Turkish teatime deel 15

Mijn agenda:

• vanavond> verjaardag van een vriend
  • morgen> AZ… Retteketet!
  • maandag gourmetten met familie
  • dinsdag> Meubelboulevard haha… Nee hoor ff serieus!! Ik ga dinsdag een vakantie uitzoeken met mijn moeder!!!

Nogmaals een hele fijne tijd!!

X

ik blijf vanavond thuis voor de buis, morgenavond gaan eten bij tante en zondag uitrusten en s avonds beginnen werken BAH

Vanmiddag gewinkeld en meteen de nieuwe reisgidsen gehaald!!! Voor de zomer en een gids voor stedentrips. Wil graag in februari naar Marrakech, Caïro of Barcelona. Nu vlug de laatste dingetjes opruimen.
En dan … lekker wegdromen in de boeken :smiley: :king:

ohh…heerlijk zeg
wat kun je beter doen met kerst dan een nieuwe vakantie boeken, hahahaa

marion, ben er alledrie nog niet geweest, maar ik zou voor cairo kiezen, maar dat ben ik. denk dat we voor 2007 een mooie lange lijst krijgen!!

@Bloem
Op vakantie gaan met kerst :smiley: :smiley:
Hadden we eigenlijk ook willen doen maar hadden er niet meer bij stil gestaan dat hub zijn paspoort nu net verlopen was. Zooooooooo stom en kon niet meer op tijd klaar zijn dus dikke pech. Tussen kerst en oud-en-nieuw wordt er daar niet gewerkt maar misschien is het nog op tijd klaar om in de 1e week van januari nog een dag of 4-5 te kunnen gaan. Zal dan wss wel Caïro worden omdat het daar dan het warmste is. En de pyramides lijken me gewoon heeeeeeeel mooi om te zien. Ben benieuwd en anders maar in de week van de carnaval.

Voor iedereen hele fijne kerstdagen en een goed en vooral gezond 2007!!!

Onze plannen voor de komende dagen
vandaag huis verder opruimen
maandag gourmetten met kinderen, aanhang en vader en schoonmoeder
dinsdag nog geen idee wat we gaan doen
oud en nieuw zijn de kinderen thuis met aanhang, dus gourmetten.

Pff natuurlijk nog wat vergeten dus zodadelijk nog even naar de stad. Vanavond voor de buis All you need kijken :wub:

Hihi en de vakantie voor volgend jaar is zo goed als uitgezocht. Gisteravond met vriend gekeken en we denken dat het Side gaat worden. Lekker 15 dagen en dan vliegen vanaf Enschede.

Allemaal een fijne dag en tot later!

morning.
ppffff…vroeg!! heb gisteren tot half 3 een film liggen kijken. over een duitse joodse familie tijdens de 2e wereldoorlog die naar kenia gevlucht waren. erg mooi verhaal enzo.
nu nog een beetje gaar.
ik ga gewoon verder waar ik gisteren gestopt was…lekker relaxen!!!
ciao!

Goedemorgen, ja mijn agenda staat uit werken tot 27 december.
hahahahha

Marion2: Ben 3 jaar terug in Marokko geweest agadir en marrakech.
Ja was een hele evaring hoor.
Marrakech is mooi en je moet het gewoon meemaken.
Ze hebben daar ook een plein en dat wordt door de nederlandse gidsen de dam van het midden oosten genoemd.
Ik vond het een vies groot plein.
En trouwens je moet tegen kinderarbeid kunnen, want wat ik allemaal gezien heb daar, is onbeschrijvelijk.
Dat is me het meest bijgebleven.
Wat mooi is om te bezoeken als je voor deze plaats kiest dat zijn de graven van de sultan en de koranschool.
Wat een kleine kamertjes en ze mogen er bijna niet vanaf. Enkel om te bidden en te reinigen.

Ga er weer vandoor moet zo weer werken.
Fijne dagen iedereen!!!

Groet jac

dia…side…? GOEDE KEUZE!!

@Filiz: Side Star Park lijkt ons wel wat! En een keer een nieuwe plaats lijkt ons ook leuk.

@ dia super hotel. ik ben daar 2 jaar geleden geweest en het was super.

ik ga misschien na 2jaar weer terug naar SIde. yeah

We hadden eigenlijk gepland om naar Bodrum of Marmaris te gaan maar daarop wordt niet meer gevlogen vanaf Enschede. Dus nu onze plannen maar een beetje verandert. Maar Side lijkt ons leuk, hoor er zoveel positiever verhalen over!

@Besmile: wil je dan ook weer naar Side Star Park?

Misschien in september.

pppfffff…ik weet echt niet hoe ik straks naar mn bedje toe moet…wie rolt me erin. ik heb echt echt veel en veels te veel gegeten…jeetje mineetje…

we hebben vanaaf ge-gourmet, en nu weet ik dat wel meer mensen dat doen, maar bij ons, tja ik weet gewoon dat het heel anders is dan bij anderen. veel mensen nemen toch de klant en klaar sauzen van de super en de kant en klaar gourmet schotels van de super of de slager, maar nee, niet bij pa-bloem en ma-bloem, nee…want mn pa wil wel lekker eten!!

officieel is mn pappie kok, en dus heeft hij zelf knoflook/ kruidenboter gemaakt. zelf knoflooksaus, hot chilisaus gemaakt. daarnaast heeft ie sukjes vlees gemaakt. gisteren al. de ene in rozemarijn badje, ketjap, naturel enz enz enz. dat lag dus al sinds gisteren te marineren…pffff…lekker! lekker!!

daarnaast ben ik dus echt gruwelijk verwend. van mn broertje heb ik dus idd de dvd van cars gekregen (hij overigens ook, hahaha) maar nu heb ik m dubbel, wnat mn mammie had m ook voor mij gekocht, dus die moet ik nog ff ruilen…twee is een beetje te veel van het goede. en daarnaast heb ik dus al mn kerst en verjaardagskado gehad.
ik kreeg eerst een envelop met 2 kaartjes voor de world cup sprint in heerenveen, volgende maand. voor de zondag. echt gaaf!! had ik ook ‘gevraagd’ en helemaal blij. toen kreeg ik nog een enveloppe…met 2 kaartjes voor de zaterdag!! hahahaa, dus ik zat al een beetje te kijken van…das wel heel tof, maar is een beetje veel om heen en weer te rijden…nou tadaaaa…kreeg ik nog een enveloppe met een hotelreservering voor die zaterdag!! Ik heb dus een heel weekend schaatsen + overnachting van mn ouders kadoo gehad. ikke helemaal blij…maar ja…wel voor 2 personen. dus ik breek mn hoofd nu een beetje wie ik meeneem. weet wel genoeg mensen om een dagje mee te nemen, maar ja…een heel weekend is ook zoiets…en tja, dan geef ik dus de helft van mijn kadoo weg…dus das nog een beetje een hoofdbreker hoe en wat enzo…nou ja.
ga zo ff google naar het hotel, hahahaa

mn broertje was ook helemaal blij met zijn kadoo en mn ouders ook helemaal happy, dus was echt een geslaagde avond. knal dus nu alleen uit mekaar van het eten en geluk!!
dit deden we elk jaar, echt een traditie, en op zo’n avond besef ik weer hoe heerlijk het toch is, zo’n familie. dus afgezien van de schandalijke kadoo’s ook gewoon happy met mn family, echt een kerststemming dus.

bij jullie ook alles happy de peppy?? ik heb geen AYNIL gekeken, geen tijd voor tv, hahahaa
tot morgen

Iedereen hele fijne kerstdagen!

@bloem: wel je bent zeker verwend zeg!!! Leuk joh, een weekend lang schaatsen kijken en een lekkere overnachting in een hotel erbij ook nog, helemaal super
En dat uitelkaar ploffen, ik weet precies wat je bedoeld, mijn schoonmoeder blijft maar komen met eten, man ik weet echt niet meer waar ik het moet laten!!! :):slight_smile: Goede tip, ga een stukje hardlopen, dan verbrand je weer wat!!! Ik ga morgen lekker duiken om 9 uur s’morgens, heb er echt zin in…

Groetjes uit een nog steeds lekker warm Izmir!!!

M…

lekker verwend due es lkkr gegeten bloem…!! leukzz…

wij hebben wel aynil gekeken…was wel leuk…
mn moeder 2 uur lang opmerkingen als>>> jeetjeeee japan moet je je voorstellen…nee dan vind ik het prima als je naar turkije gaat…daar ben ik zo…

>>>ohh…over 2 maandjes ren je ook zo naar m toe…

't is zo een schat mn mamzz…:slight_smile:

voor de rest ook iedereen een leuke avond gehad…?

xx

@filiz: had wel aynil erop staan, maar heb ondertussen wel andere dingen gedaan, heb vanavond de laatste cadeautjes nog ingepakt

ja he filiz…aftellen voor jou
ik krijg nog steeds tranen in mn ogen als ik beelden zie van dat meisje dat naar roemenie ging om haar vriend op te zoeken daar…dat was zoooo’n mooi item. dat was nog voordat robert echt met een bus van schiphol kwam…zucht…
krijg je al plaatsvervangende zenuwen als je die meiden/ mannen op elkaar af ziet rennen??

en mobster…tis 11 uur, ga nu echt niet rondrennen hoor! hahaha…tis hier koud!! graadje of 1,0, -1 en mistig…brrrrr