Goeiemorgen !
Straks komen ze mn harspot leveren en nog wat toebehoren ook. Ben benieuwd ! Maar nu eerst zo meteen gaan douchen of ze staan hier al en ik nog in pyama !
X
Goeiemorgen !
Straks komen ze mn harspot leveren en nog wat toebehoren ook. Ben benieuwd ! Maar nu eerst zo meteen gaan douchen of ze staan hier al en ik nog in pyama !
X
**@MK: had je al ff gehyved maar ook nog hier: van harte gefeliciteerd, geniet ervan!! **
**@Roanna: pff ken het hoor. Zoeken, zoeken, zoeken in gidsen, dan opzoeken op reissites wordt het zó afgekraakt. **
**@Bloem: hopenlijk wordt je gevoel snel weer wat vrolijker. **
@Mierre: veel plezier vandaag op de nieuwe locatie.
@Sev: ook wij vandaag weer de kerstboom naar zolder. Het is weer mooi geweest. Nu weer lekker richting de zomer!!
**@Beps: meis toch. Wat een stelletje debielen zeg. Tss duidelijk dat deze mensen jou niet kennen!! **
**Ben lekker een week vrij. Hihi voelt lekker hoor. Hoef pas volgende week dinsdag weer te werken dus ga er lekker van genieten! **
@MK116
Proficiat met je zwangerschap!!!
Tegen zoiets moois kan geen enkele vakantie tegenop toch?
@Jill
Hopen hier op een jaar zonder ziekenhuis voor je.
@Rieneke
Een goed begin dit jaar die leuke jongen. En dan nog een stage in Istanbul om naar uit te kijken.
@Sev
Gaat lukken hoor met het dieet!
@Miere
Succes op het werk. Toch altijd weer even spannend al die nieuwe collega’s.
@Beps
Is me wat tegenwoordig, al die mensen met een kort lontje, om bang van te worden. Probeer je er niets van aan te trekken, makkelijk gezegd ik weet het, maar dat soort mensen is gewoon niet wijzer.
@Bloem
Happy thoughts…happy thoughts…nog een paar weken en je mag naar Heereveen! Hopelijk ga je daar vannacht van dromen.
@Dia
Ook voor jou een goed begin van het nieuwe jaar met de minivakantie
Mijn harspot is er ! Kan ik lekker iedereen zijn benen gaan harsen én ermee verdienen
hihi
@Dia: de kerstboom is weg, langs de ene kant wel jammer, maar langs de andere kant is alles weer normaal nu en idd: op naar de zomer en op naar Turkije !!!
@Marion: ben niet goed begonnen vandaag
er zijn nog overschotjes van gisteren, vanmorgen had mams boterham met choco klaar gedaan (niet dat ik dat erg vond :D) en zo ja, zal pas vanaf morgen worden denk ik…
@Sev
Troost je, hier hetzelfde verhaal. Allemaal lekkere dingen over, J. nog vakantie dus 's avonds wat lekkers bij de televisie. Stel het dus maar uit tot volgende week, dan is alles weer normaal.
@Marion: denk dat dat een beter idee is, maar ik kan alvast beginnen afbouwen wat lekkere dingen betreft, alhoewel, ik zag het gisteren véél meer zitten toen ik wist dat er een lekkere schotel op me staat te wachten om opgegeten te worden
nu ben ik daar al minder zeker van ![]()
goeie morgen…!!
gister nog gaan stappen…en jawellll…de gebroeders co gezien…:beef:
hmm…vandaag verjaardag…maar goed dat ik nogf vakantie heb;)…
jongens doen ze bij jullie niet aan 3 koningen…? tot kinderen aan de deur komen zingen…6 januari ofzo…en pas daarna mag je de kerstboom afbreken??
@beppie…ja soms heb je van die mensen…die hoe zal ik het zeggen…beter tussen 4 muren kunnen blijven. trek het je niet aan…we zoude hier tenslotte niet zonder je kunnen.
@bloemmie…
rain drops on roses and whiskers on kittens, bright copper kettles and warm wool en mittens.
brown paper packages tied up with strings, these are a few of my favorite thinks.
cream colored ponies and crisp apple strudels, doorbells and sleight bells and schnitzel with noodles.
wild geese that fly with the moon on their wings, these are a few of my favorite thinks.
girls in white dresses with blue satin sashes, snowflakes that stay on my nose an eye laches.
silver white winters that melt into springs,
these are a few of my favorite thinks.
when the dogs bites, when the bee stings, when i’m feeling sad, i simply remember my favorite things and then i don’t feel so bad.
@dia…hebben jullie ondertussen al een vakantie uitgezocht…? of lig ik achter en stel ik een minder snuggere vraag…?
@sev…harsen…vind het een geweldige uitvinding…ik ben model voor een vriendin voor te harsen…geloof dat ik de haren van mn vader heb ;)hehe…
iig ze heeft laatst voor te proberen mn armen geharsd…geweldig…na 2 weken is het nog maar een heel klein beetje terug…!!
hmm…ga nu maar een douche…
sorry als ik iemand vergeten ben…!! maar jullie zijn allemaal even belangrijk hoor(K)
tot laterzz…xx
he filiz…uhm?? happy B-day, of snap ik hem nu niet??
hier druk druk druk, blij ff pauze te hebben. gaat wel ietsje beter, alleen dat donkere gevoel in mn buikje, zie nu al op tegen vannacht…zucht…hopelijk komt er n huisgenoot thuis…toch een ebter gevoel
3 koningen, wel eens gedaan, idd 6 januari, maar wordt niet meer zoveel aangedaan bij ons, hier tenminste.
wilde ook goed beginnen met gezond te eten op 2 jan. maar ja, was vanochtend te laat, dus kon nix mee nemen voor de lunch…nu dus maar hier wat gehaald…jam jam, zo fout, maar wel lekker.
oh pauze voorbij
werk!!
nee…bloempje…liedje van de sound of music…
en als je je niet zo geweldig voelt zing je hem…en dan gaat het weer beter;)
ach ja…dan begin je 3 jan met gezond te doen…kan je vandaag nog genieten
xx
vandaag verjaardag…? van jezelf of van iemand anders??
en wie zijn de gebroeders co?? die ken ik nie!!
ohh…van iemand anders…haha…ja lkkr duidelijk neergezet…
de gebroeders co>>>ik heb een boot…haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot…
>>ik heb een toe toe toeter op mn waterscooter.
>>en als ik 1x tring dan ben jij een lkkr dingen en als ik 2x tring ben jij een super lkkr dingen en als ik 3x bel met mijn fiets bel bel…ben jij de mooieste van het stel…
ken je ze echt niet…?
xx
ja die nummers die ken ik wel, weet ik veel wie daar bij hoort, op gran canaria in de dansing doen ze niet echt aan aan- en afkondiging…maar die nummers kan ik onderhand wel dromen…hahaha ![]()
;)moet je vanacht doen…slaap je waarschijnlijk een heel stuk beter…
ga ff mn kamer opruimen…kan er bijna niet meet lopen…
Hier ben ik ook weer ff ! ![]()
Net mn zus en mn moeder hun benen geharst en mn ma haar voeten gedaan.
HIhihihihi
@Filiz: ik zoek ook nog modellen
maar de meeste willen niet mee omdat er na harsen een lichaamsmassage is… Denken ze dat ze volledig bloot moeten liggen …maar ze worden dus echt wel goed bedekt, maar ja, dat snappen ze blijkbaar niet …
nou lekker is dat…
het universum trekt onzichtbaar aan me
die nachtmerrie van vannacht heeft nix te doen met die ex-turk, maar had toch hetzelfde angstige gevoel als toen met hem…
erg toevallig dat ik uitgerekend vandaag op mn gewone mail een mailtje krijg van een oude ‘vriend’ die naar mijn ‘welzijn’ informeert, maar heb altijd het vermoeden gehad dat die ‘vriend’ gedwongen werd cq geleend is door de exturk…nou ja, delete…negeren
kreeg net een turks mailtje op mn andere mail, met een gelukkig bayram ofzoiets…van…de exturk ![]()
heb dus al sinds 10-6 ofzo nix meer van m gehoord, is vast vergeten van wie die 2e emailadres ookalweer is, maar goed…erg toevallig/ verdacht/ bevreemdend dat deze 3 dingen op 1 en dezelfde dag gebeuren…(volgens mij was het ook nog eens hetzelfde tijdstip, om en na bij…) ![]()
iemand nog meer opbeurende liedjes?? :crybaby:
uhhh…the sun goes down tomorrow…so you get to hang on to tomorrow…!!!
@sev…massage…heerlijk vind ik ze…!! die vriendin heeft sinds kort zo een stoel thuis…nou ik ga graag langs…
en dat stoomding…zooo lkkr!!
kamer opgeruimd
en dir keer houd ik het ECHT zo…
@filiz: jaaaaaaaa zo een stoel ! Heb net in een boek van het bedrijf die die harspot heeft geleverd, zitten kijken voor zo een stoel. Maar binnen 3 maanden is er een grote beurs in Brussel en daar krijg je dan ook dikwijls mooie kortingen, speciale acties, … Dus toch nog maar 3 maandjes wachten ![]()
Allemaal een goeie avond
auw loop nu met een flinke bult op mijn voorhoofd ![]()
zo ik had geen zin om te werken vandaag. pfff
hoe komt het…?
beterschap ermee iig