@filiz: zodra ik in het lijstje kan laat ik het zeker weten, de kennis is paar maanden geleden naar andere locatie gegaan ivm sluiten eigen locatie, weet niet of haar dagen daar hetzelfde zijn gebleven
ik ga ook slapen heb morgenvroeg lekker vrij, de eerste normale maandag weer voor mij, na al dat vele werken in december, morgenvroeg weer lekker bezig met de huishoudelijke klusjes
Heey!
weer druk aan het kletsen zie ik Heerlijk met een glaasje wijn erbij?
Hey weet iemand meer over dat skigebied in Turkije? Kartalkaya? Is iemand daar ooit geweest? Of vrienden ofzo?
Ik zit er namelijk over te denken om als ik toch 7 maanden naar Istanbul toega, om dan ook meteen eens een weekend te gaan snowboarden
Ben nog nooit op wintersport geweest, maar ben erg nieuwsgierig! Heb volgende week zondag eerste 2 uur snowboardles Jeej!
Dus weet iemand meer over skieen/snowboarden in Turkije?
@Nur: GEFELICITEERD!!! Gaaf hoor, we hebben het dan allemaal een beetje gevolgd…het vriendje krijgen, de roze wc, en dan nu het huwelijksaanzoek!!
@Bloemmie: Nog veel schaatsen gekeken…zag dat Timmer al vallend won, ook een gaaf gezicht hoor…
Verder weinig nieuws…de muren zijn behangen, vandaag het sausje erover. Hubbie heeft nog vrij vandaag. En vanaf morgen moet hij ook weer aan de slag, dus daar moeten we vandaag nog maar gebruik van maken… Kleine dingen kunnen ook 's avonds, maar het sausje moet met daglicht, dus kwam goed uit zo…HET WORD MOOI!!!:dope: :unibrow:
Hier weer eens een levensteken van mij. Begin vandaag weer op school.
Hoop binnenkort ookthuis weer internet te hebben.
Hoop dat voor iedereen het nieuwe jaar goed begonnen is.
Goedemorgen,
Helaas weer terug in ons koude kikkerlandje. We zijn vrijdagmiddag weer terug gekomen van vakantie en hebben een heerlijke tijd gehad in Izmir.
Nu de realiteit van het dagelijks leven weer oppakken. Helaas weer die wekker vanmorgen om 6 uur, ik haat dat ding!!! @sev, succes vandaag!!!
@Fransijn: Sterkte vandaag met werken!! En als je thuis ook weer internet hebt dan zien we je gezellig vaker!! Alles hopelijk goed bij jullie allemaal in jouw gezin… Een HEEL GOED 2007 voor jullie
@MOBBIE!!! Welkom thuis, al is dat niet echt lekker denk ik zo… Wij hebben die realiteit morgen…hubbie weer na 5 weken te werk… Denk dat ik die wekker mol morgen…
Nou goed, we gaan zo naar de bouwmarkt, en dan kan hubbie aan de slag. Ik moet nog wat regelen voor mn uitkering. En dan klunzen…lekker niets doen, boodschappen en koken en de IS! ach ik zou er aan kunnen wennen hoor, thuis zitten dus!
Nou ja goeie? Heb me overslapen vanmorgen, conclusie: een uur te laat opt werk!
Dus ja nu snel wat werk inhalen. Ik kom mss straks nog wel effe terug als de grootste stress over is…
iedereen lekker aan het werk? Ik zit nu al een tijdje op de bank van alles te doen om maar niet te hoeven gaan leren, maar helaas die tijd begint nu wel aan te breken! fijne dag iedereen