@ Sev: Jij ook sterkte met alles hoor! Ik hoop voor je, dat je vandaag nog wat hoort van je liefje. :wub: Het valt ook soms niet mee he?
wwwwwwwwwwwwwwwwwhoeooeoe lekker naar burgers zoooo
en ook lekker naar world cup sprint
@cynthia: ah ok snap t
besmile: me too!!
ok ik ga maffen, val echt bijna in slaap…pfff…wanneer hebben we weer een paar dagen vrij…zucht…countdown had begon
kom ook nog ff goede nacht zeggen…
@bloem…leuke vooruitzichten voor zo een schaatsfan als jij!!
@beppie…beterschap (K)
@sev…askim gesproken?
nou slaap lkkr allemaal…en tot morgen na 9 uur!!
Goedenmorgen allemaal
@Sev: Thanks, ja doet wonderen hihihi. Hoest nu bij jou?? Dikke knuffel(doet het voor jou weer beter voelen nu toch)
@Bloem: Wanneer heb je vrij dan?? Of pas bij de weekenden schaatsen?? Nou anders neem je toch gewoon een weekje(offe kan dat niet)
Vanmorgen voel ik me wat beter, dus ik denk eerst ffies jullie. Straks als de koorts weer inslaat dan ben je een vaatdoek. Is jaren terug dat ik zo griep gehad heb…blehhhh niet mijn ding…
Maar goed, ik MOET opknappen, want ik moet voor zondag(op bestelling van 6 pubers die erbij zijn met de jaarwisseling)
60 ananasflappen
60 bananenflappen
100 oliebollen bakken!!!(PFFF)
Ach ja we zijn ook met een grote groep dus dat moet je wel hebben maar toch…ik doe het meestal en nu ben ik ziekies, dus duimen meiden dat ik genoeg opknap!
Tot straks
ja…bes gauw beter worden, maak dan van die bestelling maar 62,62 en 102 ben dan geen puber, maar dat lust ik ook wel!! hahaha
ik moet nog tot zaterdag werken…ppfff…en dan 2 dagen vrij!! woehoe!
ben een beetje brak, 4 uur slaap is echt te weinig voor mij, nou ja, misschien vanmiddag nog even een dutje doen…moet morgen natuurlijk wel fit zijn ![]()
He Bloem nog vrij morgen?? Offehh weten ze het niet op je werk…heb ik altijd zooo’n hekel aan, op DIE dag werken dus!! Nou goed, lekker bijslapen vanmiddag, dan komt alles goed… En wat dat bakken betreft…geen probleem hoor:thumbsup: , kom ze maar halen:D
Nou goed, het gaat er meer en meer op lijken dat het een vette 1dags griep was…ben echt stukken fitter vandaag!! Heb zelfs alweer TWEE koppen koffie op(werd gister bij het idee al beroerd!)
@Filiz, Roanna, …: Ja heb hem gisterenavond gesproken. Zijn geld op zijn gsm zou bijna op zijn geweest. Toen ik zei: yeaaaaah right ! zei hij: ok, i keep it for newyear. Ahja, begin daarover te discussieren… Maar 1 ding weet ik zeker, als er nog véél zo een dingen komen dat op een dag mn geduld eens zal op zijn en dat hij het dan pas eens goed zal voelen !
DAT zijn nu de problemen van een lange afstandsrelatie, ik weet dat ik hem héél goed kan vertrouwen maar het zit hem in de kleine dingen…
@Beps: mijn duimen zijn alvast bezig om te hopen dat jij die 220 flappen en bollen kan maken ! Enneuh, je stuurt er dan wel eentje (van elks) op hé ? ![]()
Oepsie: GOEIEMORGEN ALLEMAAL ! Was ik weer eventjes onbeleefd geweest :redface:
mmm…verleidelijk om idd ff langs te wippen voor een bol of 2…
ik moet morgen wel gewoon werken, gelukkig weten niet veel mensen het…nou ja…waren veel tekorten deze week, dus kon echt geen vrij krijgen. 1e keer in 24 jaar dat ik moet werken…baal baal
nou ja, t werken is niet zo erg, maar nu wil mn ma en pa ook nog langskomen, heb net 3 dagen kerst met ze doorgebracht…betekend dat ik ook nog moet poetsen enzo…en als er 1 ding is waar ik geen zin in heb…(nooit niet hoor)
nou ja!
we gaan naar thialf toe…we gaan naar thialf toe…hoehoe!!
oh sev, tegelijk!!
ook voor jou een goeie morgen
sorry hoor maar ik snap niet zo goed wat nu het probleem is…je spreek je vriend tenminste ff, hij stuurt je een kaartje, hij denkt aan je, hij is eerlijk tegen je, ookal weet ie dat je het misschien niet leuk vindt
ik snap dat elke relatie anders is, maar volgens mij heb je echt een goeie en voor hem zal het ook niet altijd even makkelijk zijn, alles te combineren…?
je praat met zoveel liefde over hem…laat die kleine dingen toch niet zo groot worden, geniet van wat je wel hebt
Ja heb je mss wel gelijk in, maar waar het op neer komt: als ik van die bijna twee jaar eens bekijk, heb ik soms het gevoel dat het soms meest van mijn kant moet komen. Ok, moeilijk door de afstand. Maar zit er ook gewoon mee dat ik hem mss niet in April zal zien, snap je ? Heb in de reisgidsen gekeken, op internet… en alles is zooo duur, en weet je, tot nu toe heb ik altijd zijn deel ook betaald maar dit jaar kàn het gewoon niet meer, ik moet nog zoveel kopen voor school ook die ik nodig heb als oefenmateriaal. En het ziet er niet naar uit dat hij zijn deel zal kunnen betalen aangezien hij nog met schulden zit… Snappie ? En dan zijn mijn gedachten wéér zoooo ver aan het gaan dat ze achter alles wat zoeken maar ze vinden niets, maar begin gewoon paranoia te komen
enz…enz…
Wel ja, en ook nog: ik wil wel mss nog zijn deel betalen als hij daar gelukkig mee is, maar ooit komt er een tijd dat ik het niet meer zal kunnen (ik leef nu ook enkel van mijn vakantiejobs en mams en paps financieren niet voor reisjes , wil ik trouwens ook niet) en dan denk ik dat het mss maar beter is dat ik hem dat nu vertel, dat als hij zijn deel niet kan betalen, ik ook niet meer kan. Want stel nu dat ik nog 3 jaar zijn deel betaal en ik dan een zaak begin, ik veel daarin zal investeren en dat hij zegt: sorry, ik kan niet betalen, laten we dan deze relatie eindigen of zo… dan heb ik al die jaren nog betaald om het zo veel mogelijk te laten lukken maar het heeft uiteindelijk niets uitgehaald… Ik snap ook wel dat hij niet zo veel verdiend, maar ik zeker ook niet !
ja sev ik snap dat je al langer met die twijfels zit over de toekomst van jullie relatie, maar je kunt het niet op deze manier ‘zelf verzieken’.
na 2 jaar hebben jullie recht op duidelijkheid en die krijg je niet op deze manier, dus in dat geval zul je toch nog 1 keertje ernaartoe moeten gaan, dan is het in ieder geval toch een investering en als je eenmaal geweest bent, daarna heb je duidelijkheid, ga je ervoor, dan kun je er echt voor gaan, ga je er niet voor, dan weet je dat je niet verder hoeft te investeren.
en er zullen toch ook wel andere mogelijkheden zijn? ik betaalde destijds mijn deel in een goedkoop hotel en hem erbij boeken kostte me voor 10 dagen nog geen 150 euro…veel geld, ok, maar 150 euro?? jullie hebben al 2 jaar iets samen…dat is eht waard om het te onderzoeken.
maar nu zoek je achter elk klein dingetje iets en creeer je dus eigenlijk je eigen waarheid…
ik begrijp dat het heel heel moeilijk is, trust me, maar dit is niet wat jij (en hij) verdient…
Wat me het meeste dwars zit is dat ik al 1000001 keer heb gevraagd waarom zijn ouders mij niet zouden accepteren ? Ik rook niet, drink niet, ben geen europese hoer zoals die russen, ben altijd vriendelijk en hij is mn eerste echte echte vriendje. Terwijl zijn schoonzus een kind heeft van zijn broer zonder getrouwd te zijn maar dat maken ze hun ouders wel wijs, ze was eerst ook niet welkom maar nu wel ?? Ik vraag al 2 jaar om die waarheid te horen, en steeds zegt hij dat het niet het moment is… Begon ik er vorige week over op msn dan zei hij dat hij dat niet via msn wou doen maar face to face, nou ja ! Heb ik het al zo veel gevraagd toen ik bij hem was :tssk: Snappie ? Daarom denk ik dat we geen toekomst hebben, zolang zijn ouders het niet weten …
EN…een relatie is investeren…wij hadden die bijna 25 jaar niet doorgekomen als we niet geinvesteerd hadden…
Ga idd daarheen, investeer dat iig nog, en dan kijken wat het opleverd! Niet schieten is altijd missen! En ja, hiervandaan, zonder elkaar te zien, horen, voelen maak je een eigen beeld en wereld erom heen! Sterkte lieverd!!(Wat je ook gaat doen…)
Het gaat me niet om 150€ maar wel om die 600€ die ik voor mezelf moet betalen. Kàn ik gewoonweg niet ! Zelfs de aparte vliegtickets zijn zoooo duur voor die periode en dan heb ik nog geen hotel of slaapplaats… En de goedkoopste hotels zijn gewoonweg zo vroeg nog niet open in Kusadasi…
oke, gelijk gepost, maar het blijft voor mij hetzelfde antwoord…
Kan je niet bij hem slapen dan??? Er zal altijd een pension zijn waar je kan bijboeken!!! Of mss kan Franca je voor die periode uithelpen met ergens iets te boeken!!! Mogelijkheden zat, als je het ECHT wilt!
hehe beps ![]()
MAAR versta mij niet verkeerd: IK ZIE HEM DOODGRAAG ! En mocht ik echt weten dat hij in ons een toekomst ziet dan blijf ik ervoor gaan !