Ook van hier uit de beste wensen, heb in bed gelegen met flinke verkoudheid maar ben er om 10 voor 12 even uitgekomen.
sms naar Nederland gestuurd, krijg je zo leuk terug maar hier duurt t nog een uur.
Ha Ha, maar ik ben nog heel gelukkig hier en gun t anderen ook.
Vanuit de buurt van Alanya, een jaar vol Turkije en veel vakantie plezier
Carine
Ook vanuit een nog steeds een heerlijk Izmir, voor iedereen een voorspoedig en vooral een gezond 2007!!!
Groetjes…
tja…wat kan ik daar nou nog aan toevoegen…nix!!
we gaan gewoon op de oude voet verder…hihihi…
ben net pas wakker, beetje te veel van de bubbels gedronken, hihi, waren errug lekker.
morgen begint het gewone leven weer…werken enzo…ik wacht in spanning af.
dikke kus!
Goede middag allemaal.
Wens iedereen een heel gelukkig maar vooral een gezond 2007!
Geen bubbel gehad gisteravond, was de BOB namelijk, maar had wel een kater van het slaaptekort. Je wordt ouder mama…en geef het ook direct toe. Trek het gewoon niet meer op 4 uurtjes slaap. Was vanmorgen na het werk dan ook heel blij de bank te zien en heb lekker een paar uur liggen ronken.
@Beps
Meissie toch :crybaby: , we kunnen je hier niet missen hoor!!! Waag het dus niet om weg te blijven want ik kom naar de polder :finger:
Ik hoop dat iedereen gisteren een leuke avond heeft gehaden en ik wil iedereen een heel goed, gelukkig en gezond 2007 toewensen!
@bep
Dat klinkt vrij ernstig allemaal, gaat het wel goed met je?
Je klonk deze week zo blij toen je over al die bollen en flappen vertelde.
@jill
Balen joh dat je weer in het ziekenhuis hebt gelegen, we hadden je hier ook al een tijdje gemist. Ik hoop dat 2007 voor jou wat gezonder gaat verlopen.
Wij hebben een rustige avond gehad. Gistermiddag waren we bij een werkgever van mijn man om met een hele groep oliebollen te eten.
Toen we weer thuis waren bleek de vettigheid toch iets teveel te zijn geweest voor de maag, ik was ze dus heel snel weer kwijt.
Lekker een tijdje op bed gelegen en verder een beetje op de bank gehangen en tv gekeken. Een beetje voorzichtig met de lekkere hapjes, want de maag was nog niet helemaal in orde. Was wel erg blij dat we niet met anderen hadden afgesproken.
Verder heb ik nog goed en slecht nieuws.
Om te beginnen is het slechte nieuws dat we dit jaar niet naar Turkije gaan :crybaby:
en niet alleen niet naar Turkije, maar we gaan helemaal niet op vakantie.
Het goede nieuws is dat ik wel in het rijtje kan, maar dan voor iets anders.
Ik ben namelijk zwanger en als alles goed gaat, dan krijgen we er in juli een kleintje bij.
De laatste tijd voel ik me niet altijd even fit en ik heb vreselijk moe. Vandaar dat ik de laatste tijd niet zoveel heb gepost, had even genoeg aan mijzelf.
Vrijdag ben ik op echo geweest en dan zie je dat er ook echt een mini mensje in je buik zit en dan wordt het pas een beetje werkelijkheid.
jjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd MK!!
wat ontzettend leuk voor je, hopelijk verloopt alles voorspoedig en ach…turkije loopt niet weg hoor. zet maar gewoon lekker je Beeb-day in het rijtje, das misschien nog wel heftiger aftellen.
Een gelukkig en vooral gezond 2007!!!
@MK: Gefeliciteerd met je zwangerschap
@Jill: Hoop dat je dit jaar uit het ziekenhuis blijft.
Oudejaar gevierd met de kinderen en aanhang, was heel gezellig, alleen teveel gedronken:frown: . Vandaag een rustige dag, kan dus lekker bijkomen.
**@MK116: Wat een geweldig nieuws zeg! :king: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopenljk zal alles goed verlopen en wat Bloem al zei, de vakantie’s lopen niet weg. Kan altijd nog!
Dit is ook leuk!
**
@Jill: Ook ik was echt heel blij, even weer wat van je te lezen hier. Ook voor jou hoop ik, dat er eens beter tijden aanbreken. Beterschap hoor!
Ik ben de hele middag al aan het surfen van de ene reissite naar de andere, maar heb nog steeds niets gevonden, wat bij mijn budget past.:mad: En dan heb ik wat, kijk ik op reiswijzer, is het weer niks. Nouja, gelukkig hebben we nog even de tijd.
Gelukkig nieuwjaar iedereen!!! Hope it’s a good one!
@ MK: gefeliciteerd met je zwangerschap!
@ Bep: hier niet meer komen, wat is dat nou?! Wij kunnen je niet missen hoor! Dikke knuffel!
@ Jill: Veel gezondheid toegewensd in het nieuwe jaar!
Ik heb echt een ontzettend geweldig oud en nieuw gehad!!! Eerst met vriendinnen gaan gourmetten en toen met zn allen naar een vriendin en daar gepraat en tv gekeken maar vooral gedronken! Damn!
En we waren in een straat hier waar de hele straat uit studenten bestaat, ik heb echt nog NOOIT zoveel vuurwerk gezien en gehoord! Was super mooi!
Daarna nog naar een club hier, de Enzo, daar hadden we kaartjes voor. Was echt zo super leuk! Ik was echt knetter dronken geworden! Mis hier en daar wat uit mn geheugen…Maar raar genoeg geen kater aan over gehouden.
Nog leuke jongen tegengekomen, waar ik al vaker mee had gepraat en geflirt, maar met oud en nieuw dus mee gezoend.
Was echt super feest! een van de leukste oud en nieuws die ik heb gehad!
@mk…das idd nog eens leuk nieuws:D hartelijk fegeliciteerd…!!
xx
@mk116: hartelijk gefelicteerd met je zwangerschap, geniet ervan
Iedereen een gelukkig nieuwjaar !!! Hoop dat alles goed verlopen is ?
@MK: Proficiat met je zwangerschap !!! Super ! Jouw jaar is goed begonnen ! een leuk vooruitzicht en wss de eerste WW baby waarvan we weet hebben ?
@Beps: Kan het ff niet volgen … Waarom zou je niet meer komen hier ? Waag het niet hoor of we komen je met zn allen halen ! Je MOET blijven posten hier !
@Allemaal: sorry maar ben het ff vergeten…
Nu, mijn voornemen voor 2007 ? Net zoals andere jaren maar nu heb ik pas écht het gevoel dat ik het kan: op dieet ! Heb de voorbije 2 weken alles gegeten dat ik wou eten, het ene al wat vetter dan het andere, en vanaf morgen ga ik er tegenaan ! Voor de rest niet veel andere voornemens… Alleen goed mn best doen in school en proberen enkele reisjes naar Turkije in de wacht te slepen ![]()
Brrrr koud hier… ik ben er weer vandoor, lekker knus in de zetel naast de kerstboom die aan een van zijn laatste dagen is begonnen :evil:
x
Allemaal een SUPER goed 2007!!
@ Beppie, kom op meid niet bij de pakken neerzitten, we helpen je er doorheen, meid!!
@ MK, wat en fantastisch nieuws, gefeliciteerd, en pas goed op jezelf, die vakanties komen wel weer.
@ Jill, sterkte meid, blijf nou maar eens een tijdje bij dat ziekenhuis weg!
Nou, schaar mij maar bij het rijtje van teveel gedronken oudejaarsavond!! Poeh poeh, ik was vet dronken, zeg. wijn en bubbels enzo.
Ben volgens mij nog niet helemaal helder.
We waren in het café, besloten club, voor 30 euries onbeperkt drinken, en buffetje. was errug gezellig.
Ik ga nu darten kijken, en dan naar bed, morgen bij m’n nieuwe lokatie beginnen, spannend!!!
Aaan allen een GELUKKIG NIEUWJAAR EN EEN GOEDE GEZONDHEID en profiteer van de mooie momenten dit jaar
MK: GEFELICITEERD!!! Leuk hoor.
Allemaal ene goeie avond, ben ermee weg, de plicht alweer. Nog een prettige avond en leuke dag morgen
dada
oja en slaap lekker
IEDEREEN EEN HEEL MOOI EN GELUKKIG EN GEZOND EN SUCCESVOL EN VUL ZELF MAAR IN… 2007 toegewenst!!!
@MK: GEFELICITEERD!!! Voor mij denk ik de enige reden om idd NIET op vakantie te gaan!!!
Meiden, ben er wel weer hoor…was een giga dipje, niets met jullie te maken, maar hier in de buurt…je hebt mensen en dinosauriers…en hier wonen ook van die prehistorische mensen die denken dat als je hun kinderen aanspreekt op sociaal gedrag, en ze, met 1 hand bij de kraag van hun jas pakt om ze aan de kant te zetten, je KINDERMISHANDELAAR bent!!! En dan mag je iemand dus aanvallen(mij dus, en nu kan ik bijna niet meer op of om van de pijn in mn rug!) EN… ze wonen niet eens hier, waren op visite, de buren verderop zelf doen net of we er niet zijn dus…gezellig…
Nou goed, het verbouwen gaat beginnen, we gaan zo behang uitzoeken, en dan ga ik beginnen met afhalen, hubs met inpakken en dan…BLEHHH
Mss tot straks(als ik tijd heb hihi)
mogguh bepsie
vier je frustratie en woede maar ff lekker bot op dat behang van jullie…hoeft toch niet heel te blijven, niet.
zoals je altijd tegen ons zegt, trek het je niet zo aan. ik weet makkelijker gezegd dan gedaan, maar zoals je zelf zegt, die ene mensen komen niet eens uit de buurt, dus daar hebbie nix mee te maken en die uit de buurt…ach, tja, their loss…
sterkte meissie en kom maar lekker hier je hartje luchten…
oh by the way
de rest ook goede morgen trouwens
t was weer feest vannacht, kon niet slapen, zag de wekker op een gegeven moment op kwart 4 staan…zucht, daarna ben ik in slaap gevallen en werd ik een half uurtje voordat ik moest opstaan badend in het zweet wakker…echt een vreselijke nachtmerrie zeg…juk
durfde niet meer te slapen…en nu hangt dat bange beklemde gevoel nog steeds om me heen
het voelt als diezelfde angst als die ene nacht, die de aanleiding was om turkije te verlaten…voel me echt niet happy dus…zucht…think happy thoughts…think happy thoughts…
allemaal een fijne dag deze dag!!
kizz kizz