***Summa: 11 januari - Antalya
****Rieneke: 8 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
**Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Filiz: 21 februari - Side
*Mar & Mar 15 maart - Istanbul
Crazymar:27 april- Marmaris
Hey allemaal,
Het gewone leventje allemaal weer een beetje opgepakt?
Ik begin morgen weer langzaamaan met werken na bijna 4 weken ziekteverlof. Eerst op therapeutische basis, maar eens kijken of het gaat. Heb er best wel weer zin in, dus dat is alvast een goed teken!
Er staat een klein foutje in het lijstje. Ik ga nl. 26 april naar Marmaris…scheelt toch weer een dag haha. Als er iemand is die dat kan/wil veranderen…alvast bedankt!!
Ik wens iedereen nog een goeie week toe, lekker luieren of hard werken, shoppen, in de uitverkoop je slag slaan of met wat dan ook!
Ik was gisteren in Arnhem in I***(dat zweedse warenhuis) en volgens mij was er geen mens meer thuis in die omgeving, maar waren ze allemaal daar…echt ongelooflijk, wat een drukte. Maar goed, ik deed het voor zoonlief en vriend die een nieuw matras nodig hadden, dus vooruit dan maar.
Heb mijn beste weer gedaan als moeder, zij blij met de nieuwe aanwinst die we meteen in de auto hadden meegenomen. Vraag niet hoe, maar het lukte.
Nou meiden, fijne avond nog en ik meld me wel weer eens.
Op speciaal verzoek…denk trouwens dat ik er nog helemaal nooit niet in kom dit jaar, maar goed…
Summa: 11 januari - Antalya
Rieneke: 8 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn:17 februari-Side
Mar & Mar 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april- Marmaris
wel grappig dat nog niemand voor na het voorjaar geboekt heeft…niet?
Goede avond allemaal!
Heb mijn kantoordagje er ook weer op zitten deze week. Daarna nog even gezellig bij buuf een kopje koffie gedronken, hoort er ook bij in het nieuwe jaar. Hadden elkaar al een dikke week niet meer gesproken dus moet er flink bijgekletst worden he.
Nog een paar dagen en dan zit de vakantie voor J. er ook weer op en dan weer over tot de normale gang van zaken.
Fransijn: 17 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
MK: 12 juli - uitgerekend
Jac: 1 mei - Turgutreis
@bloem
Hoe gaat het nu met je?
Slaap je alweer iets beter, laten de vandalen het huis nu een beetje met rust. Enne heb je de brief al ontvangen over de baan?
@sev
Leuk hoor dat je allemaal spulletjes hebt, jammer dat je zo ver woont anders had je mijn benen en voeten ook wel even mogen doen en zo’n heerlijke massage lijkt me ook wel wat.
@filiz
Jullie spreken elkaar echt vaak op msn, heerlijk toch.
diamond kan er ook snel in, denk ik
heb idd nog nix gehoord, als ik door ben naar de 2e ronde, dan komt 1 maart al wel heel snel dichtbij…kan ik elke maand in het lijstje whahahaa
en anders maken we dr alvast 1 sept van…Nepal…hahahaa
lastig hoor, dat wachten.
Jac: 1 mei - Turgutreis
Toos: 22 juni - Turgutreis
Goedenmorgen…
Wij gaan straks ffies langs het reisbureau:D Btje vreemd verhaal, maar bij Ne***nn vliegen ze met Transa. Mocht het voorkomen dat die niet genoeg capaciteit hebben, DAN boeken ze je over op een andere vliegmaatschappij! En wij willen NOOIT MEER met een buitenlander vliegen…
Nou als ze me daar een goed antwoord op kunnen geven gaan we boeken denk ik…half juni 3 weken Kusa…TOPPIE!!!:beef:
Voor iedereen begint het gewone leven weer te draaien, ik ga maar weer eens langs een uitzendbureau…moet toch solliciteren…
tot wanneer lopen bij de meeste de vroegboekkortingen?? het loopt echt storm he??
had voor de gein ook al ff gekeken…prijzen vallen me nog behoorlijk mee, op dit moment…maar ja…ikke nie gaan ehj!
Vroegboekkorting iig in januari, maar ook vaak tot 1 maart…
Het krijgt vormen, hubbie wil wel naar Kusa, vanmiddag ffies samen naar het bureau, eerst ffies overleg met de paps en mams, en dan … LIJSTJE LIJSTJE LIJSTJE hihihi
Ohhh, en met al die troep in huis(jaja het behang gaat nu op de eerste muur!) krijg ik er steeds meer zin in!!! hahahaha
Ben weer lekker een dagje vrij, dus kom ik weer een keertje langs!!! Sorry maar op mijn werk is het gewoon te druk om langs te komen!!
@MK: GEFELICITEERD!!! Hoop dat je zwangerschap goed verloopt!!
@Beps, dat is inderdaad het nadeel van Neckerm*nn… bij hun zijn de vluchten nooit gegarandeerd!! Tijdens boeking staat er Transavia, en achteraf ga je met Pegasus… Daar en tegen zijn zij ook zeker niet de goedkooprste…
Ik ga denk ik volgende week mijn vakantie boeken… 17/17/19/20 mei een weekje naar Turkije!!! Dat staat in ieder geval al wel vast… En dan naar Bodrum!! Jeeh:) wat een verrassing!! www.diamondofbodrum.com < Dit hotel trouwens…
En dan in September weer 2 weken naar Gümbet…
Verder vanmiddag naar plastisch chirurg, en volgende week vakantiebeurs!! Vakdag is dinsdag maar dan heb ik school, dus ga ik woensdag op mijn verjaardag
Meiden ik ga even eten> Yoghurt, want Sonja is weer in tha house!!