Turkish teatime deel 15

@Bloemmie: Gaan wij spaghetti gooien, om Bloemmie naar Nepal te helpen, en dan ga jij van jouw geld gewoon ffies dat weekje(of 2) naar je Thuis!!! Is toch een deal toch!!!

Ikke heb het weer overleefd, nog ffies zorgen dat die pubers ook weer in de kerk(lees, bij hun ouders) komen en ik heb mn taak voor dit weekend volbracht :slight_smile:

Vandaag nog 1 keer plukken, en dan klaar!!!
Later meer

dag dames

nog een gelukkig nieuwjaar gewenst!

ik heb het een beetje druk met de studies (van 3 studies tentamens :frowning: ) niet echt fijn maar vooruit en had nog een nieuwtje, namelijk dat mijn vriend me op kerstavond ten huwelijk gevraagd heeft! op 4 juli 2008 gaan we trouwen! Dus dat wilde ik natuurlijk wel even laten weten!

nou ik ga weer aan de studie, nog een fijne middag/avond!

wat een lijst al weer!!
super!!
ik ga zeker weten dit jaar 2x naar Turkije. misschien meer.
ik heb nog niks geboekt.
wil 100% in december gaan. dan zullen we ons ook gaan verloven.
en van de zomer hoop ik een super 7 weken vakantie (werken) in Turkije bij mn vriend tegemoet te gaan.

@ nur wahahahahaa!! wat gaaf, kan me nog een berichtje herinneren van: ik heb een vriendje, hihi, en nu gewoon trouwen!! gefeliciteerd meid!! wat geweldig. en dan ook nog op kerst ten huwelijk gevragd zijn…wouwie, die vent moet je houden!!

@ beps…ja, heb net een vriendin gepolst of ze mee gaat, dat is altijd het lastige…wie gaat ermee. anyway, ik zie het wel. het is nog zoooooooooo ver weg. hahaha

ik ben pas net wakker…oeps. nu weer schaatsen kijken.
allemaal een fijne zondag

@ turkije fan, zo…jij zorgt dus wel voor een lekker lang lijstje. hahaha

@Nur
PROFICIAT!!!
Gaat dus een heel mooi jaar voor je worden.

bloem
voordat ik geboekt hebt is de helft van de lijst er al af.

@Nur: gefeliciteerd meis. Wat ontzettend leuk nieuws. Romantisch hoor :wub: :wub: Sterkte met al je studies…

whhoeoeooe naar fire of anatolia

@besmile: veel plezier!

jeeeeej mn internet is weer traag momenteel !

@Nur: proficiat ! Maar ik wist het eigenlijk al van op het andere forum :wink: hihi

@Besmile: Super !!

Verder geen nieuws, askim weer veel te lang gebeld :frowning: haha maar ja, moet toch aan iets mn geld op doen hé ? :smiley:

@nur: hartelijk gefeliciteerd

ik ga in december met mn vriend in Turkije verloven :teeth: :teeth: :teeth: :teeth:
iedereen is welkom :teeth:
als je wilt komen laat het maar weten :slywink:

wat een heerlijke berichten allemaal weer
mag ook wel na al die mindere berichten van laatst
2007…here we come!!

@bloem: idd

@ nur: GEFELICITEERD!!!

@ Besmile: geniet ervan. Leuk hoor

Groetjes

@nur…:D:Dproficiat…!!!

@besmile…veel plezier…

vanmorgen verslapen…oeps…dus te laat op mn werk…daarna meteen door…carnavalzitting in het dorp…toen eten…
nu nog een paar uurtjes voor mezelf…

voor de rest ook iedereen een leuke zondag gehad…?

[EMAIL=“oja…@bloem…gaat”]oja…@bloem…gaat het wat worden met het spagetti feest…?

xxx

@Bloem: aha ! Dus het word een spaghettiefeest ! Krijg ik dan mijn %%% ervan als grondstichter van het project ? kan ik ermee dan naar Turkije gaan :smiley: :wink:

nur nogmaals gefeliciteerd.Ik wis het ook van het andere forum

sevvy…!! dan heeft het ook geen nut meer…!! het geld is voor bloem haar goede doel…!!
voor jou dus geen %%% maar zeker wel een eer;)

xx