Turkish teatime deel 15

@Filiz: haha ok jammer maar de eer vind ik ook al eens goed :lol:

We doen wel lang over deel 15 he, heb net gekeken, 12 december is dit deel gestart, hoop dat ik de komende tijd weer wat vaker kan posten

Hallo

Amaai wat is dat lijstje al lang geworden, wil er ook zovlug mogelijk bij.
@Nur en Turkije-fan proficiat
@sev heb je zonet iets gestuurd.
@bloem welk vrijwilligersproject is dat juist
@de rest, heb wat bijgelezen maar mijn geheugen laat me wat in de steek.

*Ha meiden, *
Zo, het weekend weer voorbij, jammer hoor.
Morgen een druk dagje op werk, met nieuwjaarsreceptie, voor het eerst alleen de baas, :unibrow: haha, m’n hulp is weg. En 's avonds komt onze vriend de Turk :stuck_out_tongue: ook nog op visite. En ik geloof dat een van mjn zoons ook weer eens bij z’n moeder komt eten. Nou ja, ik zie wel, komt allemaal wel goed.

*@ Nur, van Harte Gefeliciteerd, het is nog wel een eind weg, maar toch leuk om naar uit te kijken. Kan je alvast gaan sparen. *Mijn (stief)dochter gaat 26 juli van dit jaar trouwen, die zijn ook al heel lang aan het sparen.

Zo, ik ga maar weer bloesjes strijken, moet er morgen weer tiptop uitzien.
Groetjes allemaal,

@mierre: succes je eerste dag alleen

@Miere011: Nou, succes dan morgen he! Zet 'm op! Wij hadden het afgelopen dindag al gehad en was s,avonds 19.30 uur thuis. Vanaf 12 uur gewerkt en van 16.00 tot 19.00 uur dus receptie gedraaid.

@Nur: Ook namens mij van harte gefeliciteerd met je a.s. huwelijk :wub: , al duurt het nog een tijdje.

**Alle anderen een fijne avond nog. :wink: **

@ Roanna, wordt bij mij gedaan door Pres***, dus lekker makkelijk. Ik hoef alleen maar te “socializen”, haha*

@ Roanna, we hebben trouwens onwijs gave werkkleding, de classic party line, echt leuk, je zou het bijna voor de lol aan trekken!
**
@ Alle anderen, sorry voor dit werk-onderonsje!

@ Linda, ik ben niet alleen, hoor, maar mijn hulp-manager is weg vanaf morgen. Dus moet ik alleen baasje spelen.

@mierre: ah ok, maar is toch leuk als je echt alleen baasje mag spelen

@roanna: jij ook nog een fijne avond

@Dettje: heb je terug gestuurd !

@Iedereen: ik ga slapen, morgen examen en zou graag fris op het examen verschijnen, nou ja, in de mate van het mogelijke natuurlijk :lol:

X

ik ga ook afsluiten, zometeen werken

@sev suc6 morgen met je examen, zal voor je duimen:finger: doe dat goed meid

Allemaal slaapwel en een prettige dag morgen

@Miere011: Gaaf zeg. :thumbsup: Foto hierrrrrrrrr. Ik wil de classic line wel even zien. :unibrow:

@Linda1980: En hebben jullie de vakantie al geboekt of moet dat nog?

@Dettje: dank je we zullen er iets moois van maken…Hopelijk ! Succes op het werk !

@Sev: Succes morgen hoor! Toi, toi, toi. …Je kan het!

mercikes sev, heb een ideetje gestuurd, je ziet wel. Succes morgen en nogmaal bedankt voor het praatje gisteren

Dank je !

ben nu echt weg :wink:

Dikke kus aan iedereen !

X

@roanna: we moeten nog boeken, we boeken altijd op het reisbureau waar een kennis van ons werkt, eerst effe informeren wanneer ze werkt, denk dat we komende week of uiterlijk de week de erop zullen gaan boeken

@sev: heel veel succes morgen, zal voor je duimen!!!

@dettje: werk ze