mooi hotel he?
naam komt me zooo bekend voor…waar ligt het ongeveer?? kan ff zo snel geen plattegrond ontdekken op de site
zal anders ns googlen
wel gaaf dat het lijstje steeds langer wordt!!
mooi hotel he?
naam komt me zooo bekend voor…waar ligt het ongeveer?? kan ff zo snel geen plattegrond ontdekken op de site
zal anders ns googlen
wel gaaf dat het lijstje steeds langer wordt!!
Summa: 11 januari - Antalya
Rieneke: 8 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
cynthia: 16 mei - Bodrum
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
klopt ie zo cyn…?
Goeie middag dames, dagen zoals vandaag zijn super goed voor mn dieet, helaas wil ik ze niet elke dag of elke week !
Heb op stage weer leuke voeten gehad :frown: en toen ik thuis kwam, had mn hond gewoon de hele vloer ondergepoept en geplast !:mad: Waarom hij dat nu heeft gedaan, weet ik niet, hoogstwaarschijnlijk omdat het de eerste dag is weer in lang dat ik naar school ben, mams en paps gaan werken en dat hij ineens héél alleen in huis zat. Heeft hij nu nog nooit gedaan ! (behalve als puppy dan toen hij nog moest leren naar buiten gaan)
Had al niet veel honger meer door die voeten op mn stage maar begon mn eetlust wel terug te komen in de auto, kom ik thuis, heeft die hond van me voor een late kerst(cadeau) gezorgd… Pa was woest en hij moet al niet veel van de hond hebben, zeker niet wat dat betreft en heb dus eerst en vooral gedweilt, nu douchen, en mss een tas soep …
Ik zie jullie straks weer x
p.s.: prchtig weer hé ?! Net lente !
Cynthia: 18/19/20 mei - Bodrum ???
Is nog niet zeker Filiz… Maar denk/weet bijna zeker dat het 1 van die 3 dagen wordt!!
@Bloem, ligt vlak bij Halikarnass!!!
Zoo echt zo super zijn om Askim dan weer te zien!!
x
ik ga dit weekend goed bedenken bij wie ik de vakantie ga boeken. Vandaag lekker een dagje vrij .Inderdaad handig de vroegboekkortingen. De drukte is ook bij t** hoofdkantoor te merken.
Zo de helft van de kamer is behangen…nu onderweg naar het kopen van de verf, morgen verder daarmee…
NU…(na de verf kopen…) JA BOEKEN!!!(denk ik hihi)
Jullie gaan het horen(hoop ik!)
kut
ben afgewezen
shit shit shit :crybaby: :crybaby: :crybaby:
nou ja, dan gaan we maar naar nepal toe…
kan ik ook boeken en in t lijstje…:crybaby:
jeetje bloem…wat kut…jammer zeg…!!
en het bij een andere organisatie proberen…?
liefs
dr is maar 1 zo’n organisatie
dus helaas…
maar ja
nog 7,5 mnd werken…misschien dat er dan toch nog wel een weekje in mei/ juni af kan, naar turkije?? he :unibrow: he :unibrow: he :unibrow:
@Bloemmie KuTTTTTT echt!!! Maar ga nu eerst eens ffies kijken of je er nog ffies tussenuit kan ergens…Lekker voorpret hebben, weet uit eigen ervaring(hihi) dat dat heeeeeeerlijk is dus…
Cynthia: 18/19/20 mei - Bodrum ???
Beppie: 19 juni - KUSADASI(DRIE WEKEN!!!)
Zo is het duidelijk genoeg?? Ben ik ffies blij zeg wil je niet weten…4 januarie en we hebben gewoon al geboekt he, hubbie denkt normaal altijd maaaaanden…
Nou de voorpret is begonnen!!!
superrrrrrrrrrr
egt wel hihi
@Cyn: Wat zei de dokter??? Wel ff vertellen he!
he beps…wat gaaf!! whoehoe
ineens loopt het lijstje storm
nou ja, ik ga dan maar naar nepal. denk dat ik tegen die tijd genoeg geld heb om 9 mnd weg te blijven (niet alleen nepal)
maar ja 1 weekje a 2 weekjes turkije, is meteen 1 a 2,5 mnd minder lang wegblijven…mmmmm dilemma, dilemma, dilemma…
baal gewoon van die baan, anders had ik het beiden kunnen hebben!
@diamond: al geboekt?
@Dia: Ja ben ook wel benieuwd dus…
@Bloemmie: Ach ja, 1 maand minder, mits je weer ergens iets opdoet(toch een andere baan of iets dergelijks) en dan baal je weer als een stekker dat je niet ffies een weekje(10 dagen) eruit gegaan bent…denk eraan, de boog moet zo af en toe eens ontspannen, anders was er geen vakantie uitgevonden…
Nou we gaan dus, app in kusa. App aangeraden door de hostes daar(door 3 hostesses eigenlijk hihi). Wilden eens aan de andere kant zitten nu. Voor de kenners onder ons, we zitten nu bij de kleine marina, net voorbij de Hand…(Migros aan de overkant, handy mandy!)
Mn ouders zitten er al 2 weken dan, zitten we er met elkaar 1 week, en hebben hubbie en ik nog 2 weken samen…helemaal goed!!!
Nou ik ga weer, klus klus, maar na dit weekend is de helft ongeveer klaar(2/3)
yes i know beppie
maar ja, 9 a 10 maanden reizen is natuurlijk wel min of meer het toppunt van vakantie, daar kan een weekje turkije echt echt niet tegenop (hoop ik dan he)
wel lekker dat je 9 weken gaat!! whoehoe!
Goeiemorgen allemaal ! Net mn examen gemaakt en we mochten naar huis !!! Hier ben ik dan ![]()
@Beps: super, Kusadasi !!! Mag ik mééééééééé ? Nou, ik mag wss een dezer weken (wss volgende week) ook in het lijstje, wss 25 juli of zo naar Kusadasi ! Naar welk hotel ga je ?
@Bloem: spijtig van die job, maar alles gebeurd om een reden, zal je mss weldra achterkomen ![]()
Goeiemorgen!
**Nee nog niet geboekt maar dat gaan we morgen doen, op de verjaardag van m’n mams. Het wordt toch een week, is de mogelijkheid voor oktober nog een beetje open
:biggrin: Als het nog vrij is dan vertrekken we 6 juni weer naar Grand Zaman Garden in Alanyaaaaa :so: **
**Voor september zijn we nog aan het kijken, ga in ieder geval woensdag met m’n vriend naar de Vakantiebeurs een beetje rondkijken. We zien steeds wat maar dan zien we weer wat anders haha. Schiet dus nog niet echt op. **
**Nu zo ff naar de stad kadootje kopen voor mams, spreek jullie later! **
X
goede morgen allemaal…!!
@sev…heb je je exame goed gemaakt…? of heb je geen idee…?
@dia…veel plezier in de stad…
@beppie…het klinkt goed…!!
@bloem…nepal is ook leuk
denk ik
gister in de stad geweest. 100 nieuwe winkels maar 't lijkt wel of er 100 eer minder leuks bij hangt…!!
uiteindelijk wel met 2 truitjes en 1 blouse thuis gekomen…dus toch nog redelijk geslaagd…
dadelijk met de auto naar de garage…hij doet zo raar de laaste tijd, en de laatse week slaat ie af. sta je daar…![]()
tot later…xx
@Filiz: denk wel dat het goed gegaan is… Ik MOET de helft zeker hebben, hopelijk zal ze de punten geven, mag normaal niet maar de meesten doen het… Duimen hé ?! ![]()