! hahahaa, rustig dagje was dat, helaas…dit jaar niet…nnou ja…
Jeetje mina zeg, zit ik net een heel verhaal te typen over hoe leuk m’n weekend wel was, denk ik ik zet er ff een leuk kerstboompje bij, is m’n hele verhaal weg!
Lukt trouwens toch niet met die kerstboom, nou ja. Hallo allemaal, * Wat is dat weekend weer gauw voorbij zeg.:crybaby: :crybaby: :crybaby: * Wel leuke dingen gedaan. Gisteren het huis in kerstsfeer gebracht, en gepoetst. Toch een lekker gevoel als alles weer spic en span is. En bij Crazymar een bakkie gedaan, en daarna nog even met z’n tweeen wezen kerstshoppen. Leuk ding gekocht voor in de voortuin, 2 rendieren met arreslee, in lichtslang. Staat leuk! En gisteravond nog een verjaardag:hihi: . Vandaag bij ons in de kroeg een koppeldarttoernooitje gehad. Ik kan er niks van, maar je wordt gekoppeld aan een competitiedarter, steeds een andere, en zo kan je toch punten halen. Ik had er wel 4 uit 5 wedstrijdjes, dus das niet zo veel. Maar het was wel erg gezellig. Kerstkaarten ook gedaan, liggen klaar om te posten morgen, tenminste die, die ik niet zelf weg kan brengen, zonde van de postzegels (ja, ja, ons ben zunig!) Ik heb ze bij T p** laten maken, met een leuke foto van m’n hondjes. Makkelijk, leuk en goedkoop!* Ik heb geen tijd om ze zelf in elkaar te prutsen, hoor!
@ Jill, hoe is het meis, ik mis je al een paar dagen, of heb ik niet goed opgelet?
Iedereen die moet werken van de week, werk ze! Iedereen die ziek is, sterkte en beterschap, en iedereen die vrij is, geniet ervan!! Tot later…
Heeeeerlijk weekend gehad, lekker niets gedaan. Gegamed(Zelda wat een topspel!! En de Wii, sorry SPAM!, maar zoooo gruwelijk vet!) en zondag de hele dag mn vriendin hier gehad. Spontaan blijven eten(dat vind ik het gezelligst) en heeerlijk geslapen
Morgen heeft mn jongste nichtje een toneeluitvoering(zij volgt een soort opleiding bij een cultuureel centrum, wel heeel profesioneel) dus daar eens kijken!!
**Cyn: HEEL VEEL STERKTE VANDAAG. laat wat horen, typen met 1 hand kan ook!! **
grrrrr…sliep pas om 3.00 uur. zegg beps…het is blijkbaar of jij goed slapen of ikke, want ik slaap al weer een tijdje slecht…grrr
zit nu ook met 1 hand te typen, omdat ik aan het eten ben hahahaa
strakjes ikke ook weer naar het ziekenhuis, nie leuk, maar het moet!
dikke kus
Bij ons is het prachtig weer!!!
Windstil, zonnetje, blauwe lucht en vanmorgen wat mist over de weilanden.
Een genot om door te rijden, helaas slechts 5 minuutjes.
Nog 1 week werken en dan kerst, woensdag nog lekker een dagje vrij.
De kerstpakketten liggen al een week in het archief, ben benieuwd wanneer ze eindelijk worden uitgedeeld.
Donderdagavond een kerstbuffet van het werk, dat wordt dus weer smullen.
Wordt een gezellig weekje, alles is mooi versierd.
Iedereen een prettige week gewenst en succes met de voorbereidingen voor de kerst.
Zo hubbie heeft net van de controle-arts vrij gekregen tot eind van dit jaar…lekker hoor, saampjes thuis!!
Lunch…heerlijk gebakken eitje ach ja zo eenvoudig zooo lekker!!
De kerstkaarten zijn klaar, nog een kleinigheid kijken en dan…kom maar op met die dagen!!! **ZES **kerstnachtdiensten in onze kerk(passen 1000 mensen in, we verwachten zo’n 5000 gasten in die diensten!) En de laatste(van 24 op 25 om 24.00/0.00) gaan wij…daarna een kerstbroodje met chocomelk…en slapie doen!
Het is geen snapping finger…Ze hebben me open gesneden in mijn handpalm, en nu blijkt het geen snapping finger te zijn… Wat het wel is weten ze niet… Moet 4 jan naar de plastisch chirurg en dan gaat hij ernaar kijken…
Maar ik heb nu zoveel pijn!!! Zit in een mitella… dus voel me echt gehandicapped…
oooh cyn meid!! wat erg! jeetje…en nu? kun je werken?? heb je pijnstillers?? hoe moet dat nou? wat is eht dan??
schrikken hoor!!
beps, lekker hoor naar de kerk, een kennis woont in jeruzalem en die gaat kerstavond naar betlehem om daar de kerstmis bij te wonen, hoe speciaal is dat?? ben niet christelijk, maar vind dat wel errug speciaal. igg heel veel plezier saampjes en alles.
hier nu ook grijs en misstig, ook brabant ja, sorry mar, maar had je het weer niet kunnen houden??
ik ging ff naar de appie, en kwam terug met lekker eten terug, heb bij pa en ma gekookt, neem ik lekker mee naar huis. vieze vuile smerige keuken, bah…daar kook ik niet in hoor, maar nu toch een lekker hapje.
zo…uhm…ja…turkije…zucht…hahahaaa…
Zo mensen de eerste dag van de laatste schoolweek van 2006 zit er al weer op.
We doen vooral veel leuke dingen op school.
Vanmiddag even geoefend voor kerstavond.
We vieren het in onze eigen klas woensdagavond. Daarna is er buiten op het plein een samenkomst met de ouders. Er is een orkest van kinderen, zij spelen Kerstliederen. Er zijn kraampjes met warme chocolademelk, koffie, limonade en glühwein. Ouders bakken er wat lekkers bij.
Vrijdagochtend hebben we eerst een viering met de hele school en daarna een kerst-inn.
Zoals de meesten van jullie zijn m’n kerstkaarten nu de deur uit. Altijd weer een heel karwei, maar ook onwijs leuk om weer kerstgroeten terug te krijgen.
@Cyn, wat een toestand met je hand. Neem maar een goede pijnstiller en ga lekker rustig aan doen.
Voor de rest, allemaal een gezellige avond gewenst.