@Bloem+MK: HAPPY BIRTHDAY!!!
Sorry meiden maar heb het druk!!!
Mis jullie wel hoor!!
X
@Bloem+MK: HAPPY BIRTHDAY!!!
Sorry meiden maar heb het druk!!!
Mis jullie wel hoor!!
X
Goedemorgen allen.
**
@Cynthia: Da’s een goed teken dat je het druk hebt toch? :biggrin: Ik ben ook nog zoekende hoor! Zijn er nog steeds niet uit, wat het moet worden, terwijl ik zo graag naar AD zou gaan. Maarja, hier thuis he!!! Moeten dat ook willen en daar zijn we nog niet over uit!
**
*Alle dames die jarig zijn vandaag, een hele fijne dag gewenst.:king: :king: *
**
@ Bep: Bep, je kunt zo langzamerhand wel een handeltje beginnen met je bakspullen, zolang je nog geen werk hebt gevonden. :lol: Jij ook fijne dagen gewenst, met al de pubers die het zo goed naar hun zin hebben bij jullie thuis. Chapeau hoor Bep!
**
*Ik ga zo ook werken, maar bij ons is het heel rustig in het gebouw. Velen zijn toch deze dagen vrij, denk ik. Maargoed, vandaag (vrijdag altijd) snackdag bij ons, dus dat komt wel goed.
*
**
Werkse voor diegenen en een fijne dag verder voor hen die thuis zijn.
**
*Groetjes.
*
Bloem en MK van harte meiden!! Een fijne dag!!
Nog paar uurtjes werken dit jaar en dan op naar het nieuwe jaar vol nieuwe kansen! M’ n vakantie is goedgekeurd dus we kunnen gaan boeken
![]()
bloem&mk…hele fijne verjaardag gewenst…!!
xxx
ME is HOME jiiiiiiihaaaaa, super dat ik op een vrijdag zo vroeg gedaan heb !
Heb de kans om skielessen te volgen. Heb er wel zin in ! Nu nog eventjes kijken of het gaat met school.
Ga nu een warme trui aantrekken en lekker nxen ![]()
Tot … x
allemaal bedankt voor de felicitatie’s
wil nog niet echt een feestelijke dag worden, de baal dingen stapelen zich op
uhhhmmmm
heb net ff gebeld over die baan…zou nl deze week waarschijnlijk iets horen, maar dus nix gehoord…belde ik dus net, nou die dame was er niet, was bekend, maar diegene die ik aan de lijn had kon mij vertellen dat ik volgende week een brief zou ontvangen…hummm…
ik had begrepen dat ze snel weer verder wilden met de 2e ronde, dus dan lijkt het me sterk dat je een brief verstuurd om iemand snel weer uit te nodigen…dus…ik denk dan, dat in die brief misschien een afwijzing staat…
Bloem van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Iedereen bedankt voor de felicitaties, oh ja bep de teller staat alweer op 36.
@Bloemmie: Jammer zou dat zijn dus…ik blijf toch hopen!!! Want die dame zal echt niet alle mensen weten die wel of niet doorgaan dussehh is zeggen dat er een brief komt het meest neutrale! Sterkte met je bacterien hoor!!!(Houd ze vooral bij je, je mag best egoïstisch zijn echt hihi)
@MK116: Wat een jonkies zijn jullie toch allemaal!!! Ach ik klaag niet, ben gelukkig hoe ik ben…toch!(ja echt, elke leeftijd heeft zn eigen charme dus!)
Wij hebben dus vandaag het huis weer ontkerst…ongezellig!!! Ik ben zooo gek op al die lichtjes enzo…is het weer kaal!! Het is nodig omdat Hubbie gaat beginnen met de benedenverdieping…weer “verbouwen”… behangen enzo…
Nu moeten we ffies iets ophalen, dan lekker voor de buis en op naar morgen…
Tot dan dan!
goeie avond…
vandaag met van alles en nog wat bezig geweest…en niet echt het gevoel dat ik iets gedaan heb.
@beppie…ohh ik wou zeggen…normaal laat je toch alles staan tot na 3 koningen?? maar iig succes met verbouwen/behangen ensow…
@bloem…zou jmmr zijn idd…maar misschien staat er ook wel positief bericht in die brief!!
@roanna…snack ze;)
@cyn…druk druk druk…maar werk enzo gaat voor uiteraard!!
@sev…geniet ze met het nixen…
ik snap niet zo goed waarom ie het thuis niet gewoon verteld…mijn schoonouders zijn het er ook niet mee eens…pech voor hun…
nu lkkr bij een vriendin saw 3 kijken…ben beneiuwd…vond 2 erg leuk ![]()
fijne avond allemaal…(K)
Hier ben ik terug, toen mams thuis kwam zijn we naar de stad gegaan en hebben we OLIEBOLLEN gegeten, hehe, beps, moest meteen aan jou denken !
@Filiz: de enige uitleg die ik ooit heb gekregen is, dat zijn ouders er mss alles zouden aan doen om het contact tussen ons te verbreken en dat hij dat niet wil. Dat hij altijd, ook al is de relatie uit, vrienden wil blijven… Maar daarom dus dat ik nu nog eens naar die reden wil vragen, want ofwel snap ik het niet helemaal ofwel … Don’t know… ah ja… Heb hem ondertussen al weer veel gehoord via de telefoon en hij heeft me beloofd dat we eens deftig zullen praten over april en wat als het te duur is of niet kan betaald worden… Anders was het ook weer super om hem te horen, hij kon me echt doen lachen enzo… Nu hoor ik hem 5 dagen niet omdat hij het druk heeft met nieuwjaar en de bayram maar hij beloofde me om iedere dag te smssen. Moet wel zeggen dat hij dat nog nooit een dag heeft overgeslaan.
Hmhmzzz ben weer goed bezig met dit hier vol te zetten !
@Bloem & MK: hebben jullie nog gevierd ? Hoe was jullie verjaarDAG ?
allemaal nogmaals bedankt en MK hetzelfde voor jou, maar dat spreek voor zich
ik hoop maar dat er allemaal papieren inzitten, en dat ze daarom de uitslag van ronde 1 toesturen, misschien moet ik allerlei dingen invullen en meenemen naar ronde 2…afwachten dus maar weer.
echt een rotdag, tis nie meer goed gekomen. 3/4 uur in de kou staan wachten, hoofdpijn, koud/ warm, iedereen schreeuwen enzo…ppfff…ben blij lekker alleen thuis te zijn, nog ff medium kijken en dan gaan de luikjes relatief vroeg dicht!
prettig weekend allemaal!!
bloem en mk van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag
@bloem en mk116: hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Avond meiden!!!
Kantoordagje zit er weer op en ben weer lekker vrij tot volgende week woensdag. Na het werk nog even geshopt met hub want hij had een nieuwe jas nodig. Meteen de kadootjes gekocht voor de verjaardag van J., hij gaat vast en zeker uit zijn dak, een trainingspak en rugzak van Ajax.
@Beps
Jammer dat de lichtjes weg zijn nu. Maar een ‘nieuwe’ kamer straks is ook gezellig.
@Filiz
Veel plezier met je vriendin.
@Sev
Geniet lekker van Askims telefoontjes en sms-jes en praat in april rustig met hem over zijn ouders. Zou echt vreselijk zijn als ze een westers meisje niet willen/kunnen accepteren maar hij kan jullie relatie toch ook niet voor zijn ouders blijven verzwijgen als hij met je verder wil? Lastig soms schoonouders … zucht …
.
@Bloem
Arme meid…ziek op je verjaardag. Hopelijk knap je snel weer op.
En voor de brief
http://daisyland.tierranet.com/images/crossfingers.jpg
MOET gewoon geluk brengen.
Goedenavond dames.
**Wat een rust weer hier he? **
@Marion2: Wat een leuke cadeau’s heb je weer voor je zoon gekocht. Als ik dat lees, moet ik altijd weer aan vroeger denken, met onze zoon van toen die leeftijd. Ik kan me nog herinneren, dat we toen in Benidorm met de hele familie waren en onze zoon daar perse zo’n voetbalteneu van Barcelona wilde hebben. Liep hij daar met zo’n pakje aan, sjaal en de kousen erbij, bij zo’n 32 graden. Maar dat gezicht van je kind dan, zooooo blij!
@Linda1980: Hoe is het nu met je? Gaat het weer een beetje? Kun je de draad weer een beetje oppakken? Ik hoop het voor je.
@Feliz: Have fun met je vrienden.
**@Bloem: Slaap je al? Heb je de luikjes echt al toe? :lol: **
@Bep: Saai he zo zonder lampjes? Ik heb laatst zo’n bosje takken met lampjes erin gekocht en die laat ik voorlopig mooi ff staan. Staat ook zo gezellig. Ook zonder kerst!
**Alle anderen ook een fijne avond nog. **
@roanna: gaat wel weer goed, alleen soms nog heel onwerkelijk. heb genoeg afleiding deze weken, afgelopen week en deze week beide ong 50 uur moeten werken. volgende week maar halve dag vrij (woensdagmorgen, werk dan 37 uur, week erop weer hele woensdag vrij alleen dinsdag nog besloten koopavond erbij, week 3 pas weer normale uren
Ik ga er vandoor, ga lekker slapen, morgen weer vroeg dag, fijne dag morgen allemaal
Slaap lekker Linda1980. Doe maar een beetje kalm aan hoor!
Goeiemorgen deze morgen ! Wat een weer zeg, net alsof er een orkaan voorbij raast haha, en daar moet ik straks door met de fiets ! ah ja …
Iedereen een fijne dag gewenst !
x
goede morgen allemaal…
het is idd geen weer bah.!! ach ja…niks aan te doen…
dadelijk lkkr met askim online…![]()
fijne dag allemaal…
kus kus