Turkish teatime deel 15

morgen werken tot 18 uur

zondag vrij, shoppen met zusje

maandag ouders en zusje komen hier

dinsdag t/m zaterdag werken, werken, werken

morgen schaatsen kijken
zondag zelfde en kadootjes cashen bij pa en ma met broer, gourmet
maandag hangen, tv kijken en zelf koken (indian)
disndag uitslapen en dronken worden met broer onder het genot van flauwe serie’s
woensdag werken, verder nog geen plannen

zit red dragon te kijken en tegelijkertijd ruzie te maken met mn ex, over…uiteraard: geld!
anyway
reclame voorbij, film begint weer

Iedereen hele mooie en gezellige Kerstdagen toegewenst. Geniet van het heerlijke lange weekend!
Morgen de laatste boodschappen halen en een beetje rommelen in huis.
Zondag relaxen en alvast wat voorbereidingen doen voor 1e Kerstdag en 's avonds verjaardags/Kerstfeest bij mijn nichtje. Is altijd heel erg gezellig.
Maandag eerst op verjaarsvisite bij de peettante van manlief. Traditie en ook altijd erg gezellig. Daarna Kerstdiner hier thuis met negen mensen.
Dinsdag lekker genieten en weer Kerstdiner hier met zes personen.
En 3e Kerstdag ga ik alles weer opruimen, Kerst voorbij: spullen weg!

Jaaaa, wow, wieeeuh… waar is het lijstje???:biggrin:
O ja, gevonden:

Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
:turkey:Mar & Mar 15 maart - Istanbul!!!:turkey:
Crazymar:27 april- Marmaris

Ja, eindelijk gelukt, Crazymar en Miere gaan 15 maart lekker met z’n tweetjes 4 dagen naar Istanbul!!:nod::nod::nod:
Dat wilden we al heel lang, maar nu hebben we eindelijk geboekt. Donderdagochtend weg, en zondagavond terug. Tenminste zo staat het op de site, hoop dat het zo blijft, hebben we lekker 3,5 dag daar.
**
Maar eerst de Kerst. 4 dagen niet naar het werk, maar morgen wel extra Istanbulcentjes verdienen in m’n bijbaantje.
Boodschappen zijn (bijna) allemaal in huis, cadeau’s doen we maar niet aan, met een enkele uitzondering!
Dus morgen het gewone werk, wassen, poetsen, opruimen, daarna werken.
Zondag taart bakken, vlees alvast braden, stoofpeertjes maken en zo.
En even bij de ouders op visite.
1e Kerstdag komen alle kinderen hier eten, we zijn dan met z’n 11-en!!
Dus best wel veel voorbereiding.
En tweede kerstdag rustig an, en 's avonds bij Crazymar en mannetje eten.
En woensdag weer werken, en donderdag, en vrijdag…:frowning:
Druk, druk…

We hebben goede vlucht gehad, en zijn blij om weer in ons tweede vaderland te zijn. Het weer is ok, ongeveer een graad of 15. Oma was heel blij haar kleindochter weer te zien. Iedereen hier hele fijne feestdagen en vast een goed en gezond 2007. Groeten uit Izmir… M and Fam…

He Mobster, jullie ook fijne dagen daar, geniet ervan!!

@Mobster: fijn te horen dat jullie goed over zijn gekomen en het weer naar de zin hebben, geniet ervan, jij ook fijne dagen

Ps. @Sev: waar was je nou, ik maar wachten op schiphol, maar helaas geen Sev. We zijn maar zonder je gegeaan, helaas… :):):):slight_smile:

He iedereen een fijne kerst!!!
Ik heb verders geen plannen moet vandaag en morgen werken late dienst to 23:30 en daarna slapen en maandag en dinsdag heb ik weer vroege dienst.
Dus ja geen plannen die woensdag moet ik ook nog gewoon werken.
Maar daarna ben ik 5 dagen vrij!!

Groetjes jac

Goede morgen allemaal :smiley:

@Mobster
Leuk om even wat van je te horen vanuit :turkey: ! Wens jullie een hele mooie tijd toe met jullie familie in Turkije.

@Mar&Mar
Gezellig met zijn tweetjes naar Istanbul. Weer iets moois om naar uit te kijken.

Wat gaan we doen met deze dagen:

• Zondag: gourmetten met ons drietjes
  • Maandag: eten bij mijn zus met de hele familie
  • Dinsdag: eten bij mijn schoonouderes met de hele familie
  • Oud en nieuw vieren we met de vriendenclub (incl. kids) van mijn man

Ik wil graag iedereen een gezellige kerst wensen!!!
Mobster jij ook geniet maar van je vakantie!!!

Sorry ben heel ziek geweest vandaar dat ik even niets heb laten horen.

@Jill
O meissie toch… :tear: …gaat het nu wel weer een beetje?

Ook voor jullie natuurlijk hele fijne kerstdagen.

vraag me toch af wie die mensen zijn die massaal naar de meubelbouleard gaan…? hoor er nooit iemand over, hahhaaa!

zit weer lekker schaatsen te kijken, tussen kerst en oud/nieuw allemaal jaaroverzichten van het sporten!! jeee…weer janken voor de tv!! Ik vind dat altijd zoooooooooo geweldig!!

Ik ben dr klaar voor hoor. trainingsboek aan. deur op slot, tv aan, lekker warm…lekker eten in huis en relaxen!! wwwwwwwwwwhhhhhiieieieieee

@Bloem
Vraag het me ook af. Moet er niet aan denken om met zulke dagen bankstellen te gaan kijken, lig er liever op :wink:

Héééééj mob ! Wel euuuhh, ikke moest werken en ikke heb overuren moeten doen :wink: Mij zie je nog wel :wink:

Aan iedereen een f[COLOR=darkgreen]ijne kerst gewenst !!![/COLOR]

Wss kom ik hier niet meer, straks nog op boodschappen en zo, en het huis wat schoonmaken. Morgen komt mn oma voor kerstavond te vieren en zondag moeten we naar oma haar huis want de hele familie komt dan…

Dikke kus X

ook namens mij iedereen een fijne kerst…en der allerbeste wensen voor 2007…!!

ik kom starks nog bijlezen…op t moment druk :wink:

dikke kus

filiz

Eerst en vooral aan allemaal EEN PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR EN HET BESTE MET DE DAGEN.

Niet veel kunnen langskomen deze week, druk bezig geweest met kerstshoppen en met wat te studeren had examen vandaag. Hoe zijn de voorbije dagen bij jullie verlopen

Vandaag laatste kadootjes gekocht. Morgenavond lekker voor de tv All you need is love kijken, heerlijk :wub: :wub:

Maandag kerst vieren bij schoonouders en dinsdag bij mijn ouders. Heb er zin in!

Verder vandaag nog een paar gidsen gehaald, dus nu zo een kop thee erbij en lekker bladeren.

Hallo allemaal

@Jill: Meis fijn iets van je te horen, begon me al heeeel erg zorgen te maken!!! Hoop dat iig jouw feestdagen een beetje lekker met je gezin gaat worden!!

@Mob Goed te horen hoe het er is man!! Fijne dagen daar en geniet lekker!!

Ineens moesten er toch kadootjes komen voor de dagen!!! BALEN!!! Dacht dat ik er onderuit kwam…maar het is wel gelukt…

Met paps en mams voor hen(niet van ons hoor!!) een laptop voor mn vader gekocht(we moesten alleen maar advies geven!!) de laatste boodschapjes gedaan en klaar ervoor

Oud en nieuw zitten we(Hubbie ik puber met vriendin, en logeerpuber) bij mn vriendin…en ikke is de pineut voor het bakken!!! (Vind ikke leuk hoor hihi)
Nou fijne avond enzo

ppffff…hoe nu al niet meer te eten vanavond…zoveel alweer gesnoept, hahahaa
zucht
schaatsen is alweer voorbij…morgen gaan we verder. Heel het huis ruikt naar wasverzachter en natte kleren , mmmm, lekker hoor. de wasmand is weer leeg.
ik vermaak me heerlijk, jullie?? hahaha, das een beetje vragen naar de bekende weg he? nou ja!