Zo, weer opgedroogt en een heerlijk kerstmaal gehad, het is toch best wel lekker, duiken op eerste kerstdag!!! :):) Ik hoop dat iedereen een goede 1e kerstdag heeft gehad en dat de tweede maar net zo goed en mooi mag worden. Ik neem aan dat iedereen al slaapt, dus aan de gene die dit lezen wil ik zeggen GOEDEMORGEN, ik ga de kleine meid nog wat te eten geven en dan ook lekker naar mijn bedje. Fijne dag iedereen en tot later.
Eerst op Kerstavond dus met de puber en vriendin gegeten, was heeel gezellig. We hadden de kadootjes al 's middags gedaan(zij hadden voor ons kadootjes gekocht, heeel lief dus
Toen om 24 uur naar de Kerstnachtdienst geweest…was weer een knaller. En dan is het ook echt kerst. Wij hebben ZES kerstnachtdiensten(ong 5000 bezoekers) dus wij willen altijd naar de “echte” nachtdienst…
Net daarvoor belde de logeerpuber op of hij “alsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft” in de zonnebankkamer mocht slapen die nacht(moest nog iets in de kerk doen, woont hier 45/50 km vandaan dus ja…) Tuurlijk, maar ja dan is het bij het ontbijt ineens HEEEL druk met 3 pubers!!! Maar wel gezellig
Toen ´s middags naar mijn ouders. Mijn zus en haar gezin kwamen ook, en wonder boven wonder, het was een ´echte´ kerst!! Zoo gezellig, en we hebben werkelijk dubbel gelegen om niets en alles!! Normaal gaan we na het eten weg(rond 22 uur meestal) maar we zaten er om 24 uur nog!!! De Von Trappss gekeken enzo, echt een heeerlijke dag(puber beide dagen naar de ouders van vriendinnetje lekker rustig!)
Nou vandaag dus heeerlijk met zn 2en!!! Mss kom ik nog wel ffies langs, maar we gaan eerst plannen wanneer dit/komend jaar de vakantie moet gaan vallen, en dan van de week maar eens de boeken opzoeken dus!!! :unibrow:
Fijne dag allemaal(Welkom thuis Roanna, hoi Jill goed je te zien!)
@ IEDEREEN EEN GEWELDIGE, ZALIGE, PRETTIGE 2DE KERSTDAG!!
Die ik zal doorbrengen op werk… pfff(net zoals de rest van de week… nog meer pfffff…)
Gisteren is me collega bevallen jaja een kerstekindje GEWELDIG!
Gisterenavond nog naar de cinema geweest THE HOLIDAY gezien:
twee vrouwen die van huis wisselen voor de vakantie de ene in Engeland de andere in L.A., worden ze natuurlijk verliefd op mannen van daar…
Lange afstandrelaties hé, Gewoon een hele grote Deja Vu ja (tranen, tranen, tranen, …) Maar wel een goeie film!!! Aanrader!!!
Verder ga ik mss toch in januari naar Turkije, is nog niet zeker maar mss (hoop…)
Leuke cadeautjes gehad met kerst… Heerlijk toch!
Wel dan wens ik iedereen nog spetterende feesdagen! Geniet ervan !!
Hallo heeft iedereen een leuke kerst gehad en velen onder jullie hebben waarschijnlijk nog kunnen genieten van de 2de kerst. Wel ik in ieder geval niet. Werd ik wel ziek zeker de nacht zaterdag op zondag en heb ik zondag al de lekkere eten aan mijn neus zien voorbijgaan.maar ik was present en dat was het voornaamste. Lang tijd om te recupereren heb ik niet gehad want gisteren moest ik al terug aan de slag. k stond wel nog te draaien op mijn benen, maar we hebben ons er doorgeslagen. hopelijk word volgend weekend beter en als ik dan sta te draaien o mijn benen zal het van wat anders zijn:dope: .
@mobster o wat moet het zalig zijn om nu te kunnen duiken. hoe stel je het in Turkey. en hoe gaat het met de kleine en het vrouwtje. @llemaal ben jullie niet vergeten, geniet nog van de dagen
Goedenavond dames.
** Wat een rust hier zeg! Iedereen ligt zeker op de bank bij te komen van al dat (vr) eten? Ha, ha, ha. Heb zelf niet veel gedaan of gegeten vandaag. Lekker even de opgestapelde foldertjes en krantjes van de afgelopen week zitten lezen.
**
*Ook heb ik even zitten rond surfen bij vakantiesite’s, maar ben er nog niet uit wat het gaat worden. Toch best nog wel moeilijk hoor! Luxe probleem? *
**
*Morgen weer werken en eerlijk gezegd, zal ik blij zijn, als alles weer normaal is. *
** Fijne avond nog.
ppfffff…volgens mij ben ik in die 3 dagen wel 5 kilo zwaarder geworden…oefff!!
nu weer lekker thuis, filmpje kijken en morgen weer werken, helaas…zucht…ze verwachten mega drukte. de bank was natuurlijk 4 dagen dicht, maar ze hebben ook veel te veel mensen vrij gegeven…nou ja, we maken er maar het beste van.
allemaal fijne avond nog
ciaociao
ok herstel
niet alles was ok bij thuiskomst.
ging net iets in de koelkast zetten, bleek het keukeraam ingegooid te zijn
alles ligt onder het glas, de vaat en alles. het raam is wel gemaakt, tenminste er zit een nieuw raam voor, en er lag een briefje in de bus van glascentrale, in opdracht van de politie.
2 weken gelezen hadden ze de voordeur ingegooid en nu hebben ze dus het keukenraam ingegooid.
er valt hier gewoon echt nix te halen. alle kamerdeuren zitten op slot…
vind dit echt een rot gevoel. betekend dus dat er mensen rond het huis sluipen, die precies weten wanneer er wel of niet iemand thuis is.
en ik mag zometeen weer lekker alleen in dit donkere huis gaan slapen, alleen…zonder andere huisgenoten…nice…
zucht
@Bloemmie: Lieverd, gewoon gaan slapen, oogjes dicht, en als de coma is ingevallen dan merk je nergens meer wat van(ik moet er niet aan denken, voor dan bij mij de coma komt is het morgenochtend dus!) denk aan je!!
ja dank je, maar makkelijker gezegd dan gedaan.
ze hebben gisteren om 18.15 een poging tot inbraak gedaan…ik hou me maar vast aan het idee dat dit enkele hele klungelige, armieterige mensen zijn, die op 1e kerstdag, om 6 uur 's avonds in proberen te breken in een studentenhuis.
anyway…
dikke kus allemaal
Haha…en heb je ook nog een btje geslapen of dat ook al niet??
Ikke dus niet. Weet niet wat er aan de hand is, maar heb zulke krampen, en de bijbehorende overloop(zowel boven als beneden) is er ook de hele nacht geweest. Zooo ben ik ziek!! Spontaan spugen heb ik al jaren niet meer gedaan, 1 x hoesten en klaar was ik…zoooooo ziekkies!!
nou heb wel een oogje dichtgedaan, maar die gingen van schrik elke 5 minuutjes zo ongeveer weer open…niet leuk dus.
en ja tis woensdag, maar ik moet zaterdag ook werken, 2 dagen vrij, 5 dagen werken, 1 dagje vrij, 5 dagen werken…zucht
nou ja, suck it up en ride it out
beps: beterschap, volgens mij was er iets mis met die kipkluifjes
sev: succes met studeren!!
Nog vergeten zeggen: Askim zijn post was gisteren toegekomen. Een leuk kerstkaartje die hij helemaal heeft vertaald in het engels
Had het kaartje maar gezien heel laat, want we zijn naar Antwerpen gaan shoppen en mn pa had de brievenbus niet geleegd… Bel ik hem dolblij op ! kon hij alleen zeggen: ik heb het druk askim, ik spreek je morgen wel …:tssk: aaaarrrrrrgggghhhh , ik stuurde hem dan nog een sms met: ok, als je het druk hebt, zeg ik het je wel via een sms: bedankt voor het kerstkaartje, het was mooi en grappig , ik hoop dat je niet boos bent dat ik je heb gebeld ? (Verwachtende dat hij zou antwoorden maar néén hoor ! ) pffff
Heb véél zin om vanavond als hij laat bellen een sms te sturen dat ik geen tijd heb om te bellen, tot morgen !!!