Turkish teatime deel 15

Ikke spitten door de boeken, maar kan het nog niet echt vinden…Portugal ziet er ook zo leuk uit!!! Wat een binnenkomer vanmorgen…

Goedenmorgen op deze laatste ochtend van het nieuwe jaar!!!
Ga zo eerst ffies naar de kerk, meld me als ik terug ben
Tot straks

Goeiemorgen allemaal ! Straks weer een jaartje voorbij !
Mams is deze morgen nog moeten gaan werken, ik heb de afwas gedaan en gedweilt, hoop dat ze verrast zal zijn :smiley: Ben toch al wakker van 7u00 :disgust: Ma ja, word vanmiddag nog een uurtje doorpitten :drugged: .

Ik wens jullie allemaal:

Een goed einde van het jaar en een nog beter begin !!! en dat al jullie wensen mogen uitkomen dit jaar !

x

IK WENS IEDEREEN EEN FIJNE JAARWISSELING EN EEN GELUKKIG MAAR VOORAL GEZOND

2007

Nog een paar uurtjes en 2006 zit erop!

Iedereen veel plezier vanavond en tot 2007

Zo allemaal(wat een rust hier, gelukkig dat Jill nog even langs geweest is, maak me zorgen Jillllliiiiieee!!!)

De bollen zijn ook klaar. Ik ga zo nog even douchen, en dan op naar het nieuwe jaar!!!

Tot over 1 jaar dan maar hahahaha

Iedereeeeeeeeeeeeen veel plezier vanavond en tot 200000000000000000007

Nog even en dan is het 2007
Iedereen een hele fijne avond en tot volgend jaar

http://www.dvs33.nl/images/vuurwerk.jpg

Fijne jaarwisseling allemaal, veel plezier en tot in het nieuwe jaar

Hallo Allemaal,
Ook namens mij voor iedereen een hele goede, fijne, gezellige, veilige, leuke en uhhh, wat kan ik nog meer verzinnen oudejaarsavond, en een HEEL Gelukkig 2007,
met heel veel vakantieplezier!
En gezondheid, geluk, plezier en nou ja, al het goede wat er bestaat!!!

Heel veel liefs, en knuffels voor iedereen!! :tongue: :tongue: :tongue:
**
**
Marja

Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2007!!!

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
Wij hebben hier regen en wind niet normaal meer.
Ons grote vuurwerk gaat helaas niet door:(
Jammer hoor.
Ga zo naar bed.

Groetjes jac

Iedereen een liefdevol, gezond en gelukkig 2007!!!

Oke, we hebben ze weer overleefd, de feestdagen…vraag dan ook maar niet hoe de avond was, uiteindelijk hebben we het best gezellig gehad…

Ik ga me ook niet meer bezighouden met sociale controle in mijn direkte omgeving, dat levert je een verschrikkelijke domper op, en heel veel ruzie, en das ook niet gezellig op dat soort avonden, ik doe helemaal niets meer…
Heb er zelfs over gedacht nergens meer aan te doen(ook niet meer reageren enzo hier of ergens anders…) ben dus echt verdrietig…
Ga het niet uitleggen, maar ik ben hier nog wel even mee bezig…

Zo uit gemopperd, wie heeft er nog GOEDE voornemens voor het komende jaar…
Ik heb me voorgenomen noooooit meer iets voor te nemen dus!

HAPPY NEW YEAR!!!

Zo meiden… ik ben wakker!! Was geen latertje trouwens… Lag er om 1 uur al in… Ik haaaaat oud en nieuw!! Echt zo verplicht wakker blijven!!!

Goede voornemens : Ja ben vandaag weer serieus met SB begonnen… Verder helemaal niks!!!

Meiden ik ga op zoek naar een filmpje op het internet… De executie van Saddam… Mijn vader zeurt me de oren van mijn kop… Dus ben weer ff weg!!

x

**Goedemorgen allemaal. **

Ook nog een heel gelukkig en vooral gezond nieuwjaar gewenst.

Hebben het lekker rustig gehouden gisteravond. Een tijdje bij zoonlief geweest, maar die had allemaal zijn vrienden en kennissen er zitten, dus lekker op tijd naar huis gegaan en Paultje gekeken.

We lagen er dan ook al om zo’n 1 uur in en daar verder tv gekeken.

**@ Bep, dat zijn hele goede voornemens van je, om nooit meer iets voor te nemen. Komt vaak toch niks van terecht, maar je gaat HIER niet weg hoor. :crybaby: Dan kan toch niet? :wink: **

Fijne dag allemaal verder nog!

goodmorning…!!

ook namens mij voor iedereen een gelukkig nieuwjaar met alles wat wenselijk is…

mn avond was toppie…!! echt gezellig…

goede voornemens…?..ik rook vanaf vandaag niet meer :wink:

fijne dag allemaal…xx

*:thumbsup: :thumbsup: @ Filiz dat is wel een goed voornemen. Nu maar hopen dat het lukt. Ik wens je er in ieder geval succes mee. Hou vol. :wink: *

Lieve Allemaal,

Nogmaals de allerbeste wensen voor een gelukkig en liefdevol 2007 maar vooral een hele goede gezondheid want als dat goed is komt de rest vanzelf.
Wij hebben een rustig avondje thuis doorgebracht met z´n tweetjes,gezellig.

Ik ben een paar daagjes in het ziekenhuis geweest vandaar mijn afwezigheid,maar mijn voornemen voor 2007 is om daar weg te blijven haha.
Nog een fijne dag iedereen!!!

Knuffel!!

jill…ik gun je van harte een ziekenhuis VRIJ 2007…!!

**Iedereen een heel gelukkig 2007! **

De beste wensen allemaal,en een gezond 2007,

Hans.