Turkish teatime deel 15

Heey Girls!!

Allemaal een Happy X-mas gehad?? mijne was best wel saai eigenlijk!!!

@Linda, AZ is absoluut niet mijn club hoor :wink: Haha ik woon in Alkmaar, en mijn broer kon niet, dus daarom ging ik heen… maar ik ben voor AJAX!!!

Ben weer aan het werk, en heb het best wel druk!!

x

zo loeidruk hiero…pffpppffff…heb nog nooit 39 mensen in de wacht gezien, maar ja, langste wachttijd 1,5 minuut, dus valt dan nog mee, niet??

@sev…waarom zou je dat doen?? als jij je askim belt en hij heeft geen tijd…dat kan toch?? als ie meteen terug had ge-sms-t dan had je gezegd, ‘waarom kun je wel sms-en, je had toch geen tijd?’
toch beter dat ie het zegt dan dat ie met een half oor luistert en met 2 dingen bezig is.
laat hem toch…druk is druk…hij moet vast toch ook werken, wees blij dat ie aan je gedacht heeft en je een kaart heeft gestuurd voor kerst…

Hopenlijk heeft iedereen leuke kerstdagen gehad?! De mijne waren gezellig met lekker eten, gezellig bij elkaar zijn, films kijken en kadootjes. Nu weer terug naar het gewone leventje. Vandaag is bij ons op het werk een verplichte adv dag. Werd ik om een uur of acht uit bed gebeld waar ik bleef. Huh? Oeps, m’n baas was ff vergeten dat er vandaag niet gewerkt zou worden. Dus lekker een vrije dag. Morgen en vrijdag invallen voor m’n collega’s en dan op naar 2007! Ben benieuwd wat het nieuwe jaar allemaal gaat brengen.

Tot later vandaag!

XX

hey iedereen…

zo te horen heeft iedereen een fijne kerst gehad…
ik heb gister gewoon gewerkt…1 dag thuis zitten vind ik meer dan genoeg!!

@bloem…kan me voorstellen dat je om de zo veel tijd wakker bent geworden…lijkt me ook geen prettig idee om te gaan slapen als er mensen uit zijn op jou inboedel…!!

@dia…haha lekkere baas heb jij…:smirk:

@sev…ik zou ook niet boos worden hoor…bloem heeft idd wel gelijk…als hij niet kan bellen…heeft hij ook geen tijd om te smse…

@beppie…wat vervelend…gaat het ondertussen alweer een beetje beter?

vermorgen wakker gesmst…niet door askim maar door mn turkse vriendin die in duitsland woont…ze komt 6 jan met haar vriend op bezoek :smiley: heb dr zin in:D beetje turkse sfeer…!!!

oja…en morgen naar de efteling met stage…ook leuk:D

dikke kusz

oh…ik zou ook zo graag naar de winterefteling gaan
maar ja…tijd…geld…zucht…
hard werken hoor filiz!!

@Bloem & Filiz: ok, jullie hebben mss wel gelijk, maar hij kon toch smssen na zijn werk nog ? Zou ik toch doen in die situatie … Maar ja, hij is ik niet en ik hem niet… heb het er alleen soms moeilijk mee :wink:

ik zou het ook niet leuk vinden…maar ik zou hem dan vanaaf gewoon aan de telefoon vragen of ie na het werk niet even tijd had om te smse…

@bloem…haha bloemmetje…das het voordeel…ik ga als begeleiding mee naar de efteling…daarbij maak ik 12 uur…uhh…hard werken??

xx

@Filiz: ok, toch maar even vragen, doe ik altijd en meestal heeft hij gewoon geen reden …

Die eftelinguitstap: super ! Geniet er maar van, ik zal wel zitten blokken :wink: :stuck_out_tongue:

ik zal aan je denken sev als ik in de achtbaan zit en jij achter je boeken ;):smiley:

:finger:

:wink:

wwwwwwwwhhhhhhaaaaahhhhaaa
erzijn extra kaarten beschikbaar voor de zondag van de Wk allround

ik had al kaartjes voor de zaterdag en nu…
!!!
ook voor zondag!!
er waren maar 750 kaarten per dag en ik ga dus zaterdag en zondag, whieheeeee
echt zo gaaf

dus volgende maand ga ik een heel weekend als kado van pa en ma
dan een weekendje rust
en het weekend erop ga ik nog een keer een heel weekend…wel zelf betalen…nou ja, vraag mn broer wel om een leuk verjaardagskado (€€€€)
hahahahaaa
wwwwwwwwwhhhhhhhaaaaaaaaa
zo gaaf!! zo gaaf!!
THIALF HERE I COME!
ok jullie worden gek van mij met mn schaatsgezeur maar ben zoooo blij dat ik er bij kan zijn
we zouden eerst maar 1 dag gaan, ivm de afstand en kosten voor overnachten, maar ja, nu de kaartjes zo moeilijk te krijgen zijn en t echt een ega feest blijkt te worden…ach…moet kunnen toch??
wie weet waar we volgend jaar zitten (hahaha, zei ik vorig jaar rond deze tijd ook, maar ja, who cares!)

haha super bloem ! Nou, véél schaatskijkplezier dan maar ! Echt zo een schaatsfreak ? :wink:

@Bloem
Groot gelijk!! Zo’n grote schaatsfan als jij HOORT gewoon daar op de tribune :smiley:

@Filiz
Is echt mooi de winterefteling…geniet er van.

Woehoeuuuuuuuuuw ikke gedaan met leren voor vandaag. Mn samenvatting van gans mn cursus is gemaakt joepiieeeeeeee ! Nu gewoon overlezen en lezen en lezen tot ik het allemaal begrijp ! Ben op mn gemak nu ! Kan morgen gaan werken als ze me vragen en eurootjes bij gaan verdienen :smiley: :beef:

heeerlijk gevoel he??
ik knal ook bijna uit mekaar van geluk!! en dat op mn werk…
mogen we al gaan schaatsen?? hahahaa

hoe is het in de ziekenboeg??

tis hier al bijna donker, lekker weertje dus…zucht…ach, in mijn hoofd schijnt de zon, hahaha

Heeft het bij jullie in Nederland ook heel licht en héél fijn gesneeuwd ?
Kan je mss al eerder beginnen met schaatsen bloem :wink:

hahhaaaa grapje zeker
ik ben heeeeeeeeeeeeel sportief…ik volg alle sporten, hahahaa: langs de kant!!
ik kan nl zelf niet schaatsen, maar hier ijzelde het alleen, van die bevroren regenw eet je wel
maar het heeft zelfs in jeruzalem gesneeuwd, die wie weet komt het uit het zuiden en krijgen wij ook nog wat mee hiero

Hai meiden, ik kom ffies langs…het gaat nog niet helemaal, zit ik te lang rechtop dan gaat alles draaien. Het is een griep(vette koorts 40.2) maar goed, ik heb de tijd om uit te zieken!

@Bloemmie, lekker hoor, geniet maar van de vooruitzichten

@Filiz, de puber was er vandaag met zn vriendin, in de efteling…de verhalen volgen nog zegt hij

@Sev, sterkte hoor, leren, askim, wat een dingen zo aan het eind van het jaar!!

Ik ga weer liggen, het gaat weer tollen
Tot morgen denk ik

Jeetje Bep, wat naar nou, dat je zo naar bent. Nou van harte beterschap dan. Doe maar kalm aan.

Bloem, wat een leuk vooruitzicht dan om daar live bij te kunnen zijn. Als ik die beelden op tv zie, dan lijkt het me ook altijd zo gezellig daar! Zo’n leuke en gemoedelijk sfeer altijd.

***Groetjes allen en nog een fijne avond. :wink: ***

@Beps: véél beterschap lieverd !!! Dikke kus en je voelt je nu wss helemaal genezen :wink: hahaha:unibrow: