oke wat is hier gebeurd???
Stelletje kletskousen!!! hahahhaaa leuk hoor.
Ik ga alles even bijlezen
groetjes
Hallo allemaal !
Dank je wel allemaal voor het succes-wensen en heb je al gedaan-vragen :unibrow: ik heb dus gedaan, had wel nog les erna tot 16u30 !! heb barstende koppijn maar het examen is goed gegaan !
Daarjuist naar de dokter geweest voor mn tweede spuit tegen hepatitis A en B, verplicht voor mn stage, heb nu een stijve arm ervan :disgust: en heb buikpijn dus kan het nog beter ??
Jullie hebben weer aardig bijgekletst zonder mij vandaag hihi, ga mss straks nog alles bijlezen maar heb reuzehonger en mams heeft lekker gekookt ! (witloof met kaas en hesp (ham voor de NL)) ![]()
Ik zie jullie zo meteen wel weer !
Dikke kus x
Goedeavond dames.
**
Even de laatste stand van zaken hier. Ik heb nog niet geboekt, omdat waar ik een leuke reis voor een leuke prijs gezien had, alsnog weer zoveel toeslag bij kwam om met een Nederlandse charter te vliegen, dat ik dacht, dan kijk ik nog even verder.
**
Dat het Alanya of als tweede optie Side wordt, is al wel zeker wat ons betreft. Ik denk dat ik toch maar even wacht, tot dat ik naar de vakantiebeurs ga. Wie weet vind ik daar nog wel wat, wat bij mijn budget past.
**
*@Linda: Hoe is het met nu met je duim?
:finger: *
**
@Bep: En Bep, begint het er al op te lijken? Zal zeker wel mooi worden, als ik het zo lees. Kun je er weer een paar jaar tegen.
**
*@Sev: Goed gedaan, tot zover dan…Nu maar hopen dat je hoofpijn wat af zakt.
*
**
*@Feliz: Wat romantisch dan zo,n huisje in de bergen. :wub: *
**
Iedereen, fijne avond nog.
**
**
Goede avond ![]()
@Linda
Hoe is het met de duim?
@Fransijn
Het bijlezen is je aardig gelukt
@Filiz
Gaat romantisch worden in februari dan…jullie met zijn tweetjes in de bergen
@Sev
Lastig die stijve arm, moet je goed in beweging houden. Heeft je moeder de strijk al gedaan
?
whhoeoeo ik heb wat gewonnen en moet het ook nog ff ophalen op de vakantiebeurs.
@besmile: weet je al wat je hebt gewonnen?
Heb gewoon gewerkt vanmiddag, klanten moesten alleen zelf een tasje om hun gekochte producht doen, was wel wennen, je ziet nu maar hoeveel je normaal de duim gebruikt. maar je hebt zo door hoe je iets het beste dan vast kunt pakken, stootte alleen een keer mijn duim tegen de balie deed megazeer, buurvrouw net gaasje verwisseld, morgen voor werken nog een keer
iets met griekenland
@Marion: jaaa de strijk is gedaan ! Mams was ook bij de dokter vandaag, heeft laatste tijd wat last van hartkloppingen en zo wss van stress en zo. ga haar wat in de watjes leggen denk ik !
@besmile: mss wel een reisje naar griekenland
ik denk het niet.
ben benieuwd we horen het wel he
Ohhh Besmile, ik ben wel benieuwd hoor!! Spannend, meteen vertellen dus als je het gehaald hebt!!
Jongens, het is 5.20 en ik zit beneden. Giga rugpijn, kan niet blijven liggen. Toch te veel gedaan denk ik, maar goed, het meeste is nu ook klaar. Moet straks even naar het buurdorp(almere) iets halen, daar nog ffies kijken naar planten en potten en dan lekker naar huis. Het eten voor de jongens maken en dan met een vriendin naar de makro. Zij moet parket, wij weer koffie en koffiemelk, dus het komt goed!!
Spreek jullie vast later nog wel als de pillen helpen(hihi)
hihi heeft hubbie 4,5 weken zn bedrijfsauto niet gebruikt, stond dat ding met een lege accu!! Hij moest om 6.20 de deur uit, en net is pas de dienst geweest om hem te starten hihi!!
Nou goed, hubbie dus ook te werk, en het ‘gewone’ leven begint weer…
2 weken lang alleen thuis en nergens las van gehad:
sinds gisteren de huisgenoten weer thuis
een warm water
geen CV
internet ligt er weer uit
en…werd vannochtend versuft wakker…hadden ze de gasoven op standje 3 aangelaten…alles stonk naar gas…
@ Bloem, gooi onmiddelijk alle ramen open!!!
@Bloemmie: RAMEN OPEN,LUCHTEN!!! Wat een dozen zijn die studjes toch!!!
Goede morgen!!
@Bloem
Jeetje wat een sukkels :retard: !!! Voel je je wel in orde nu, of nog steeds versuft? Anders maar even de dokter bellen.
@Beps
Kon hub nog lekker lang koffie met je drinken dus ![]()
Doe je wel rustig aan met je rug?
@Marion: Ik ga lekker weg…moet wat ophalen in Almere, ga meteen ff kijken daar in het tuincentrum, en dan lekker niets doen… Hooguit MOET ik me bezighouden met de IS! Man dat groeit hier zo makkelijk…leuk hoor, pubers…maar hij draagt ALLEEN zwart(kan niet combineren hihi) dus ik heb er ineens 4 donkere wassen EN 2 werkwassen per week bij…wij hebben samen bijna minder Is dan hij!!
Nou goed meiden, de IS machine is weer klaar, ga er nog 1 draaien en lekker weg…Laterzz
nah
ons huis is groot en de over stond ‘maar’ op standje 3 dus er was alleen een gas lucht. gelukkig is het raam van de keuken nog steeds niet gemaakt en tocht het daar als de neete…dus qua gasoverdosis valt het wel, vind het gewoon super super onverantwoord van die gasten…
twee weken alleen thuis, nix aan de hand en ze komen een voor 1 binnendruppelen en meteen weer trouble in paradijs…
anyway
hoest met jullie allemaal?? nog leuke/ nieuwe/ spannende dingen??
Goeiemorgen ! Sev is in the house hihihihi, voel me stukken beter dan gisteren !!!
duimen dat we vanmiddag of vanavond gaan gaan boeken pleaaaaase !