@bloem, ja ben aan het werk… maar kan wel janken!!! Ik mag wel naar huis, maar hier heb ik afleiding… Heb net pijnstillers gehaald bij de apotheek… Weten niet wat het wel is. Zelfs de chirurg niet… Dus even afwachten tot 4 januari…
@fransijn, dankje!!! Hoe is het nu met je dochter??
Hoi Cyn, het gaat op zich redelijk goed met Daniëlla. Ze gaat wel ieder week naar de psycholoog. Dat helpt haar enorm. Ze probeert veel leuke dingen te doen met vrienden en vriendinnen. Ze geniet van alle positiviteit die op haar pad komt.
Lief dat je er aan denkt.
Cyn: Doe rustig aan, ik weet wat je doormaakt!!! Wilde je niet helemaal bang maken, maar geloof me, vanaf nu gaat het elke dag beter, en daarna, na een mnd of 2 is het over… ben wel benieuwd wat het wel is dan…
@Bloem: Dat lijkt me echt gaaf…zowiezo, ik wil een keer die kant op, kijken hoe de geschiedenis er daar uitziet… maar dan kerstavond/nacht in Bethlehem…VET!!!
Nou goed, allemaal, zo lekker eten en dan ruimen enzo, en dan weer op naar morgen
Het weekend zit er weer op. Het was heerlijk! Echt fijn om ff zo een paar dagen alleen maar aandacht voor elkaar te hebben :wub: Zaterdag hebben we wel slecht weer gehad maar onder een paraplu kan ook romantisch zijn :teeth: Vindt Brussel echt zo’n gezellige stad. Dus lekker rondgestruind, in leuke cafeetjes gezeten en veel warme chocolademelk gedronken.
Hopenlijk is met iedereen alles ok, heb verder nog niks weer bijgelezen.
Wat een weer, de hele dag mist, auto dichtgevroren, heb hem mogen ontdooien vanmorgen. Nu staat hij in de garage, lekker warm
@CYn : véél beterschap meid ! Hoop dat het snel over is die pijn !
Askim zn batterij van zn gsm is plat, hij heeft nog een smsje kunnen sturen en nu maar wachten tot hij gedaan heeft met werken. Ondertussen ben ik ook geen geld eens kwijt
12 december ging ik voor mijn theorie examen voor auto. ik had 1 fout teveel en was dus gezakt.
vandaag ben ik weer gegaan en heb me op de reservelijst gezet. de 1e ronde kon ik niet meedoen, omdat het later vol was. de 2e ronde kon ik wel meedoen. ik ben op het randje geslaagd!!
@CYN dit was in jouw woonplaats :slywink: BETERSCHAP!!
@turkije fan, gefeliciteerd!! nu nog de theorie en dan…oh oh…ik ga de weg niet meer op, hahahaa @diamond, lekker relaxed weekendje gehad?? :wub:
@ beps, ja magisch he, betlehem…zij gaat, ikke niet. maar ja,de verhalen zijn al mooi
@ cyn, oh wat erg allemaal. hopelijk zwakt de pijn gauw af en heb je er geen last meer van, en dan maar afwachten tot de 4e…we duimen voor je
@ fransijn, wat klinkt dat leuk zeg!! net een kleine kerstmarkt. hopelijk is het dan een beetje een mooie dag en niet zo vies, koud en nat als vandaag.
uhm…?
ok, lekker tv kijken, heb lekker bij pa en ma gekookt en heb het net lekker thuis opgegeten…wat kan ik toch goed koken, hahahaa
fijne avond allemaal
tot laterz
Verder ja over 2 uurtjes het is nu 3:50 ben ik precies 24 uur wakker.
Heb eerst een vroege dienst gehad namelijk van 7 uur tot 15:30 en om 22:00 werd ik weer gebeld, de nachtdienst was ziek. Nou ja kom ik maar weer opdraven, heb wel gezegd dat ik een groot bos bloemen verwacht!!!
Ben benieuwd, zal wel niet.
Nou ik heb trouwens mijn kerstpakket ook gehad. Het was een kadobon en je kon kiezen uit verschillende dingen zoals: een mp3 speler een grillplaat, badhandoeken, theater bon, dinerbon of het geld aan een goede doel schenken.
Ben enkel er nog niet over uit.
Zat er eigenlijk serieus aan te denken om het te gaan schenken. Maar ik kijk eerst het boekje nog een aandachtig door.
Wordt vervolgd dus.
Nu hier is het rustig, begin wel een beetje moe te worden, straks om 7 uur heerlijk slapen.
Ben trouwens ook goed verkouden ineens, niet normaal meer.
Iedereen een fijne werkdag en ik weet niet tot wanneer.
@Bloemmie: Arme meis, weer een slechte nacht?? Ik heb nl heeeerlijk geslapen hihihihi
@Turkije-fan: Gefeliciteerd, en nu op naar het “echte” werk!!
@Cynnie: Goedenmorgen arme schat, hoest nou??
Ik ga vandaag dus naar het optreden van mn nichtje. Ben zoo benieuwd!! Jullie horen het morgen
1ste aanvaaring met de puber is onderweg. De afspraak(zn kamer opgeruimd houden) is blijkbaar heeeeel moeilijk…dusss Hebben hem duidelijk gemaakt, morgen netjes of maatregelen!! Ben benieuwd!
Even snel hier om iedereen een goede dag te wensen. Maak er weer wat moois van, ondanks alle dingen die hem negatief kunnen beïnvloeden. Zie vooral de positieve momenten en koester ze.
Goedemorgen iedereen,
Ligt het aan mij of is het echt zo koud vandaag???
Gister geboekt, we vliegen vrijdag naar Turkije om daar kerst en nieuw jaar te vieren, super veel zin in.
Net ff het weerbericht bekeken, het was daar 18 graden gister. Kan niet wachten om in het vliegtuig te stappen.
@Jac
Die bloemen heb je dik en dubbel verdiend na 2 diensten
@Dia
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad ik Brussel.
Wij zitten ook te dubben of we een paar dagen er tussenuit zullen gaan maar kom er niet echt uit.
@Mobster
Je bent niet de enige die het koud heeft, vind het de laatste dagen ook een stuk kouder geworden. Je bent een geluksvogel dat je naar Turkije kunt met kerst, maar dat wist je al he ? Hoe gaat het met je vrouw in Nederland?
@marion, ik ben zeker een geluksvogel!!! Mijn vrouw heeft het erg naar haar zin hier in ned. Ze vind het alleen erg koud op het moment!!!:) Ze miste haar moeder wel in het begin , maar nu is alles goed eb heeft ze helemaal haar draai gevonden
@Bloem, Ik ga inderdaat naar fam. en wel in Izmir, momenteel 18 graden!!! :):) kan niet wachten tot ik uit het vliegtuig stap!!!
He Mobster, gaaf te horen dat alles goed gaat met je vrouw hier…gelukkig dat ze kan wennen. EN…naar Izmir, You Lucky B*****D!!! Ikke ben iig jaloers!!!
Nou goed, alles is klaar, zo nog ffies een IS aanzetten en maken dat we wegkomen. Heb een klein kadootje voor de meiden meegenomen. Ze sparen van die sneeuwballen! Vond leuke met een diertje erin!
Tot morgen dan maar
@Mobster
Fijn te horen dat je vrouw je draai heeft gevonden hier. Had ook heel anders kunnen zijn toch?
Zo, het werk is aan de kant en spring nu snel de douche in, hebben van 16.30-18.30 uur de kerstborrel (en kerstpakket) op het werk. En dan moeten we er weer op-en-top bij staan natuurlijk.
@cyn…wat vervelend dat ze er niks aan hebben kunnen doen. hoop dat ze 4 jan te weten komen wat het is zodat je teminste geholpen kunt worden!! succes ermee…
@fransijn…gelukkig dat het over het algemeen goed gaat met je dochter!!
@dia…wat fijn dat jullie zo genoten hebben van het weekendje…
@beppie…hmm…ja kamer opruimen…ik vraag me wel eens af wat de leeftijd is wanneer je het gewoon opgeruimd gaat houden
@mobster…ohh…geluksvogel!! heerlijk dat jullie gaan, en ook nog zo een lkkr weer!! erg fijn ook dat je vrouw haar draai zo snel gevonden heeft!!
@turkije-fan…wat goed dat je geslaagd bent voor de theorie
hmm…zelf van 7 tot 3 gehad…eind evaluatie gehad…waren zeer tevreden:D:D >>…8…<<
nu nog ff naar de bieb…dan koken…trainen…en tussendoor askim nog ff bellen