Turkish teatime deel 15

zo dames…in het uurtje datr ik de uitslag van x factor kijk…praten jullie ff 3 pagina’s vol!!

@mierre…druk druk druk dus morgen…maar gelukkig wel allemaal leuke dingen!!

@sev…succes morgen…ook ik duim voor je!!

@linda…ik boek ook altijd bij een kennis…;)weet al uit mn hoofd welke dagen ik terecht kan…!! :wink:
laat het ons weten wanneer je in de lijst kan!!

ik ga ook slapen…morgen weer school na 2 weken vakantie…dat gaat tegenvallen!!

trusten all…xxx

wow weer ouderwets kletsen zeg hahaha

uhm…heb alleen zelf nix te melden…erg he?
nou ja
allemaal morgen werkze/ studeer ze/ en vooral plan ze!!
die lijst kan langerrrrrrrrrr

@filiz: zodra ik in het lijstje kan laat ik het zeker weten, de kennis is paar maanden geleden naar andere locatie gegaan ivm sluiten eigen locatie, weet niet of haar dagen daar hetzelfde zijn gebleven

ik ga ook slapen heb morgenvroeg lekker vrij, de eerste normale maandag weer voor mij, na al dat vele werken in december, morgenvroeg weer lekker bezig met de huishoudelijke klusjes

weltrusten allemaal

Weltrusten Linda. Slaap lekker.

Ik heb verder ook niks meer te melden, dus ga ook maar kappen.

Groetjes allemaal en trusteeeeeee.:wink:

Heey!
weer druk aan het kletsen zie ik :smiley: Heerlijk met een glaasje wijn erbij?

Hey weet iemand meer over dat skigebied in Turkije? Kartalkaya? Is iemand daar ooit geweest? Of vrienden ofzo?
Ik zit er namelijk over te denken om als ik toch 7 maanden naar Istanbul toega, om dan ook meteen eens een weekend te gaan snowboarden :slight_smile:
Ben nog nooit op wintersport geweest, maar ben erg nieuwsgierig! Heb volgende week zondag eerste 2 uur snowboardles :smiley: Jeej!
Dus weet iemand meer over skieen/snowboarden in Turkije?

Liefs

Of vind ook net iets over Uludag, iemand ervaring?

@ kelebek
volgens mij is von daar geweest

@Rien: Uludag is idd Von geweest, kijk eens bij de verhalen ed. Daar staat vanalles erover…(ook over haar vriendje, die ze daar ontmoet heeft…!)

@Sev: Zet m op hoor, vandaag…je KAN HET!!!

@Nur: GEFELICITEERD!!! Gaaf hoor, we hebben het dan allemaal een beetje gevolgd…het vriendje krijgen, de roze wc, en dan nu het huwelijksaanzoek!!

@Bloemmie: Nog veel schaatsen gekeken…zag dat Timmer al vallend won, ook een gaaf gezicht hoor…

Verder weinig nieuws…de muren zijn behangen, vandaag het sausje erover. Hubbie heeft nog vrij vandaag. En vanaf morgen moet hij ook weer aan de slag, dus daar moeten we vandaag nog maar gebruik van maken… Kleine dingen kunnen ook 's avonds, maar het sausje moet met daglicht, dus kwam goed uit zo…HET WORD MOOI!!!:dope: :unibrow:

Nou kom later nog wel langs

Goeiemorgen !

Dank je ! Hoop dat het niet te moeilijk word, heb niet zo goed geslapen pfff…

Günaydin,

Hier weer eens een levensteken van mij. Begin vandaag weer op school.
Hoop binnenkort ookthuis weer internet te hebben.
Hoop dat voor iedereen het nieuwe jaar goed begonnen is.

Allemaal een goed nieuwe werkweek gewenst.

Nog 40 dagen:slywink:

Goedemorgen,
Helaas weer terug in ons koude kikkerlandje. We zijn vrijdagmiddag weer terug gekomen van vakantie en hebben een heerlijke tijd gehad in Izmir.
Nu de realiteit van het dagelijks leven weer oppakken. Helaas weer die wekker vanmorgen om 6 uur, ik haat dat ding!!!
@sev, succes vandaag!!!

@Fransijn: Sterkte vandaag met werken!! En als je thuis ook weer internet hebt dan zien we je gezellig vaker!! Alles hopelijk goed bij jullie allemaal in jouw gezin… Een HEEL GOED 2007 voor jullie

@MOBBIE!!! Welkom thuis, al is dat niet echt lekker denk ik zo… Wij hebben die realiteit morgen…hubbie weer na 5 weken te werk… Denk dat ik die wekker mol morgen…

Nou goed, we gaan zo naar de bouwmarkt, en dan kan hubbie aan de slag. Ik moet nog wat regelen voor mn uitkering. En dan klunzen…lekker niets doen, boodschappen en koken en de IS! ach ik zou er aan kunnen wennen hoor, thuis zitten dus!

Goede morgen allemaal!

@Sev en Miere
SUCCES vandaag met het examen en het ‘baasje spelen’.

@Beps
Hebben jullie even hard door gewerkt zeg!! Nog heeeeeeeel even en dan is het niet meer werken, maar genieten in jullie mooie, nieuwe kamer.

@Fransijn
Dat is goed nieuws, internet thuis. Kan je wat vaker op de thee komen

@Mobster
Welkom thuis!
En die wekker…ben er ook geen vriendjes mee :o

Goeiemorgen allemaal!

Nou ja goeie? Heb me overslapen vanmorgen, conclusie: een uur te laat opt werk!
Dus ja nu snel wat werk inhalen. Ik kom mss straks nog wel effe terug als de grootste stress over is…

XSumma

Goeiemorgen allemaal!

**Vandaag een vrije dag, m’n mams is ook vrij dus lekker gezellig met z’n tweetjes kletsen :smiley: **

@Sev: veel succes vandaag!

**@Mobster: welkom terug! Hopenlijk lukt het weer een beetje in het dagelijks ritme te komen :tssk: **

@Fransijn: zou leuk zijn als je dan idd thuis af en toe hier kunt komen kletsen. Succes vandaag.

**@Summa: hopenlijk kun je het werk weer een beetje inhalen. **

**@Beps: succes met klussen, het wordt zo te horen erg mooi! **

**Weet het verder ff niet meer dus tot later! **

morning!!
pfff…het water stroomt langs de muur…het heeft hier echt gegoten!! blegh!

@ beps, nog ff een vraagje, heb je je hulp nu de deur uit gebonjourd of komt die zo af en toe nog eens langs??

@ de rest: ik ben het helemaal eens met wat de rest gezegd heeft

hasta la fiesta!!

goede morgen…
ben alweer terug van school…

@beppie…gelukkig dat het behnagen ver klaar is…!!

@dia…veel plezier met mamz…

@sev…ben je al bijna klaar…>? hoe is het gegaan?

@fransijn…idd fijn als je vaker op de thee kan komen dan…!! ook alweer bijna tijd voor jou om naar side te gaan.!! waar verblijf je…?

@summa…ahh verslapen…'t is zooo rot

@mobbie…welkom terug. wat fijn dat de tijd in turkije zo goed bevallen is.

dadelijk askim online…:smiley:

tot later…xx

@Summa
Is zo’n rot begin van de dag. Ben dan ook altijd helemaal uit mijn doen.

@Filiz
Veel plezier met Askim

@Dia
Een goed begin van de week, kletsen met mams.

goedemorgen dames :slight_smile:

iedereen lekker aan het werk? Ik zit nu al een tijdje op de bank van alles te doen om maar niet te hoeven gaan leren, maar helaas die tijd begint nu wel aan te breken! fijne dag iedereen