Bij hem slapen is juist geen optie omdat zijn ouders het niet (mogen) weten !
Heb even zitten kijken, maar vanaf Frankfurt gaan er directe vluchten naar Izmir in Januarie! En kosten rond de 200 euro retour! Zijn toch betere bedragen dan 600!! Zelfs als je de brandstof ed(of een vlucht naar frankfurt bijboekt!) Ik versta je prima meis, maar ga nu iets doen, voor je verzand in het wat/waar/wanneer/ooit/stel dat/…
Dank je beps, maar Frankfurt ??? :retard:
Ok, is er iemand bekend met Picasa ? Een soort van fotoshop dat je gratis kan downloaden, had graag geweten of het betrouwbaar is of niet ![]()
ja beps en sev…dat wou ik allemaal net zo ook zeggen
ik heb gewoon heel sterk het gevoel dat je hem echt moet moet moet zien/ spreken/ voelen.
ben er echt niet voor om koste wat het kost een relatie als deze in stand te houden, maar geef het wel een kans. en voor de rest heeft beps alles al gezegd
en picasa ken ik niet, solly!
Hahahaha heb net een kerstkaartje gekregen van een vriend van me dat ik ooit in Turkije heb leren kennen en sinds kort heeft hij een job als boekhouder en zijn kaartje zit erin van zijn bedrijf waar hij werkt als boekhouder omdat ik later er ook een zal nodig hebben ! hahahaha was best grappig !
de overtreffende trap van netwerken
@ beps, wil die oliebollen wel hebben, maar die griep mag je bij je houden.
snap nu ook ineens waarom ik er zo de pest in heb vandaag. heb het steenkoud, maar gloei helemaal, voel me echt niet lekker en nu gewoon echt serieus…zucht…is het al half 5??
duik meteen mn bedje in als ik thuis kom, mn pa wacht nog maar ff wat langer op zn kerstkadootje, ga echt niet vanavond nog de stad in met die drukte enzo om iets te ruilen…
Heerst Bloemmie, en ik ken veel virussen op het net, maar om nou te zeggen dat ik je aangestoken heb door je “bolletjes”(hihi) aan te bieden,…Rustig aan hoor, niets is belangrijker dan je eigen gezondheid…
Sev, idd netwerken(maar niet mijn manier dus!) Ken Picasa ook niet, kan je er niets over zeggen
Ik ben nog steeds niet 100(word ik ook nooit hihi) maar wil er ffies uit. Ga zo douchen(zo kan een mens zweten!) en dan maar de boodschapjes doen denk ik zo… Krijg ook weer honger(goed he, dacht ik af te vallen gaat dat ook al niet door hihi)
Goede avond allemaal!!!
Effe een egoberichtje, ben nogal lui de laatste dagen, doe het hoognodige en that’s it.
Vanmiddag met J. naar het kersttoernooi geweest van het voetbal. Lekker gekletst met de andere moeders in de kantine en tussendoor de kids flink aangemoedigd.
Hey, wie heeft er mijn reputatiekracht zo opgekrikt
?
Ikke niet hihihihi
Ben weer helemaal opgeknapt. Nog wel een btje aan de race en hoofdpijntjes, maar verder tip/top!! Heb vast voor gebakken(ananas, appel en banaan) voor bij de koffie…de mannen helemaal gelukkig dus!!!
@Bloemmie: Hoest nou?? Heb ik je ge-internetinfecteerd???(Leuke voor scrabbel!!!)
Tot morgen…
ppfff…ben in slaap gekeild…helaas te kort, werd wakker gebeld…nu nog ff NOS OS overzicht kijken en dan weer verder pitten.
oogjes doen pijn, hooffie doet pijn, buikpijn …hopelijk is het morgen al-le-maal weg…zucht
fijne avond, slaap zacht strakjes en tot morgen allemaal
Ach arme Bloemmie, zo begon het bij mij ook dus…sterkte morgen
Ikke is naar bed. Doodmoe. Ben dan wel opgeknapt, maar merk wel dat ik goed beroerd geweest ben. Is trouwens ook goed voor je gewicht…VIER KILO(in 1 dag!!) jaja, maar zal er ook wel zo weer aan zitten dan!
Tot morgen
**Hoe later op de avond, hoe schoner volk zeggen ze… Toch Bep? :nod: :unibrow: **
**Zo te lezen hier onderaan de site, is MK116 jarig en naar wat ik begrepen heb, ook Bloem29. :king: **
Dus meisjes, van harte gefeliciteerd en nog veeelllllllle
gezonde en reislustige jaren gewenst.
Truste voor nu… groetjes.
@MK116 & Bloem
:king::king::king: PROFICIAT EN EEN HELE FIJNE DAG :king::king::king:
@BLOEMMIE!!!
Fijne dag!!! Hoe veel oud en nieuws heb jij al gevierd
??
@MK116!!!
Jij ook een heerlijke verjaardag!!! En jij dan hoeveel jaren zijn er bij jou voorbij gegaan??? [COLOR=black]al mag je dat aan een vrouw niet vragen zeggen ze toch!! Net als haar gewicht, 2 absolute nono’s [/COLOR]
Zo goedenmorgen alle anderen!! Nog plannen voor vandaag?? Ik moet wat boodschapjes doen, en daarna eigenlijk niets. Zijn vandaag met zn 2en dus. Morgen beginnen met het bakken van de flappen, en dan zondag de bollen…lijkt wel een bedrijfje!
Nou spreek jullie later nog wel denk ik:nod:
dank jullie allen wel!!
moet helaas gewoon werken…vanochtend al een lekke band, joepie…not! ![]()
en nog steeds grieperig…alles gloeit en doet…pfff:crybaby:
nu maar hopen dat ik vandaag heel heel goed nieuws krijg…over die baan, hoop ik dan!
@Bloem & MK: Gelukkige verjaardag !!! Maar er een leuke dag van zonder werk/griep/… hehe !
@Beps: x :teeth:
Zo, Sev gaat werken, zal niet laat worden vandaag jippieeeee maar ze staan allemaal voor morgen en zondagmorgen op de lijst :so:
Tot deze namiddag !
@Sev: Laf joe too:wub: :hihi:
Gunaydin
Bloem en MK van harte gefeliciteerd met de verjaardag vandaag! En dat nog wel in de feestelijkste week van het jaar! Wat rot voor je dat je nou net zo beroerd bent Bloem…hoop dat t snel overgaat.
Iedereen wens ik een mooie afsluiting van het jaar 2006 en een hele gezellige jaarwisseling alvast. De wensen voor 2007 komen nog wel!