Turkish teatime deel 15

idd pech…zing er lekker op los :wink:
walking in a winter wonderland…:D:D
heb zelf als ringtone…rocking around the christmas-tree…

nou goede morgen allemaal…!!

net terug van het werk…en ik heb nu lkkr vakantie…:smiley:
ga mn pyjama weer aan dopen en op de bank…eens kijken wat er allemaal in mn kerstpakket zit…

fijne dag allemaal…en natuurlijk een dikke kus

Heb jij die cd van B*****r dan??? Die heb ik (nog) niet, wil hem wel halen!!!

Ik zit hier te schuddebuiken, om armoede wel te verstaan hihihihi(ben ik errug!)

Nou goed, ga wat nuttigs in huis doen(ben ondertussen weer overgestapt naar de compie) op de Wii gaat het nog langzamer dan smsen dus…hoop dat ze daar ook een toetsenbordje voor gaan maken!!!

Laterzzz

weet ff niet welke cd je bedoelt, maar ik heb de cd christmas nr 1. dus alle kersthits die op 1 hebben gestaan denk ik dan

@beps, ik geef dr geen ongelijk, als ik er zo uit zou zien, zou ik er van armoede ook zo bijlopen, ze kan het hebben…hahaha

en voor de rest: Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun (klopt het, hahaha?)
anyway
arbeit macht frei…nog ff en dan 4 dagen geeeeeeeeen telefoon!!

Goedemorgen dames.

Hebben net het ontbijt op. Ja, ja, het is hier een uur vroeger. Even tijd gemaakt om hier ff lezen. Gaan zo weer ff shoppen, terwijl we al best veel gekocht hebben, maar je wordt zo hebberig van al dit moois hier en niet zo duur natuurlijk. Parfum ed. Alles is ook zo mooi uitgestalt nu met kerst, terwijl als je hier bent, je helemaal niet in kertssfeer waant. Heel apart.

De hostess komt zo, dus ga even vragen of wel terug kunnen a.s. zondag vanwege de mist in Engeland. Ha, ha.:lol:

Oke, de tijd is bijna om van het internet. Wens jullie het allerbeste met waar jullie mee bezig zijn en tot volgende week maar weer. Groetjes uit een nog steeds mooi, maar wel koud winderig… Gran Canaria.

Ps. Vanmiddag nog even zwemmen en dan zal ik weer aan jullie denken. Ik zie nu mensen die vandaag naar huis gaan en met de dikke kleding aan het ontbijt zaten.:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Groetjes en ik zal nog even genieten samen met manneke , doen jullie het ook dan? :wink: :wink:

en bedankt he? liep al te balen dat ik hier moet werken…zucht
feliz navidad dan maar he? :wink:

Ja lekker dan Roanna. Hier grijs, grauw en KOUD en dan zo’n bericht!!!
GEMEEN!!! Maar goed: Een fijne reis terug ZONDAG!!! hihihihi

Morgen de laatste dingetjes, heb vandaag de laatste houdbare gedaan. Laat die dagen maar komen!!! (er liggen ACHT afleveringen Prison Break op ons te wachten hihi:unibrow: )

gemenerik…!!

yyyyeeeeeeeehhhh salaris binnen
tis al meteen weer weg hahaha, deel het altijd in stukjes, het ene hier het andere daar, hahahaa

anyway
ik geef mn ma de sissi dvd box, dus weet wat ik 1e kerstdag ga doen en dan hopelijk krijg ik zelf de ā€˜cars’ dvd…bankhangen!!

Blehhh geen salaris meer!!! En de WW moet je ook op wachten tot je een ons weegt…

Maar goed, ik had nog wel wat omdat ik het ook altijd in stukjes deel hihihihi

Nu ga ik aan de gang in huis!!!
Tot morgen denk ik

tot morgen?? was da voor asociaal gedrag?? hahahaaa
nee hoor, geniet lekker van thuis frobelen…
ga ik over een klein uurtje ook doen! whieihieiieee 4 dagen vrij! woutsie!

Voortdurend tijd te kort.

Ik wens iedereen van dit forum
Hele fijne kerstdagen en voor 2007 veel liefde, gezondheid en geluk.

Iedereen een HEEL FIJN WEEKEND(van VIER) DAGEN!!! Geniet van de vrije kerst-dagen en kom allemaal tot rust met familie-vrienden-kinderen(of gewoon alleen, lekker relaxen!)
**:idea: :thumbsup: :king: :thumbsup: :idea: **man van het jaar 2006(hihi)

Goeie avond allemaal

Kom eventjes gedag zeggen, ga me zo meteen in de zetel ploffen, ben doodop !

X

Lieve meiden.

Ik wens jullie allen een hele fijne kerst toe, met veel gezelligheid!!
**MERRY X-MAS!!! :dope: **

Dikke kus Cyn…

en tot snel!!

Lieverds, wil jullie ook heel fijne kerstdagen wensen! Hoop dat het voor iedereen leuke dagen gaan worden. Geniet ervan!!!

ik wens jullie ook heel fijne kerstdagen wensen! Hoop dat het voor iedereen leuke dagen gaan worden.

zo nog 1 dag werken en dan mini holiday :wink:

En natuurlijk wens ik ook iedereen hele fijne kerstdagen!

http://www.tuincentrumcoppelmans.nl/Images/Fotos/kerst.jpg

nou dames allemaal bedankt natuurlijk
hetzelfde voor jullie, maar dat gaat wel lukken??
verder nog nieuws? nee, ik ook niet, hahahaa
fijne avond!
x

Oke, nieuwe vragenronde:

Wat gaan we de komende dagen doen???

Morgen gaan we met mn ouders hun geld uitgeven(zij willen iets kopen, wij moeten ze helpen)
Zondag zijn de puber en zn vriendin hier, gezellig eten, en dan naar de nachtdienst!
Maandag het kerstontbijt, en dan naar mijn ouders.(Puber gaat met vriendin naar haar vader, 2de dag bij haar moeder)
Dinsdag: Saampjes thuis!!! HEEERLIJK!!! Wij eten gewoon kipkluifjes met patat en kijken PRISON BREAK!!!

En dan zijn de kerstdagen om…en kan ik me voorbereiden op het bakken van appel/annanas/bananen-beignets en oliebollen(met en zonder pukkels)

EN JULLIE???

morgen nog werken met een kerstlunch

zondag nog even mijn schoenen passen

maandag ben ik alleen met mijn vader thuis

dinsdag gaan we met het hele gezin uit eten

na kerst is het weer werken

met oud en nieuw blijf ik lekker thuis. Zal het wel een keer in een warm land willen vieren?