Turkish teatime deel 15

sev tuurlijk mag je mee naar nepal
maar ja…mag maar 20 kilo meenemen en ik zou dan 9 a 12 mnd wegblijven…mmmmm
enige nadeel is dat ik waarschijnlijk niet in 2007 en ook niet in 2008 naar turkije ga, maar ja, zeg nooit nooit!

Goedemorgen allemaal,

Ik heb geen nieuws te melden, maar kom toch effies kijken en alles weer te lezen.
Leuk dat het lijstje langer wordt he.
En IEDEREEN is WELKOM hier!!!
Het heet niets voor niets tea time.
Dus kom maar hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!

Groetjes jac

idd bloem zeg nooit nooit!!!

@Bloem: wedden dat je direct van Nepal naar Turkije zal vliegen ? :stuck_out_tongue: hahaha Nou, ik ga akkoord, ben alvast bezig met een dieet, moet lukken gewoon :wink: !
Een leerkracht in mn vroegere school was naar Nepal geweest en wat je zeker moet proberen (lees: niet proberen) is: Yakthee ! Ze heeft er meegebracht voor ons omdat we ernaar vroegen en echt het smaakt jakkie ! Die melk van die beesten ziet er gewoon bruin uit en ruikt naar Oxo maar smaakt viezer ! haha

goodmorning all…

ik lag vanmorgen nog van mn kater af te komen toen askim smsde…
ik met mn kop achter de pc…naja…was weer erg gezellig :smiley:

@miZz…K*T dat het zo gelopen is…!!

@sev…leerze…

@bloem…werkze…

oejjj…sorry…de rest alweer vergeten…ben ik erg?
nee vast niet…

nouja…vind jullie allemaal lief hoor…!!
xx

Summa: 11 januari - Antalya
Rieneke: 8 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei GUMBET
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - KUSADASI(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September GUMBET
Bloem: 1 oktober- Nepal

Geboekt!!! Heb alweer helemaal de kriebels. Vandaag over vijf maand gaan we, dus aftellen!! Nu weer terug naar verjaardag van mams.

X

@Dia: super ! Ook jij hebt goeie vooruitzichten !

En nu IKKE !!! wil er ook beginnen instaan !

yak!! yakthee…hihi
tis nog lang niet zover, maar denk dat ik idd dan heel erg mn grenzen moet verleggen, hahaha

zit idd nu te denken, als ik in juni terug zou komen…kan ik meteen door naar turkije, hahahaa
wie weet, nu eerst dit, en dat is al gigantisch! hahaha

zit nu te prakiseren hoe en wat en in welke vorm ik een soort van sponsering kan opzetten. Ik ga er natuurlijk naartoe voor vrijwillergswerk en het zou wel fijn zijn als ik nog extra geld (van anderen hahaha) kan meenemen om daar nog meer goede dingen te doen behalve lesgeven, om gebouwen op te knappen, boeken te kopen enzo meer…
iemand een ideetje??

ohw, werk, sorry, ben weer weg
trouwens allemaal een prettig weekend en echt absurd dat de lijst in 1 week tijd zo lang is geworden…het aftellen kan beginnen!! whoehoe!!

@Dia: TOPPERTJE!!! Lekker hoor, toch ook weer naar je favo-plekje Alanya!!! Zo hebben we allemaal een plaats waar we thuis horen/komen niet waar…

@Sev: Gewoon kijken wanneer je erheen kan, iets van februari, zodat je meteen met askimmie kan bijpraten over hoe en wat. Gewoon de bus daar nemen en gaan!!!

Meiden, ik HAAT verbouwen…hubbie is een pietje precies, waardoor alles gewoon tien maanden langer duurt dan nodig is…een snoertje zit niet goed, alles los en opnieuw(GRRRR!) nou goed…ik ga van de week maar behang plukken, dan is het hier niet zo’n ontzettende chaos!!

@Beps: we gaan wss dinsdag naar het reisbureau om prijs te laten maken en te kijken hoeveel kamers er nog vrij zijn in het hotel. Wss gaan we in diezelfde week nog boeken ook. Zal rond 25 juli draaien voor 15 dagen wss. 10 dagen vonden we vorig jaar net iets te kort. En askim ? Die zal moeten bijboeken, vond het niet erg als ik al boek want hij is pas zeker in juni of hij in julie vakantie kan krijgen…
kan geloven dat je kriebelig word van hubs die pietje precies is ! haha :lol:

@bloem…iemand van hier in de beurt is ook een naar afrika ofzo geweest voor vrijwilligerswerk…zij heeft de hele buurt gevraagd pakketjes te maken.
we konden echt van alles erin doen>>pennen, sponsjes, blikjes…noem maar op

@beppie…ahh dat lijkt me nu ook echt verschrikkelijk!! ik ben zelf ook al blij als iets af is…!! hoeft niet eens zo precies te zijn dan

@sev…jij komt er ook nog in hoor :wink:

dia…superrr…de voorpret kan ook voor jou beginnen…!! veel plezier nog bij mamz op de verjaardag

nog 47 dagen…:D:D:D:D:D:D:D:D
heb dr zoooo een zin in!!

Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Cynthia: 18 Mei GUMBET
Beppie: 19 juni - KUSADASI(DRIE WEKEN!!!)
Cynthia: 23 September GUMBET

Ehm 9 februari dus…

@ Dia: Goh, Alanya? Dat had ik niet verwacht :wink: hihi grapje! Super dat je weer hebt geboekt!! Lekker aftellen maar weer!

@ Mizz Stylow: l*l!! Jij verdient beter! Veel beter! Jij doet al die moeite voor hem en wat doet hij? IDIOOT!!!

@ Bloem: Nepal… VET!! Weet je nog meer mensen die mee gaan doen aan dat ontwikkelings project? Dan kunnen jullie misschien wat samen organiseren om geld in te zamelen.

Pff ik moet eigenlijk hard aan het werk voor school, maar het komt mn neusgaten inmiddels bijna uit, hele vakantie bezig zijn met school… kan me er niet zo goed meer toe zetten… Zit de hele tijd andere dingen te doen achter mn pctje… met ontwerp van mn nieuwe site bezig (ook heel nuttig natuurlijk, maar moet ook bezig met school) en loop een beetje vast… Nou ja ik ga zo nog een poging wagen…

Liefs

@Bloem: een spaghettifestijn en de opbrengst gaat naar Nepal ! :wink:

Goede middag allemaal!
Even snel tussendoor voordat ik het straks niet meer bij kan houden :o

@Mizz
Welkom terug en nu niet meer weg blijven he! En wat betreft S. … wat een EIKEL zeg :finger: .

@Beps
Pluk ze :biggrin:

@Dia
Geluksvogel! Ook al in het rijtje :king: .

@Filiz
Nog 47 dagen … :wub:

Weet het ff niet meer…nu snel naar de winkel als we het weekend nog willen eten. Ben zo actief geweest vanmorgen, de kerstboom opgeruimd en de diepvries ontdooid, kan ie weer vol dus.

@ kelebek, wow feb al. wat ga je precies doen?? waar? enzo meer, geef je ons de link van je site??

ik ga via een organisatie en er zullen ong. 10 mensen mee gaan, denk ik. die mensen leer ik dan de komende maanden kennen, maar iedereen wordt her en der verspreid. het kan zijn dat je met 2 of een groepje ergens geplaats gaat worden. maar dat hoor je pas kort van te voren. verder kan ik dus niet te veel spullen vanuit NL meenemen, maar ik zou ook liever daar spullen komen en geld benutten voor opknappen/ bouw van scholen, uniformpjes, spondering enz.

@sev, spannend, boeken, boeken, boeken. beter in juli dan helemaal niet, he?
en dat spagetti festival…uhm…iedereen komt spagetti eten en doneert een bedrag?? hahahaa
keep the idea’s coming!

@ marion, wat is iedereen vroeg met het opruimen van de kerstboom? das het voordeel van een nepperd…die kan heel het jaar blijven staan, hahaha

@Bloem: eventjes verduidelijking: Je vraagt een slagerij om sponsoring van spaghettivlees (lees: gehakt) dan een grootwarenhuis voor sponsoring van tomaten, dan kieper je alles door elkaar en heb je spaghettisaus en ja, de spaghetti vind je ook wel ergens :stuck_out_tongue: en dan verkoop je kaartjes voor je spaghettifestijn en al die kaartjes die je hebt verkocht zijn voor het goede doel ! :smiley:

Hey meiden!!

Ik heb weer mijn vakantie veranderd haha… Ik ga toch niet naar Diamond of Bodrum… Wilde te graag terug naar Gümbet… Dus het wordt weer Rexene Resort waar ik afgelopen Augustus heen was… En zo blijft het ook staan!!!

@MiZz :welcome back!! Wist natuurlijk wel dat het al over was tussen jou en S. maar vind het verhaal erachter echt sneu voor je!!!

Heb zin in Grieks eten… Dus zal mijn ouders ff overhalen!!

X

mmm grieks!! jammie jammie, maak me niet te hongerig hoor! hahaha

en cyn, je blijft switchen, wat maakt het nou uit, gumbet/ bodrum, tis allemaal een pot nat, als er maar eenmaal bent, hahaha, wel grappig dat je nu toch weer terug gaat naar rexene…die arme familie van jou…telkens switchen, hahaha

en sev…mmm…klinkt idd goed, hahaha, en moet die spagetti dan ook gegeten worden, of mogen we ook iets anders mee doen, onze eigen evrsie van pamplona bv?? hahaha

**Ohhh dames ik heb nieuws!!! Hij ( manneke) is om :dope: **

We gaan naar Alanya. Het wordt 26 Juni naar of, Grand Bali of Hotel Riviera. Ik denk die laatste. Moet nog wel boeken, omdat ik nog even wil weten met welke maatschappij we vliegen, want ik wil net als Bep alleen met een Ned. charter.

**Maandag weet ik meer dus.! :nod: :nod: :thumbsup: :thumbsup: **

Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Cynthia: 18 Mei- Gumbet
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Cynthia: 23 September Gumbet

Wat een lijst al he:dope:
Echt super gewoon