Turkish teatime deel 15

hihi ik ben tegen de muur gelopen

hihi ik ben tegen de muur gelopen

Ga er straks lekker op tijd in, vandaag weer de hele dag gewerkt. vanmorgen was t redelijk normaal qua drukte, maar vanmiddag was t weer megadruk, was vandaag de enigste voor de kassa, hard gewerkt dus, maar wanneer er 2 kassa’s nodig waren gewoon een verkoper vd vloer geplukt. morgenvroeg boodschappen doen en schoonmaken, daarna werken van 14-18. als t rustig is mag ik half uur eerder weg zodat ik nog nr de hardlooptraining kan, hoop dat dat gaat lukken aangezien ik volgende week zondag weer de eerste wedstrijd van dit jaar heb.

Heb trouwens leuk nieuws wat ik jullie nog niet verteld heb:

Heb 2 weken geleden mijn streefgewicht bereikt (65 kg).

Ben nu 2 weken verder en nog steeds op streef…

@Besmile
Ja…muren zijn hard en ze gaan niet aan de kant :wink:

@Linda
SUPER zeg, gefeliciteerd :king:

mogguh!!

mogguh :so: !!

ohwwwhhh
mn bedje was vanochtend nog zoooo warm, en buiten was het zo donker en koud en mijn kussen was zo lekker zacht en als ik me nou nog ff op de andere zij zou draaien, dan…owhhwww: OPSTAAN!! grrrrr :retard:
:drugged: zzzzzzzzzz…

Goeimorgeuuhhh !

Deze middag naar de SOLDEN !!! hihi

x

@diamond
Ik weet dat dit stom kan klinken maar iedere keer ik het liedje “irreplaceable” van Beyonce hoor moet ik aan jou danseresje denken.
Het liedje stond e keertje op toen ik naar haar dansje aan het kijken was en vind dat het er verrassend goed bij past. of mss ben ik ook wel gek dat kan ook.

x Summa

Ik ga zo meteen eten dus SMAKELIJK @ iedereen!!

X Summa

Goeiemorgen (nog net hihi)

**Straks naar het reisburo om de vakantie in juni te gaan boeken :biggrin: :biggrin: :biggrin: **

@Summa: hihi grappig. Wordt ook altijd vrolijk van haar dansje. En vind Irreplacable een héél mooi liedje!!

X

goed morning all…

door askim wakker gebeld…op msn…
mn dag kan zoo niet meer stuk:D:D

@summa…haha nou het poppetje gaat iig niet veel to the left!!

@dia…dus jij kan straks ook in het lijstje:D

@sev…veel shop plezier…!!

xx

xx

Middag allemaal

Ben ongelovelijk druk met de kamer…Behang is gekocht, de helft van het behang is eraf.

Hubs is een dressoir aan het inkorten enzo…kan die kant van de kamer behangen, sausen, dressoir naar de andere kant, alle audio instaleren, andere kant van de kamer behang afhalen en behangen enzo…

Ondertussen aan het denken over de vakantie…Denken toch weer stevig aan Kusa…willen half juni-3 weken ong…MAAR…de ouders gaan begin juni 3 weken Kusa…willen we die tegenkomen daar???..dilemma dus…we denken nog ffies…

Tot straks allemaal maar weer(na een heeeeeerlijk ego-bericht hihi)

ha die beps
maakte me al een bietje zorgen, maar dacht al dat je druk bezig was.

ff bij de pa en ma polsen wanneer ze weer terug naar huis gaan, zorg je voor een klein weekje/ paar dagen overlap.
iedereen blij…pa en ma, dat ze jullie 2 of 3 daagies daar zien (jullie 1e dagen daar…daarna ben je dr vanaf) en dan hebbie zelf nog 2,5 week daar.
als je het goed doet, dan zie je ze bijna 6 weken niet! whahaha

of…

je gaat weer lekker bodrum ofzo… :smiley: all problems solved.

Ja dat hadden we ook al bedacht, een klein weekje, eventueel zelfde hotel,… Weten het nog niet, ga morgen eens vragen bij reis-bureau…

Zo, ff klaar met huis…morgen verder, nu Wii!!!
DOEI!!!

Lieve allemaal,

Kom weer voor het eerst even langs. Heb net m’n klas ingericht en ga zo naar huis.
Nog de allerbeste wensen voor iedereen. Laten liefde, gezonheid en geuk de boventoon voeren in 2007.

Ik ben blij dat alles weer achter de rug is.
Geniet wel van de vrij dagen hoor.
Werk wel gewoon door bij het callcenter.

Maandag weer gewoon beginnen op school.

@ filiz: haha das een goeie maar je hebt er wel voor gekeken é,
Maar ja verklaar me dus maar gek… :wink:

x Summa

Ps ik wil ook aangepast worden in het lijstje!!!
11 januari 2007 - Antalya !!!

haha irreplacable is weer op de radio… ik vind het toch passen zeg maar wat je wil… :wink: ( je moet die to the left maar weg denken :wink: )

gekke Summa

summa: 11 januari - antalya
*Rieneke: 8 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
**Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Summa:18 februari - Naar Burak in ??
Filiz: 21 februari - Side
*Mar & Mar 15 maart - Istanbul
Crazymar:27 april- Marmaris

**
nou summa dat doe je goed!! alweer erin en meteen weer bovenaan!! ;)het is je gegund

toenet idd 't liedje idd maar eens opgezet…en je hebt gelijk…het matched leuk

xx

Ben terug van de solden ! :smiley:

Tshirt met lange mouwen, een met korte mouwen en een topje voor in TURKIJE !!! :smiley: Bij B*n Rge was alles aan -50% !!!