Ja eindelijk een klein beetje bijgewerkt… maar aangezien m’n collega er vandaag niet is zal het alleen maar drukker worden:delete:
Ja ben echt helemaal uit m’n doen, vanmorgen vanalles vergeten, nog geen ontbijt gehad, ja dat wordt een geweldige dag vandaag :tssk:
Maar vanmiddag worstebrood en appelbollen :teeth: ja das hier traditie in België hé!!!
Maar het weer slaagt hier echt nergens op… hoop dat het in Antalya beter is (zou moeten zijn, m’n schat heeft zon gereserveerd voor ons )
@Summa
Denk dat dit je dag weer een beetje goed maakt :slywink:
Summa: 11 januari - Antalya
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei- Gumbet
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Haaahaaaaaa dank je wel! Ja dat maakt m’n dag terug goed, effe alles vergeten en volledig richten op donderdag hihihhi :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: :teeth: Ja nu gaat het snel en nog zoveel te doen… maar toch :teeth: :teeth: :teeth:
@ cyn, laat je ons weten hoe het was?? ik zou ook wel willen gaan, alleen zaterdag lijkt me zo stik druk…maar ja, een andere dag kan ik niet.
dus laten weten hoe het was!!
@ summa, nou als dat je dag niet goed maakt?? de mijne igg wel!! hahhaaa
ga zo toch maar proberen te werken, wilde net nog effe snel de uien snijden voor het eten van vanavond en heb me toen behoorlijk in mijn linkerduim gesneden, zit nu echt een kuiltje in mijn duim, bloeden ook behoorlijk aan een stuk door bleef echt continu doorgaan, pleister was niet voldoende, buurvrouw heeft t net verbonden
baas net gebeld dat ik wat later ben benieuwd hoe het gaat met rijden en achter de kassa
@Linda: Dat is niet goed, je hebt toch niet te veel pijn hopelijk?
Haha nog goeie vooruitzichten… om een beetje in de Turkse stemming te komen heeft een vriendin me uitgenodigd van vanavond Turks te gaan eten!!
Heerlijk toch…
@Linda: Voorzichtig aan hoor!! Beter laat komen, dan 2 weken later ofzo…
@Bloemmie: Hulp is ook een vriendin, dus ze komt nog wel eens langs…maar niet meer om op te ruimen… heb haar meteen verteld dat ik dat dus ffies niet meer nodig heb. Als ik wel weer 40 uur ga werken dan gaat ze gewoon weer beginnen zeg maar…(Rustig aan hoor, wil wel, maar geen haast!)
Nou de kleine klusjes gaan beginnen, nu alles verder(de grote dingen dan) klaar is…EN HET IS MOOI!!!
@ beps: wij willen foto’s!!!
@ linda, je gezondheid en welzijn is he grootste goed, dus rustig aan, je werkgever heeft nix aan je als 2 weken thuis moet zitten…dus…beter vandaag ff rustig aan, dan 2 weken ofzo
Het is altijd lastig om bij te lezen, maar ik heb toch een poging gedaan.
@Sev, is het goed gegaan met je examen? @Linda veel plezier met het uitzoeken en boeken van de reis. En Hoe is je duim nu? Ging het werken wel? @Filiz, hoe was het bij jou op school? En ik logeer trouwens bij familie in Side. @Bloem, bij jou niet zoveel nieuws onder de (Zon?) regen? @Nur, VAN HARTE. @Bep, ging het goed met klussen vandaag? Het gaat gelukkig weer de goede kant op met m’n dochter. 1e Kerstdag gevierd met dochter en ex. M’n zoon is chef-kok, dus ja, die was aan 't werk. @Mobster, wat jammer voor jullie dat het al weer voorbij is. Sterkte met acclamatiseren. @Marion, ik heb al met Casema gebeld. Dus ik hoop dat ik snel aangesloten kan worden. @Dia hoe was je vrije dag. Gezellig hè, kletsen met je moeder. @Nur, zet hem op met leren hoor. @Cyn, sterkte met de drukke tijd. Je komt er vast wel weer goied doorheen.
Sorry als ik je niet genoemd heb.
Fijne avond voor iedereen.
@fransijn…tja school…ik loop liever stage.
we moesten opschrijven wat we nog wisten van de presentaties de afgelopen 6 weken voor de vakantie…pff
ben daarna maar naar huis gekomen…vond askim toch belangrijker.
sport ze
askim vertelde dat ie een appartementje had gevonden voor ons…in februari.
5 km van zijn dorp nog verder de bergen in…
haha…vind het wel leuk. ik weer eens wat anders. een stuk rustiger
Kelebek leuk dat je leert te snowboarden!!
ik heb het indoor geleerd.
waarom eigenlijk?? ik ga nooit op wintersport, maar alleen maar naar mn moppie :unibrow:
ik heb trouwens nog een kaartje liggen. 2e persoon voor de helft van de prijs (snowplanet) als er iemand interesse heeft stuur me maar een pm.