@Bloemmie: Gaan wij spaghetti gooien, om Bloemmie naar Nepal te helpen, en dan ga jij van jouw geld gewoon ffies dat weekje(of 2) naar je Thuis!!! Is toch een deal toch!!!
Ikke heb het weer overleefd, nog ffies zorgen dat die pubers ook weer in de kerk(lees, bij hun ouders) komen en ik heb mn taak voor dit weekend volbracht
Vandaag nog 1 keer plukken, en dan klaar!!!
Later meer
ik heb het een beetje druk met de studies (van 3 studies tentamens ) niet echt fijn maar vooruit en had nog een nieuwtje, namelijk dat mijn vriend me op kerstavond ten huwelijk gevraagd heeft! op 4 juli 2008 gaan we trouwen! Dus dat wilde ik natuurlijk wel even laten weten!
nou ik ga weer aan de studie, nog een fijne middag/avond!
wat een lijst al weer!! super!! ik ga zeker weten dit jaar 2x naar Turkije. misschien meer. ik heb nog niks geboekt. wil 100% in december gaan. dan zullen we ons ook gaan verloven. en van de zomer hoop ik een super 7 weken vakantie (werken) in Turkije bij mn vriend tegemoet te gaan.
@ nur wahahahahaa!! wat gaaf, kan me nog een berichtje herinneren van: ik heb een vriendje, hihi, en nu gewoon trouwen!! gefeliciteerd meid!! wat geweldig. en dan ook nog op kerst ten huwelijk gevragd zijn…wouwie, die vent moet je houden!!
@ beps…ja, heb net een vriendin gepolst of ze mee gaat, dat is altijd het lastige…wie gaat ermee. anyway, ik zie het wel. het is nog zoooooooooo ver weg. hahaha
ik ben pas net wakker…oeps. nu weer schaatsen kijken.
allemaal een fijne zondag
ik ga in december met mn vriend in Turkije verloven :teeth: :teeth: :teeth: :teeth:
iedereen is welkom :teeth:
als je wilt komen laat het maar weten :slywink: