Turkish teatime deel 15

@ Roanna: WOWIE!!! dat is een feestje waard, maar we wachten maandag nog af wat het wordt.
Spannend!!!

Gééééééén feestje vooraleer ik geboekt heb !!! :smiley:

@Bloem: je kiest maar :smiley: :stuck_out_tongue:

ROANNA!!!
Nou we vieren nu gewoon een feestje voor jou(jullie) en dan dinsdag ofzo voor Sevvie oke!!?? Lekker hoor, die mannen die ineens andere dingen doen dan normaal!!! Geniet maar vast voor, en dan horen we wel wat en wanneer het nu geworden is!!

Sev, jouw feestje vieren we gewoon als jij geboekt hebt…en ik weet hoe dat voelt…KUSA HERE WE COME!!!

Nou weer wat verder met het huis, toch nog behang geplukt, ben nu op de helft van wat nog moest, dus morgen nog een uurtje of 2 en ik ben klaar!!! Kan hubbie maandag behangen, en dinsdag of donderdag sausje smeren en dan…bijna klaar!!!

Fijne avond iedereen

Inderdaad Bep, die mannen soms;) . Hij wou nu eenmaal niet naar zo,n all inn hotel, maar dit vind hij prima. Misschien ook, omdat we al 2 x naar Alanya zijn geweest en dat was goed bevallen.

*Het feest kan beginnen wat mij betreft en dan doen we het dinsdag nog eens over voor Sev. :lol: *

*Bep… je bent er wel druk he? Maar dan heb je ook weer wat straks hoor! Als jullie klaar zijn, hebben jullie wel een vakantie verdiend. *

• Wij laten in het voorjaar ook nog nieuwe kunsstofkozijnen zetten, dus krijg ook nog troep hier. Maargoed, soms moet er weleens wat gebeuren toch?*

Nou, ik ga de wijn vast koud zetten …:stuck_out_tongue: Groetjes.

**@Roanna: hihi dus ook naar Alanya :smiley: Ik zou Riviera kiezen hoor, aantal keer geweest en super goed bevallen. Ook nog 's een heerlijke ligging. **

@Bloem
Als je geld wil inzamelen zou ik de Pamplona-versie kiezen :smiley:

@Roanna
YES…je mag naar Turkije!!!
De mannen zijn goed bezig in 2007 :king:

@Bep
Het einde is in zicht wat betreft het plukwerk en dan zit jou taak erop toch? Vind het zo’n rotwerk :disgust: , moeten hier ook nog 1 slaapkamertje opknappen en dan hebben we gelukkig nergens behang meer.

@Marion: Wij hebben nog OVERAL behang… Maar ik vind het niet echt erg, vind alleen die zooi een ramp… Ben geen echte huisvrouw, en zeker geen poetsvrouw… maar die troep…overal…RAMP!!!

Ben alweer door mn rug gegaan…blijft terug komen…mss toch maar eens naar de arts…ofzo…(NOT!!)

@ beps…lekker eensgezind met je hubbie ben je dan, die had t toch ook in zn rug? hahaha

@ marion, de pamplona versie…mmm…hahahaa…komen jullie dan ook? hahaha

Hoi meiden, ik ben er ook weer. De eerste week op m’n nieuwe werk-lokaktie is wel goed gegaan, beetje vreemd en druk met allerlei zaken, maar gelukkig hadden de meest gasten nog vakantie, dus nu volgende week gaan we er echt tegenaan!
@ Sev, die kerstboom heb ik op 1 januari al de deur uit gefl*****, was het spuugzat. Niemand verteld mij wanneer ik dat ding weg mag halen, ook die drie :king::king::king: niet! Trouwens, dat prettige kerstdagen mag nu wel weg, hoor, in jouw handtekening!:lol: *
@ Missy, welkom back meid, wat een narigheid, ik weet dat er ook goeie tussen zitten, maar die van jou hoorde daar duidelijk niet bij, wat een e*l, zeg!
*@ Bep, wat een prachtig huis zal je krijgen! Stuur Hub maar hier langs als tie bij jou klaar is:unibrow: *
@ Roanna, fijn, joh, Alanya, er gaat toch niks boven Turkije!!( Sorry, hoor, voor mij bestaan er maar twee landen op de wereld, N:NETHERLAN en T:TURKEY:!!)
@Filiz, spannend dat je hem bijna weer gaat zien, heerlijk, hoor!
@ Bloemmie, We zullen allemaal meedenken, er zal vast wel een manier zijn om wat extra geld in te zamelen voor het goede doel! (Aktie: Help Bloem Nepal door!):rolleyes:
@ Cyn, Ook lekker weer naar Askim toe, heerlijk toch, wat zal je genieten!

*Zo iedereen een beetje gehad? Wie ik vergeten ben, sorry, ik heb niet zoveel tijd. Soms lees ik wat waar ik wil reageren, maar dan kan dat ff niet, en de volgende x is er alweer zoveel geschreven dat ik het vergeten ben!:crybaby: *

*Vandaag weer gewerkt voor zakcentjes voor Istanbul, nog 9,5 week, joepieeeeeeeeeeeeee!! We hebben er zin in!!!:stuck_out_tongue: *

@Miere: haha ja ik loop wat achter met mn handtekening maar heb geen inspiratie om er wat anders op te zetten, laat ik dus staan totdat ik geboekt heb en er mn datum kan opzetten ! Die kerstboom was bij ons ook al weg op 2 januari ! :smiley:

@Beps: mn moeder heeft vanavond tegen mn pa gezegd dat we ons moeten haasten omdat de reizen naar turkije héél snel gaan :wink: hihi en morgen gaat hij de boeken bekijken, nou, wij hebben al gekozen wat het zal worden, moet vader alleen goedkeuren en dan dinsdag : :king: FEESTEN !

@ miere…pfff…klinkt druk hoor!
had je mn mail gehad?? en trouwens, het geld is dus niet voor mij dan he, ff voor de duidelijkheid, tis meer help bloem Nepal helpen ofzo iets hihi
duurt echt nog een eeuwigheid.

@sevvy, volgens mij lig jij maandag voor het reisburo op de stoep, hahaa, ennuhm…je ***hoeft ***geen handtekening te hebben hoor :unibrow:
hahahaa :smiley:

@Bloem: monday :arrow: examen :mad: :ninja: :evil: :puke: :disgust:

@ sevvy, toch niet de hele dag?? hahaha, komt goe,d je kunt ook online boeken he?

ikke heb het nu ff niet meer…die hele hele goede vriend uit Turkije, mijn collega en de liefste turk die ze maar konden maken volgens mij, heb ik net mee op msn gepraat…zucht.
blegh, mis hem echt zeg.
hij kan mij om de een of andere duistere reden niet sms-en (echt, heb t zelf gezien, de berichten worden gewoon niet verzonden)
en af en toe kreeg ik wel een mailtje van hem, maar zag hem nooit op msn en nu ineens vanavond wel!! hij vond het niet leuk om te horen dat ik dit jaar naar nepal ga en niet terug kom naar turkije om te werken…zucht…en nu vind ik dat ook best wel erg.
had al het stiekeme plannetje om een tripje te boeken naar turkije (oktober is nog heel heel ver weg natuurlijk!!)
maar nu kriebelt het wel heel heel erg, zucht…ik mis hem echt…lijk wel zo’n verliefde puber, maar het was zo leuk om hem weer eventjes te spreken!
nou ja…zucht…

@ Miere011: Ja, dat wou ik de hele tijd al vragen. Hoe is het gegaan op je nieuwe lokatie? Maar je had het al verteld dus. Oh, gelukkig maar dat je het tot nu leuk vind. Ik moest er wel steeds aan denken, maar vergat steeds om het ff te vragen.

Wij hebben de 19e een etentje (klein feestje) van Sode** en de partner mag ook eens een keer mee. Dus ik heb nog wat tegoed. :stuck_out_tongue: *

En ja, het wordt dus toch een weekje Turkije en in het najaar zeker weten ook nog een weekje Spanje met de hele familie van man,s kant. Heerlijke vooruitzichten he? Maar jij hebt ook zo nog het een en ander tegoed, las ik. Lekker toch? :wink: Geniet er maar van!

*Alle anderen, weltrusten voor zo en slaap lekker.:wink: *

*@Bloem: Als je de mogelijkheid hebt, gewoon ff gaan joh! :wub: :wub: Dan weet je misschien meer over wat je wilt. Boek een weekje! :arrow: *

2 weken in mei…€500…mmmmmmm???

@bloem: doen!

tja…:so:

truste by the way
ikke slaapie slaapie doen

Lijkt me wel wat… :smiley: … heb nog nooit met spaghetti gegooid. Ben meer van de borden :stuck_out_tongue: