Turkish teatime deel 15

Goede morgen allemaal!
Denk dat ik de volgende patiënt wordt. Ben gammel, misselijk, hoofdpijn, heb bibberbenen en al mijn spieren doen pijn (wat heb je er veel dan he).
Moet straks helaas nog boodschappen doen …pfffffffffffffffff.

Goedenmorgen allemaal
@Marion: Hoop dat het je net zo gaat als bij mij, kort en hevig!!! Zo ik was beroerd, en 28 uur later beter!! Sterkte!!

Hier is het begonnen: De bananen zijn klaar, ananas staat uit te lekken, appels staan in de suiker met kaneel, en ik zweet en stinkt hihihi!!

Jullie horen me weer!!!

oeps marion…je kan nu echt niet ziek worden hoor…w8 maar ff tot volgend jaar!!..:wink:

@beppie…bak ze…:Dklinkt goed…
oma heeft al gebakken…heerlijke waffels.

askim weer weg…pff hij zou eigelijk vanaf morgen 5 dagen de bergen in moeten op oefening.
maar…omdat hij de vorige keer beschoten is en het feest is hoeft ie niet te gaan…:D:D

xxx

@Bloem en MK: Gefeliciteerd met jullie verjaardag!
@Marion: Hoop dat het niet doorzet anders beterschap.

We hebben onze vakantie geboekt, het wordt dus weer ADR. Lekker vooruitzicht.

Voor iedereen een fijn weekend, goeie jaarwisseling en de beste wensen voor 2007.

Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar 15 maart - Istanbul
Crazymar:27 april- Marmaris

toos zet jezelf er ff in

@Marion: wat een moment om ziek te worden nu ! Hou je goed ! en mocht het al te laat zijn: véél beterschap !

@Filiz: je askim heeft geluk zeg dat hij niet de bergen in moet !

@Beps: moet ik komen helpen (lees: proeven) ? :biggrin:

hmhzhmzzz volgens mij kan ik na nieuwjaar ergens in het lijstje, dan gaan we boeken als de dagen gepasseerd zijn, en natuurlijk gaan wij naar KUSADASI !

Zo zo, die goeie ouwe Sadam hoeft alvast niet meer te proosten op 2007 …:paranoid:

Heey allemaal hoe gaat het? Niet allemaal even goed las ik al :S
Beterschap voor degenen die ziek zijn, bah wat een weer ook!
Leuke kerstdagen gehad?

@ Bloem en MK: Nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

@ Bep: Alweer de lampjes opgeborgen, jammer is dat he! Zo gezellig die lampjes! Ik ga pas beginnen met aftuigen ergens na oud en nieuw! Ik heb ook van die gekleurde lampjes om de spijlen van mn bed gehangen, en een doorzichtig lap stof eromheen (van dat stof met patroontjes erop), ziet er zo ontzettend leuk uit! Die laat ik gewoon hangen! :slight_smile:

@ Sev: Skilessen?!! Wat ontzettend cool!! Ik heb nog nooit geskied lijkt me heel erg leuk!! Over 2 weken ga ik naar een vriendin in Haarlem en ze vroeg al of ik dan zin had om 2 uur snowboardlessen te gaan volgen! Jazeker lijkt me dat wat! Mis wakeboarden! :frowning:

@ Marion: niet zieken worden hoor, is niet leuk! En al helemaal niet in de vakantie! Maar ja helaas kun je er niet zoveel tegen doen… :frowning: Heel veel beterschap maar alvast!!

@ Filiz: Wat fijn dat je vriend nu de bergen niet in hoeft!

Mijn stage komt steeds dichterbij! Gelukkig schiet mn achterliggend schoolwerk al flink op! Jeej!
Ik ga een eigen website maken, met weblog erop voor komende stage. De website is nu nog niet online, maar heb wel alvast een link: www.rienekeschaap.eu Maar goed is nu dus nog niet online, binnenkort…

Liefs Rieneke

Ohw ja zal me ook even in het lijstje zetten en meteen bovenaan zie ik!!! :expressionless: Dat gaat snel!

Rieneke: 8 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar 15 maart - Istanbul
Crazymar:27 april- Marmaris

kijk! dat doe je goed kelebek!
als je site online is moet je de link nog maar een keer geven, ben benieuwd hoe het gaat lopen

tis echt zoooooo druk, nu ff pauze, snak naar adem…echt waarvoor de mensen nu nog bellen?? anyway
druk!

@Bloemmie: Werken…arme jij!!! Weer een btje opgeknapt???
@Rien: Ga je volgen hoor…echt stoer!!!
@Sev: Proeven kan ik zelf het beste hihi

Nou goed, nog 1 deegje zetten, en dus alleen de appelflappen nog, en dan klaaaaaaaaaar(tot morgen dan, de bollen moeten nog!)

nou het gaat wel een klein beetje beter
heb vannacht voor het eerst deze week langer dan 4 uur achterelkaar door geslapen…scheelt de halve wereld…nu nog de andere helft.
maar goed, nog ff werken en dan lekker naar A’'dam, eten enzo…
morgen weer uitslapen! whiehhheeee…

Hé lieverds!

Weinig tijd gehad om hier langs te komen laatste paar dagen. Zo aan het einde van het jaar altijd weer vanalles te doen op het nippertje natuurlijk. Vandaag lekkere hapjes gehaald voor morgenavond, oliebollen besteld en champagne gehaald. Dus wat mij betreft kunnen we overgaan naar het nieuwe jaar! Dit jaar vieren we het lekker knus thuis met mijn ouders, geen zin in woeste stapavonden. Jullie?

Mocht ik jullie niet meer spreken voor morgen dan alvast een heel fijne, veilige jaarwisseling en tot in 2007. Hopenlijk weer een jaar met veel gezelligheid en misschien wel weer wat nieuwe leden hier op Tea Time.

**Dikke kus voor jullie allemaal! **

ik ga met vriendinnen naar de cafe hier int dorp…wordt vast gezellig :smiley:
maar eerst morgen nog gewoon werken…

mocht ik jullie niet meer spreken…:

voor het komende jaar wens ik jullie; veel luie zondagen; onverwachte ontmoetingen met oude bekenden; veel barbequefeesten; belastingmeevallers;een optreden van Hans teeuwen, Najib Amhali; inspiratie; warme sokken voor als je het koud hebt; succes op de werkvloer of bij je studie; vlinders in je buik; iemand die je even op je rug krabt daar waar je net niet bij kunt; diepgaande gesprekken; begrip; waarnemingen van het monster van Loch Ness; onbedwingbare binnenpretjes; geslaagde grappen; lieve vrienden en vriendinnen; meer vrije weekenden; een neverending lange warme zomer; kristalheldere sterrenhemels met vallende sterren en dat de daarbij horende gemaakte wensen écht uit zullen komen; ontbijten op bed; schoudermassages; leuke collega’s; dat je altijd een pen kan vinden als je er een nodig hebt; geen auto/brommer of fietspech; een héle snelle modem; een lichtpuntje in donkere tijden; de nieuwste cd van jan smit; veel gezellige verjaardagen van familieleden; dat je gruwelijk enge horrorfilms niet alleen hoeft te kijken; lage telefoonrekeningen; een fijn dienstrooster ;persoonlijke groei; dat je gelijk krijgt; Een goed pak sneeuw voor als je gaat skiën of sneeuwplanken;het afscheid van Bush; het winnende lot in de loterij; geen onaangename confrontaties met lullen in driedelig pak; meer wijsheid voor de regering dan waar zij nu over beschikken; fijne vakanties; geen zelfgemaakte pannenkoeken van mn moeder; een goede gezondheid en de discipline om die in stand te houden; lange strandwandelingen; onverwachte pakketjes afgeleverd door de postbode; endorfine-kicks; lekkere mojito’s; een ontmoeting met Johnny Depp, Angelina Jolie; een weekendje Rome; verse aardbeien met slagroom; vrede op aarde maar vooral ook in je eigen hoofd; warme baden met lavendelolie-badparels (en dat soort shíet!!); waardering; het verbod op de tirolermuziek; nachten dat je langzaam in slaap sukkelt met je boek nog open; een playstation 3; veel ‘oooh zit dat zo!’ momenten; het einde van de bold&the beautifull; vele warme namiddagen op het terras; een positieve gedachtengang; geen oh-my-f#cking-god factoren; dat je af en toe stilstaat en niet steeds verder rent; veel tevreden momenten; dat er veel naar je geglimlacht wordt; geduld met jezelf en met de mensen om je heen; italiaanse ijsjes; dat kleine beetje moed wat je nodig hebt om de dingetjes toch te doen die je eigenlijk niet durft; onvoorwaardelijke liefde; de kracht om door te gaan na moeilijke/pijnlijke gebeurtenissen…veel leuke tripjes naar turkije… Dit alles en ofcourse alles wat je wenst voor jezelf!

ook voor mij een ontzettende dikke kus…en tot volgend jaar :wink:

Oke net als iedereen druk druk druk druk.
Maar ik heb vandaag geboekt!!!
Ik vertrek op 1 mei naar turgutreis voor 8 dagen zon zee strand en shoppen natuurlijk!!!
Kan bijna niet wachten.
Voor mij begint het nieuwe jaar goed!!!

VOOR IEDEREEN:
EEN HELE GEZELLIGE EN GOEDE JAARWISSELING!!!

ik bedoel natuurlijk van mij een ontzettende dikke kus

**@Filiz: hihi omdat je er zo graag één wil: SMAK :smiley: :smiley: :smiley: **

**@Jac: lekker dat jullie geboekt hebben. Dat wordt weer genieten in AD. **

Oke, ik ga naar een vriendin, zijn daar met 3 volwassenen en tenminste ACHT pubers(14 tot 19 jaar)!!! HELPPPPP hihihihihihi

De flappen zijn klaar, alles minstens 60. Maar das dus zo op, met al die mensen morgen hihi!!

Ook namens mij, voor hen die ik morgen niet meer spreek:

**HEEL GOED, GEZOND, GEZELLIG, GENIETEND en vooral een TURKTASTICH 2007!!!(of naar welk land je ook gaat!)

KUSSSSSSSS**

Ook namens mij alvast een hele fijne jaarwisseling voor jullie allemaal gewenst en een:

Gezond en zonnig 2007 gewenst! :wink:

Fijne avond ook nog …Groetjes…:wink: Geniet van al de flappen en bollen.:teeth:

oooooooooooooooooooo ik wil naar turkije. Zag zet hi (holland international )reclame over turkije.