Turkish teatime deel 15

@Marion: klinkt lekker ! Zowel de köfte als de kleren :smiley:

@Sev
Was ook lekker. Moest nog even goed genieten, volgende week weer streng he :wink:

@Marion: hmhm ik WAS goed bezig :tssk: , kwam mn vader nu wel niet naar huis met een pakket die hij voor nieuwjaar van zn baas heeft gekregen met 2 flessen champagne in en een doos pralinen ! Nou, we hebben de pralinen eens open gedaan om te ‘kijken’, zaten er paardenkopjes in waarvan ik er dol op ben, en de andere zagen er ook zo goed uit :unibrow: Heb er dus 2 en een halve gegeten, mn maag doet pijn en heb er ontzettend véél spijt van dat ik het gedaan heb, mn slaatje die ik vandaag heb gegeten en mn yoghurt zijn dus voor niets geweest :angry:

Wij zijn er ook uit met de vakantieplannen. We gaan eind augustus 15 dagen naar Kreta, geen Turkije dus dit jaar. Mag wel blijven hier he???

In mei weer midweek met mams naar Center P.
@Roanna: je bent dus niet de enigste

*Natuurlijk Linda blijf jij ook hier. Gezelli toch? :biggrin: *
**
Kreta lijkt mij ook wel een keer wat. Zijn nog nooit in Griekenland geweest.
**
Kijk eerst nog wel even rond op de vakantiebeurs volgende week.
**
*Voor zo weltrusten allemaal. :wink: *

@roanna: lijkt mij ook echt heel erg leuk om een keer naar kreta te gaan, een groot voordeel dit jaar, we kunnen vliegen van vliegveld twente, 5 a 10 min rijden vanaf mijn huis

Zo goedenmorgen op deze vrolijke zaterdag…(denk ik hihi)

@linda: Hadden wij ook naar gekeken, Kreta, maar op de een of andere manier komen we toch steeds weer…in Turkije terecht (Hahahaha) Dan hoor je dat familie of vrienden geboekt hebben,…kijk je in de gidsen,…komt dat gevoel weer naar boven,…thuis,…en ja dan ben je(ik) verkocht. Dus voor ons geen Griekenland(al was het op Kos leuk, maar te klein!) maar Ons Eigen Kusa!

Vandaag gaan we de ene kant van de kamer afmaken. Gister het sausje erover gedaan(slape Stae-saus…heeeel licht bruin dus) vandaag de kast ervoor, alles aansluiten, ophangen ed. Ik ondertussen aan de andere kant het behang maar weer eens verwijderen(:tssk: ik word nog een meesterplukster denk ik hihi:wacko: ) en dan kan hubbie morgen/maandag verder met daar behangen…en sausjes smeren… Nog 1 week troep denk ik(hubbie moet volgende week weer werken nl) en dan klaar.
Gister in de kringloopwinkel(eigenlijk HELEMAAL NIET mijn ding…) een ronde grenen tafel met 4 stoelen gekocht(gewoon niets bijz…maar een heeeeeel leuk prijsje :hihi:)

Nou goed, ik ga weer, koffie, logeerpuber is hier(vanaaf 2) maar de lease-puber is bij vriendin(vanaaf thuis) IK WORD NOG EENS EEN PUBER GELOOF IK BLEHHHHHH HELLLUUPPPPP!!!

Goeiemorgen allemaal !

Goedenmorgen Sevje!!!
:wub: Kussss

Kus terug ! (k) :wub:

Ik ga nu leren terug, heb speciaal een vrije dag gevraagd op mn weekendwerk !

Ook een hele goede morgen allemaal.

Ik kan je mening heel goed plaatsen Bep. Dit hebben wij ook steeds met het zoeken naar een vakantie . Wij zitten dan te zoeken in gidsen, surf me eigen suf op het net en wij komen dan toch weer bij Spanje uit, zoals jij altijd weer bij Turkije uitkomt. In mijn geval best lastig, want ik zou heel graag nog een keer naar Turkije gaan, maar iedereen hier thuis, moet het ook willen.

Toch denk ik dat het er nog wel van komt, omdat ik vaak nieuwsbrieven krijg van GoM** en die heeft soms hele leuke aanbiedingen, naar een familiehotel In Side genaamd Khraraman of zoiets. Dan pakken we die er gewoon spontaan een keer tussendoor bij.**

Ik kan me heel goed voorstellen, dat jullie allemaal graag naar Turkije gaan, vooral voor hen, die hun grote liefde daar hebben wonen :wub: en voor hen die er jaren komen en een vriendenkring hebben op gebouwd.

**Maar wat ik toch wel wardeer in jullie hier is, dat jullie elkaar een leuke vakantie gunnen, waar je ook heen gaat. Kijk, ik zou eigenlijk op het Spanje forum moeten thuis horen, maar sorry, ik vind het daar toch echt niet zo gezellig als hier, dus hoop ik dat ik welkom blijf. :nod: **

Zo, nou dat was even een heel verhaal, maar moest het ook even kwijt.

**Ik wens jullie allen een heel goed weekend. :wink: **

Hallo allemaal !! :ninja:
Ben ik weer na een heeeele lange tijd. Zie net dat ik het laatst ingelogd heb op 29 oktober 2006. Dat kan wel kloppen, want ik kwam de 28ste terug van vakantie in Side, waar ik S. 1x heb gezien. Volgens mij heb ik het verhaal hier nooit opgezet. ( ?? )

21 Oktober ging ik naar Side voor 1 week om S. te zien na een hele lange tijd, omdat hij in het leger zit/zat. Hij had de 22ste vrij voor 2 weken. Die dag hebben we elkaar ontmoet, was erg gezellig en we hadden afgesproken dat we elkaar de volgende dag weer zoude zien. Die dag hoorde ik niks van hem, ik kon bellen en smsen wat ik wilde, maar hij reageerde niet terug. Zo ging het de hele vakantie door. Hij heeft 1x opgenomen, toen zei hij heel boos : “Ik had je toch gezegt dat IK je zou bellen als ik in de buurt was !!” Voor mij was dat zoiets van ik mag niet meer bellen en moet maar afwachten of hij nog komt.
Toen ik een keer op internet was, s’avonds rond 12 uur, was S. daar. Ik tegen hem praten en hij maar zielig doen dat hij geen geld had, ruzie met z’n familie en dat hij eerder terug ging naar het leger. Terwijl IK vlakbij hem zat en speciaal voor hem naar Turkije was gegaan !! Mijn ouders hadden een surprise voor “ons”. 2 kaartjes voor Fire of Anatolia. Maar S. vond dat mijn ouders dat niet moesten betalen en hij maakte een hele boel problemen over hoe hij weer naar huis moest etc. Ik ALLES geregeld, zodat hij toch meekon. Maar S. kwam gewoon niet opdagen… :crybaby:
Toen was het weer tijd om naar huis te gaan. Ik was aan de ene kant wel opgelucht, eindelijk weg daar… Maar aan de ene kant wilde ik ook wel blijven, want het was toch je vakantie… En sinds ik thuis ben heb ik niks meer van hem gehoord… Op msn praat hij niet tegen me en heb hem nu maar verwijderd, want ik maak mezelf daar alleen maar gek door…
En ik begreep ook wel, het was suikerfeest, de familie wilde hem ook zien, etc. Maar als je van iemand houd, dan zoek je die op… Lijkt mij.

Zoo dat was een heeel lang verhaal… Haha
Groetjes X Yoëlla.

Hoi Yoella.

Il lees net jou verhaal achter dat van mij. Jeetje, dat is ook mooi k** dan. Kom je voor hem, word je zo behandeld. Vind het zo sneu voor je.

Maar heb je inmiddels de draad weer een beetje kunnen op pakken? Ik hoop het voor je! Nou, hou je haaks. :wink:

@Mizzy: welkom terug hier en niet meer zo lang wegblijven hé :wink: of ik kom je halen :hihi: hehe, ahhhh lieverd, je hebt nog een heel leven voor je en hij is je niet waard ! Je kan beter krijgen na al die moeite dat je voor hem hebt gedaan !
x

mogguh!!
zo yoella, blij dat je die sukkel kwijt bent, djeez…idd jij reisd 3200 km om bij hem te zijn en dan komt ie maar 1 keertje opdagen…:mad:
ik had hem denk ik de laatste dag opgezocht en echt finaal in mekaar gestampt…

oh sorry…hihi…anyway, klopt dat ie ook zn familie wilde zien enzo, maar als jij net zo belangrijk voor hem was als hij voor jou, dan had ie niks liever gewild dan bij jou zijn. blijkbaar vond hij het allemaal niet zo serieus, en je dan dood zwijgen…:mad:

anyway, hoop dat turkije niet voor je heeft afgedaan. we hebben alweer een nieuw lijstje…dus lekker blik vooruit, je bent nog lekker jong, beter dat je er nu achter komt, dan later. tis ff moeilijk, maar hij is het duidelijk niet waatd.

okej…
volgens mij moeten we dit forum gewoon omdopen in : mensen die gezellig willen kletsen en ook nog wel eens op vakantie gaan en turkije heel leuk vinden.
hahahaa
ik mag toch ook wel blijven he?? of niet??:unibrow:

beps, succes met peuteren
sev: succes met leren
moet nog werken vandaag…hopelijk is het rustig :unibrow:
ciao!!

Summa: 11 januari - Antalya
Rieneke: 8 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei GUMBET
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - KUSADASI(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September GUMBET
Bloem: 1 oktober- Nepal

Haha… Nou jullie mogen mij ook bijna weer in het lijsje zetten hoor !! En ik laat me super vakantie niet verpesten door S. Dus ik ga gewoon lekker weer naar Side.

We hebben al een voorboeking gedaan voor in Augustus, hotel Oleander. En we zijn nog bezig voor in de meivakantie een appartement. Maar er zijn nu al geen vliegtuig stoelen meer !!! Vandaag zouden er misschien stoelen bij komen, omdat er veel mensen een optie hebben gedaan… Dus straks rennen naar het reisburo…

Groetjes…

@Bloem: jesus, mag ik mee naar Nepal, zou het ook wel eventjes willen zien hoor ! hahahahaa Mag ik blijven ? :wink:

Haha idd !! Cynthia kwam me ook al halen via hyves… hahaaa :paranoid:

Voor de meiden die eventjes niet mee zijn: Ik heb Mizz Stylow van Seni geplukt :evil: