Turkish teatime deel 15

@ roanna
goed om te horen
heb gisteren nog ff 1 vd dvd van de kroegentoch bekeken, was wel weer lachen
@ filiz, zoooo druk!! en leuk allemaal!! hahahaa

denk alleen dat t nog wel ff duurt voordat ik weet van wie of wat het is…weet echt niet waneer ik het moet ophalen, misschien in de 2e week van jan ofzo?? zucht
en ik ben zo geduldig en niet nieuwsgierig aangelegd…not!

Heb me toch maar gewaagd aan de gidsen… Het ging wel, maar met 2 of 3 tegelijk… Dus eigenlijk schiet het niet echt op, maar heb wel de tafel al leeg gewerkt!! Dus dat is wel mooi!!!

@Bloem, poeh 2e week januari… dat is inderdaad wel lang wachten!!!

X

oh ik weet het al
nix bijzonders, dwangbevel dat ik het huis uitmoet per 31-03
maar dat was zobijzo de afspraak, maar allemaal officieel officieel
nlijkbaar als je iets huurt en je hoort niet 3 mnd van te voren op deze manier, dat je eruit moet, dat je dan nog aanspraak kan maken om er nog te blijven wonen, ondanks dat in het contract al staat dat het stopt per 31-03
weer wat geleerd, maar das dus nie belangrijk, laa ma liggen

@cyn, rustig aandoen jij is vast niet goed voor je

Goeie middag allen !

Ben vroeger thuis dan verwacht: mensen afgebeld, verkeerd op de lijst gezet enz… Mn haar hebben we vanmorgen gedaan, is weer op zijn kortst en weer mooi blond.

Nog altijd geen post van Askim… :wink:

Ik ga nu eerst mn hond in bad stoppen dat hij weer mooi is voor de feestdagen, en lekker ruikt :smiley: (tegen zijn zin in weliswaar :D)

Tot straks x

Zo meiden, ik heb lekker een uurtje gedut…lekker saampjes een uurtje slapen(Ja slapen, handjes boven de dekens!!)

Nu vast het eten voorbereiden, vanaaf een gesprekje voeren…dingen gaan zooo goed hier!!! Dus…HELPPPPPP…ben ik niet van, maar hubs is er alweer klaar mee.
Morgen komt de zus van de pub hier eten, en dan zaterdag gaat hij een dagje weg!!

Nou goed…genoeg geklaagd…

@Cyn: Rustig aan meis…het lijkt al een hoop maarreh…sterkte

@Bloem: Haha, jij hopen op een erfenis ofzo, is het je uitzettingsbevel!! Jammer hoor, je had vast al alle GIGA dingen de revue laten paseren!!

@Roanna: Gaaf dat jullie zo genieten!!

@Sev: Lekker hoor, alle haartjes weer klaar…had ik 3 weken geleden al gedan ben ik er ook klaar voor(al komt het ondeugende blond er al weer wat doorheen oeps!!)

Nou ik weet het niet meer
Doeidoei

Zo, hondhond is gewassen hahahaha hij rent van de ene kant naar de andere, kan het gewoon niet verdragen dat hij lekker ruikt :wink:

Haha sev…

@Beps+Bloem… ja ik doe wel rustig aan!!! Pak de gidsen met links, en niet meer dan 5 tegelijk ofzo!! Maar de gidsen zijn eindelijk opgeruimd!!! Werd tijd!!! Hebben alleen al 80 gidsen van OAD voor Turkije… Dus jullie begrijpen denk ik wel dat het er echt heel veel zijn!!

Nou mensen hele fijne avond!

X

@Cyn: wees toch maar nog voorzichtig hoor meid !

@Roanna: leuk dat je ff van je laat horen! Geniet nog maar even lekker!

@Cyn: ga morgen ff de OAD gids halen. Doe je het een beetje rustig aan?

Pff wat was het vanmiddag druk op het werk! Maar…heb overlegd op m’n werk en één collega heeft al acoord gegeven voor de vakantie in juni. Nu m’n andere collega nog even afwachten.

@Mobster
HEEL VEEL PLEZIER IN IZMIR!!!

@Roanna
Leuk dat je even iets laat horen vanaf Gran Canaria. Geniet nog maar van het mooie weer, wordt weer afkicken als je thuis bent.

@Filiz
Veel plezier op de kerstviering.

@Sev
Lekker zeg dat je vroeger thuis was. Was de post oook maar zo snel :wink: .

@Beps
Succes met het gesprekje vanavond :confused:

Sorry…weet het verder niet meer :o

@ beps…oeps gesprekje…succes voor jou en hubs of juist voor puber??
@ sev, mn honden probeerden altijd zsm weer vies te worden, hahahaa, lukte altijd hahaha
@diamond, gewoon boeken, tegen die tijd heb je een veel gavere baan!!
@cyn, je hebt het druk…uhm…met bladeren door de gidsen??? :smiley:

wij hebben t wel druk op het werk, maar niet zo druk als verwacht, valt allemaal wel redelijk mee, ff afkloppen, misschien komt het morgen nog, nou ja, bank gaat 4 dagen dicht…chaos meestal maar valt nog wel mee. ikke ben helemaal relaxed en zen…

nu keihard de cd aan met kerstnummer op 1 (dansende banaan) hahahaa, george, mariah enz enz enz
lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
its beginning to look a like X-mas…!

ikga morgen ook de oad gids halen. Bij arke zeiden ze dat neckerman ook leuke aanbiedingen heeft. Nou ik ben benieuwd.

@Marion/Bloem: Ging weer goed hoor, dat gesprekje…ging over respect voor de ander en diens spullen(als je niet opruimt mis ik respect voor mijn spullen!) OHHH manipulatie, maar het werkte…nu issie weer helemaal blij want er is duidelijkheid(en hij denkt dat hij het gewonnen heeft! hihihi)

Zo gidsen…denk dat ik morgen ook maar ga halen…wie weet vind ik iets leuks…en boeken we gewoon hahahaha!!

Tot morgen maar weer, die cd heb ikke ook trouwens Bloemmie, gaaf he, lekker in The Mood komen

Goh, wat was het rustig gisteravond…

Goedenmorgen allemaal.
Niets bijzonders, gewoon onderweg naar Kerst…

Lekkere stress(boodschappen huis gezellig IS…) En gezellige lichtjes, kaarsjes, kitch, alles mag nu…ZALIG!!

last X-mas…i gave you my hearth… but the very next day…you gave it away…lalallaaaa…hhhhhhhhhaaaaaaaaaaaa

Do they know it’s X-mas time at all???

I’m dreaming of a white X-mas…

Driving home for X-mas…

Ohhhh ik doe mee, 3 stemmig…hard-lelijk en vooral VALS hihhii

Vrooooooolijk kerstfeest, vroooooooolijk kerstfeest … hahaha deze stond er nog niet bij hé ? (weet wel niet of die echt bestaat, of ik die door de jaren heen zelf heb uitgevonden :wink: )

Anyway:

Goeiemorgen allemaal !

Ik moet om 9u00 weer gaan werken. Is altijd gezellig met deze dagen, iedereen in kerststemming, en IK, ik mag de cadeautjes geven als ik het geld ontvang van de mensen. Een relatiegeschenkje :smiley:

Goede morgen allemaal!
Even snel een bakkie bij de comp en dan op naar kantoor voor een paar uurtjes.

haha zit nu via m’n Wii op internet… btje langzaam en irri maar het doet 't…
tot straks

dr stond ook n nummer op van andre hazes, hahahaha
echt lachen
zit alleen nu de hele tijd te zingen, wordt me door mn collega’s niet echt in dank afgenomen.,…nou ja pech