Turkish teatime deel 15

Summa: 11 januari - Antalya
Rieneke: 8 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei GUMBET!!!
Beppie: 19 juni - KUSADASI(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Cynthia: 23 September GUMBET!!!

Nou meiden ik heb geboekt!! Geen Diamond of Bodrum voor mij… In mei ga ik naar L’ambiance Resort Gümbet… En in September naar World of Wonders!!! WAAAAH>> 1 keer raden wie daar gaat werken!!

Duur grapje maar ach we willen gewoon lekker luxe!!!

@Beps, weer niet bij mij geboekt??

X

super cyn…!!!

@sev…ik duim zeker meis :wink:

Goede morgen allemaal.
Schrik van de lijst…WAT IS IE GEGROEID!!!
Wij moeten nog even wachten, denk dat we in mei gaan. Twijfel tussen Kusadasi of Fethiye. Maar moeten nog kijken of het uitkomt op mijn werk en hier thuis. Mijn 2 collega’s hebben het plotseling ook in hun hoofd gekregen in mei op vakantie te gaan. Afwachten dus … belangrijkste is toch dat we weg kunnen.

@Bloem
ONTZETTEND BALEN VAN DIE BAAN!!!

@Cyn: Leuk man en WOW is ook een mooi hotel al zeg ik het zelf.
Hoewel ik moet zeggen dat het al weer 6 jaar geleden is dat ik daar geweest ben.

@Bloem: balen van die baan zeg.

@ Bep: lekker lekker dat jullie ook al geboekt hebben!

Moet zo werken dus iedereen een fijne dag!!!

Groetjes jac

@Cyn: 2007 is voor jou al goed begonnen met 2 reisjes in het vooruitzicht ! Super !

Leuk he zo’n lijstje we zijn nog maar op 5 januari en nu al een mooi lijstje.
Trouwens ik ben gek aan het worden hahaahahah.
Omdat cyn misschien eerst naar diamond of bodrum zou gaan ben ik naar die website gegaan.
Heb ik me toch over dat hotel gedroomd.
En ik moet zeggen was niet blij met die keuze echt heel stom alles stond me tegen en ik moest 15 dagen lang huilen.
Echt heel stom enkel dat kan ik nog terug halen maar waarom ik moest huilen weet ik nog steeds niet.
En ik ga helemaal niet naar dat hotel.
Echt stom he.
Maar goed was zo druk over turkije bezig dat ik denk ik alles door elkaar aan het halen ben.

GRoetjes jac

Bloem: 1 oktober…Nepal…9 a 12 mnd!!

ben allicht geinfecteerd…
heb me aangemeld voor dat vrijwillersproject met startdatum 13-10-2007
heb me dus voorgenomen om per 1 oktober mn baan hier op te zeggen en gewoon te GAAN!!
hoop dan genoeg geld te hebben om zeker 9, misschien wel 12 maanden weg te blijven :smiley: heb me maar ff alvast in de lijst gezet, heb nog geen ticket, maar ach, aftellen mag…toch??

@bloem…tuurlijk mag dat…kan de voorpret alvast beginnen…!!

@jac…wat raar hoe je soms van die dingen kunt dromen he!! hoop iig dat het je nooit in het echt overkomt…haha je zal maar 15 dagen lang in je hotel zitten te huilen!!

xx

Heey iedereen!!

Zo wat is de lijst gegroeid!!
@ Iedereen die nieuw in de lijst staat: Gefeliciteerd met de boeking!! En veel plezier met de voorpret!

Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Bloem: 1 oktober…Nepal…9 a 12 mnd!!

(Had me 1 dag vergist in de vertrekdatum…ik ga 9 feb niet 8 feb)

Bij mij gaat het stageplannen ook goed…gaat snel ineens!
Ik heb min of meer inmiddels een stageplek gekregen, de bedrijven moeten nog even een formulier invullen en dan is het rond. Ik ga een appartement delen met nog 2 andere NL’se meisjes, 1 daarvan heb ik al ontmoet, leuk meisje! :smiley:
En ik heb mn huidige kamer onderverhuurd! Pffff wat gaat et ineens snel…
Over een maand ga ik gewoon al… waahhhh!! :expressionless: HELP!
help… :stuck_out_tongue:

Ik kreeg laatst ook het geweldige idee om in Istanbul nog een weekendje op wintersport te gaan!!! Volgende week krijg ik nl 2 uur lang snowboardles (sla leren skieen over) Leek me leuk om dan het geleerde in praktijk te brengen in Istanbul! Of nou ja even buiten Istanbul is geloof ik een skiegebied!! Leuk leuk!

Nou ik hou jullie op de hoogte! Ga nu even een zonnebankje pakken.

Liefs Rieneke

Plans changed!!

Ik ga NIET naar Ambiance… Maar toch naar Diamond… Ambiance ligt namelijk gebouwd op een oud kerkhof… AAAAAAH Mooi niet dat ik daar ga zitten!!!

x

Hallo lieve dames.

Nou wat een lijst alweer zeg. Helaas sta ik er nog niet in. :angry: Ook wordt het waarschijnliijk weer geen Turkije dit jaar.:crybaby: Thuisfront werkt niet zo mee dus! Misschien dat, als we volgende week even naar de vakantiebeurs gaan, ik ( hem, mijn manneke dus) nog op andere gedachten kan brengen.

Maar ik mag toch wel op de thee bijven komen he, al wordt het wat anders dan Turkije? Vind het altijd wel gezellig hier!

Wie van julie naar de vakantiebeurs gaan, vergeet even niet langs de “Caribien” te gaan. :cool: Staat familie van me!!! :lol:

Fijne avond nog!

@ Roanna: Natuurlijk mag je hier op de thee blijven komen!!! Gezellig!

@ Cyn: Ahh bah! Nee idd daar zou ik ook niet graag zitten! Toen ik 1.5 jaar geleden (jeetje zolang geleden alweer?) 2 maanden in ALanya was, woonde ik ook in een appartement dat naast een (heel) oud kerkhof stond. NIET FIJN!

Zo ik heb net even wat vitamine D gehaald :stuck_out_tongue: (zonnebankje gepakt) Jeetje wat knap ik daar van op! Heerlijk zo even tussen de stress door, even wat energie in laten stralen :slight_smile:

Zo de kadootjes voor mams zijn binnen, nu maar hopen dat ze het leuk vindt.

**Jeetje wat een lange lijst alweer! Hopenlijk kan ik mezelf dr morgen ook in gaan zetten :teeth: **

**@Jac: jeetje wat een droom zeg! Gelukkig maar dat je naar AD gaat! **

@Roanna: je móet zelfs gewoon lekker hier op de thee blijven hoor!!!

**@Rien: hihi wij hebben al 's in een hotel gekeken met uitzicht op dat kerkhof :disgust: **

**Oh, gelukkig maar dan. Breng ik de koekjes wel mee, voor bij de thee. :wink: **

**En voor de avond weer een lekker flesje wijn. Hebben we al lang niet meer met z’n allen gedonken hier! :stuck_out_tongue: **

:wink:

Hallo allemaal,
Ik ben hier lang niet meer geweest, maar heb wel altijd alles bij gelezen.
Ik heb helaas niet veel tijd gehad maar probeer ook meer hier te reageren.
Ook wij hebben onze vakantie geboekt en we gaan zelfs 2x.:biggrin:
In juni gaan we naar Kusadasi en dan gaan we weer naar hotel Batihan en 29 augustus wordt het Alanya en dan weer naar Elysee Garden.
Ook voor ons is de voorpret begonnen.

gr Jacqueline

Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Jacqueline: 29 augustus - Alanya

@Jacquelientje: welkom terug meid en direct al met super nieuws ! Jaaa wij hebben ook niet stil gezeten hoor ! Ik weet niet waar je geindigd was in welk deel maar is ondertussen al 15 geworden :smiley:

@Dia: wat heb je gekocht voor mams als ik zo nieuwsgierig mag zijn ? :hihi:

@Cyn: haha gezellig is anders ! ieuwww vind die Turkse kerkhoven altijd zo griezelig, is toch nog anders dan hier vind ik, overal bomen waardoor het bij 40°C nog altijd donker lijkt , althans die in Kusadasi, passeerde ik altijd als mn vriend me naar het hotel bracht toen ik hem leerde kennen, vroeg hem altijd om de andere weg te nemen :smiley:

Goede avond allen!
Hebben een leuke middag gehad. Eerst even lekker geshopt in de uitverkoop. Voor mij een jasje, sportief model blazer zeg maar. En voor J. een spel voor de Pl********n. Lekker terrasje gepikt in het overdekte winkelcentrum. Daarna hebben hub en J. een poos geschaatst, de kleine voor de 1e keer. En ik heb lekker het gestuntel gefilmd :unibrow: . Kon ik ook meteen mijn nieuwe camera uittesten die ik van ‘de sint’ had gekregen. Had daarna geen zin meer om te koken dus lekker köfteschotels laten brengen. Wat heb ik het toch weer goed vandaag :smiley: .

@Bloem
De kogel is dus door de kerk, het aftellen kan beginnen :king: .
Trouwens…mijn huisarts is momenteel voor een paar maanden als vrijwilliger naar Nepal, volgens mij voor een project via Artsen zonder Grenzen.

@Jacquelientje
WELKOM TERUG!!!

Bedankt allemaal voor de lieve welkom terug woorden:smile: