idd pechā¦zing er lekker op los
walking in a winter wonderlandā¦:D:D
heb zelf als ringtoneā¦rocking around the christmas-treeā¦
nou goede morgen allemaalā¦!!
net terug van het werkā¦en ik heb nu lkkr vakantieā¦
ga mn pyjama weer aan dopen en op de bankā¦eens kijken wat er allemaal in mn kerstpakket zitā¦
Heb jij die cd van B*****r dan??? Die heb ik (nog) niet, wil hem wel halen!!!
Ik zit hier te schuddebuiken, om armoede wel te verstaan hihihihi(ben ik errug!)
Nou goed, ga wat nuttigs in huis doen(ben ondertussen weer overgestapt naar de compie) op de Wii gaat het nog langzamer dan smsen dusā¦hoop dat ze daar ook een toetsenbordje voor gaan maken!!!
Hebben net het ontbijt op. Ja, ja, het is hier een uur vroeger. Even tijd gemaakt om hier ff lezen. Gaan zo weer ff shoppen, terwijl we al best veel gekocht hebben, maar je wordt zo hebberig van al dit moois hier en niet zo duur natuurlijk. Parfum ed. Alles is ook zo mooi uitgestalt nu met kerst, terwijl als je hier bent, je helemaal niet in kertssfeer waant. Heel apart.
De hostess komt zo, dus ga even vragen of wel terug kunnen a.s. zondag vanwege de mist in Engeland. Ha, ha.:lol:
Oke, de tijd is bijna om van het internet. Wens jullie het allerbeste met waar jullie mee bezig zijn en tot volgende week maar weer. Groetjes uit een nog steeds mooi, maar wel koud winderig⦠Gran Canaria.
Ps. Vanmiddag nog even zwemmen en dan zal ik weer aan jullie denken. Ik zie nu mensen die vandaag naar huis gaan en met de dikke kleding aan het ontbijt zaten.
Groetjes en ik zal nog even genieten samen met manneke , doen jullie het ook dan?
Ja lekker dan Roanna. Hier grijs, grauw en KOUD en dan zoān bericht!!!
GEMEEN!!! Maar goed: Een fijne reis terug ZONDAG!!! hihihihi
Morgen de laatste dingetjes, heb vandaag de laatste houdbare gedaan. Laat die dagen maar komen!!! (er liggen ACHT afleveringen Prison Break op ons te wachten hihi:unibrow: )
tot morgen?? was da voor asociaal gedrag?? hahahaaa
nee hoor, geniet lekker van thuis frobelenā¦
ga ik over een klein uurtje ook doen! whieihieiieee 4 dagen vrij! woutsie!
Iedereen een HEEL FIJN WEEKEND(van VIER) DAGEN!!! Geniet van de vrije kerst-dagen en kom allemaal tot rust met familie-vrienden-kinderen(of gewoon alleen, lekker relaxen!)
**:idea: :king: :idea: **man van het jaar 2006(hihi)
Morgen gaan we met mn ouders hun geld uitgeven(zij willen iets kopen, wij moeten ze helpen)
Zondag zijn de puber en zn vriendin hier, gezellig eten, en dan naar de nachtdienst!
Maandag het kerstontbijt, en dan naar mijn ouders.(Puber gaat met vriendin naar haar vader, 2de dag bij haar moeder)
Dinsdag: Saampjes thuis!!! HEEERLIJK!!! Wij eten gewoon kipkluifjes met patat en kijken PRISON BREAK!!!
En dan zijn de kerstdagen omā¦en kan ik me voorbereiden op het bakken van appel/annanas/bananen-beignets en oliebollen(met en zonder pukkels)