ik vond vooral die meid wat zwanger was erg mooi om te zien!!
plaatsvervangende zenuwen…nee dat niet. van mij mag de tijd opschieten…heb het zo gehad met het w88 nu!!
haha en eigelijk weet ik niet of van dat rennen wat te recht komt…de laatste keer stond hij op het oude vliegveld te w88 terwijl ik op het nieuwe stond…hehe
ik ga idd mn mandje opzoeken, beetje kort geslapen afgelopen nachten (voel me niet echt veilig in mn kamertje, alleen…donker huis…enz enz) en heb een beetje te veel van de lekkere drank gedronken, dus ben een beetje teut, denk alleen dat ik niet kan slapen, gezien de steen op mn maag…hahaha
@Jac
Thanks voor de info over Marrakech! Ben wel benieuwd waar we terecht gaan komen maar dat ik de stad een keer wil zien is 1 ding wat zeker is.
@Dia
Side IS ook een leuke plaats, je gaat je er zeker vermaken.
@Bloem
Wat ben jij lekker verwend zeg!
Hebben ook ge-gourmet vanavond, eet me anders ook helemaal rond maar heb me redelijk in kunnen houden vandaag dus nergens geen last meer van. Of de wijn moet zo gaan werken als ik mijn bed in kruip
@Mobster
Maak je me weer jaloers! Eerst ga je naar Turkije en nu ga je ook nog duiken
@Filiz
Nog even meid en dan mag jij ook naar Askim rennen!!
Ik wil jullie allemaal ook een vrolijk kerstfeest wensen en geniet van alles en van elkaar en niet alleen voor vandaag, maar voor altijd!
Zo, zijn weer terug. Het was een heerlijke vakantie! De koffer is alweer uitgepakt en naar de zolder. De rommel hier opgeruimd en nu maar genieten van de kerst. Geen bijzondere plannen verder. De kids komen nog even een hapje mee eten en dat is het wel, denk ik.
Ga lekker even weer de nieuwe vakantie’s bekijken en verder maar rustig aan doen.
Jullie ook allemaal een hele fijne dag. Wat jullie ook gaan doen.
Ik wil iedereen hele fijne kerstdagen wensen en een heel gelukkig, gezond en goed 2007.
Gisteravond bij mijn peet oom en tante geweest om met een groepje te eten na de nachtmis.
Vanmorgen bij opa op verjaardag geweest. Vanmiddag nog even langs mijn schoonouder en vanavond komt mijn moeder eten.
Morgenochtend wederom op verjaardag nu bij het zoontje van mijn vriendin en 's middags naar mijn moeder om daar lekker te eten.
En woensdag… helaas weer werken
wat is het hier rustig zeg, jeetje he…ik heb vandaag 3,5 film gekeken en ook nog eens 2,5 uur in de keuken gestaan…was errug lekker, vond ikzelf, de meningen waren verdeeld, maar goed, je kunt nu eenmaal niet iedereen blij maken. :disgust:
anyway, leeft iedereen nog?? of uit elkaar geknald vanwege het kersteten?? jullie gaan zeker allemaal en-mass kletsen als ik weer moet werken he? he? he? :delete:
geintje!
tot laterzzzzz…
Nee, hoor Bloem, dan moet ik ook weer werken. Maar gewoon druk met alles. Vanavond alle kinders met aanhang hier gehad (totaal 9) dus met z’n elfjes allen zusammen. Buffetje gemaakt, was allemaal erg lekker maar nu iedereen weg is wel een T*****bende! Maar dat zien we morgen wel weer! O ja, Ook van mij nog iedereen helefijne kerstdagen, of 2e kerstdagdan!!
En Roanna, jammer dat het alweer voorbij is, maar welkom thuis! En Mobster, heerlijk, joh, mazzelbips!!