@ sev, das zeker leuk, spannend en nieuw! weet alleen niet of linda voor je kan duimen :unibrow: (ok, sorry, vals)
maar ik ga voor je duimen, zal askim ook blij mee zijn, niet??
@Beps
Zelfde verhaal hier met die was, de berg groeit nog harder dan onkruid.
@Bloem
Heeft het kapotte raam soms nog nut dan.
@Sev
Tuurlijk gaan jullie boeken vandaag!
Hallo,
Eerst wil ik Nur van harte feliciteren met de trouwplannen! Echt leuk hoor. Gaan jullie er een hele echte bruiloft van maken met alles erop en eraan? Succes met voorbereiden en veel plezier natuurlijk ook!!
Beppie, leuk dat je huis is opgeknapt. Wat een lekker gevoel moet dat zijn, alles weer strak in de verf een nieuw behangetje…geniet er maar lekker van.
Alle mensen die afgelopen dagen geboekt hebben: Jippie!!! heerlijklekkerfantastischgeweldig gevoel toch?! Met zo’n vakantievoorpretgevoel komen we de winter wel door!!
Verder iedereen een goeie week toegewenst, waar en hoe dan ook.
@Bloem: jaaaa askim is dolblij, alleen weet hij nog niet wanneer hij kan komen omdat hij de enige is die die shop draaiende moet houden. Mss vind hij er iets op, en anders komt hij achterna voor een weekend of een weekje of zo, maar hij wil en moet me zien zei hij ! :wub:
Voor april hebben we het er ook over gehad en we gaan stilaan eens kijken of het tot onze mogelijkheden behoort.
Hij vond het niet erg dat ik al zal boeken met mn familie voor deze zomer, want hij zal me zoiezo zien.
dag iedereen,
ik hoop dat ik jullie niet stoor maar aangezien jullie allen turkije gek zijn zou ik willen vragen wat is de tempatuur begin april aan de turkse riviera.
dank jullie wel
groetjes diane
Hoi allemaal,
Echt een drukke dag gehad, dus kon niet eerder langskomen.
Hoop dat jullie het gezellig gehad hebben, thuis, op het werk of op de opleiding.
Ga nu even lekker koken, want om 7 uur moet ik alweer op school zijn.
Fijne avond allemaal.
Nog 39 dagen.
dag dames! Heb even een baaldagje… ben echt heel moe en niet echt een idee hoe dat komt… niet geweldig geslapen maar zo slecht nu ook weer niet…
@crazymar: ja het wordt een bruiloft met alles erop en eraan… De voorlopige planning is het burgerlijk huwelijk rond 1 uur 's middags, kerk rond 4 uur, diner en feest… ben al heerlijk aan het rondkijken of ik nog wat mooie jurken zie…lekker aan het zwijmelen! verder gaan we het klein houden hoor, het burgerlijk huwelijk en het diner echt alleen voor ouders, grootouders en broers en zussen en getuigen e.d. maar het kerkelijk en feest worden wel wat groter… heerlijk ![]()
Hey Girls!!
Nou hier weer even een berichtje van mij!! Morgen naar de vakantiebeurs, en ik wordt 20… Pff wat een belevenis!!!
Ik zal jullie morgen laten weten hoe het was!!
X
@ jac…zeg…wanneer kunnen we de uitnodiging verwachten??
@ cyn, gefeliciflapstaart, voordat ik het vergeet en veel plezier!! ikke ga vrijdagavond
@ fransijn…alweer terug naar school…why??
@ sevy, en en al geboekt? al geboekt??
ik heb m er vast maar weer ff bijgepakt…des te makkelijker voor diegene die iets willen toevoegen…:unibrow:
en nur je staat erbij…aftellen maar…wedstrijdje wie het langste in het lijstje staat :unibrow:
Summa: 11 januari - Antalya ![]()
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei- Gumbet
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
@ Cynthia: Veel plezier morgen op de vakantiebeurs. Wij gaan van het weekend.
R… was vandaag op de vakdag en werkt met het weekend.
Ff gauw een bericht, want ik moet zo eten. Het wordt waarschijnlijk een keer Kusadasi met vertrek op 26 Juni. Later meer!!! Moet nog even wat info hebben.
Eet smakelijk allemaal
hey meiden…
ff een berichtje van mijn kant…
@nur…morgen gaat het vast weer beter
iedereen heeft wel eens zo een kdag
@bloem…jeetje wat een mutsen!! nog een geluk bij een ongeluk dat die ruit nog steeds kapot is
@sev…heb je nu al geboekt? geloof niet dat ik het nog goed volg…?
@beppie…wat vervelend van de rugpijn…gaat het inmiddels weer…?
sorry voor de helft wat ik vergeet…
moet gaan voetballen…tot straks.(K)(K)
oja…met askim gebeld,het is zeker dat ie de 16e februari klaar is met het leger:D
Feeeeeeeeeestjeeeeeeeeeeuh !!! Ik heb geboekt !!! We vertrekken op 25 juli richting KUSADASI voor 2 weken jihaaaaaa !!! Vluchttijden zijn voorlopig super (vertrek brussel: 6u00 Vertrek Izmir terug: 11u00) natuurlijk onder voorbehoud…
Mag ik eventjes ? ![]()
Summa: 11 januari - Antalya
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei- Gumbet
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi !!!
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
En nu eventjes het slechte nieuws:
Daarnet askim gebeld en hij klonk héél stil en verdrietig… Zijn kat is dood, was echt héél speciaal voor hem, nam hij overal met zich mee, sliep bij hem… Nou, hij heeft ze vandaag dood teruggevonden, verdere details weet ik niet maar hij zou ze juist begraven toen ik hem opbelde. Heb hem dan uiteraard ook niet langer bezig gehouden, ik hoor hem morgen wel, wss wil hij nu eventjes wel alleen zijn of zo. Zal hem nog een smsje sturen straks.
x
Hé lieverds,
**Eindelijk ff tijd om hier langs te komen. Vandaag was het megadruk op m’n werk. Pff plof zo op de bank neer en kom er ook niet meer vanaf :hihi: **
Morgen naar de Vakantiebeurs. We hebben gepland om vroeg weg te gaan zodat we daarna ook nog even tijd hebben om de stad in te gaan. Ben benieuwd, ben er nog nooit eerder geweest en heb er zin in!
**Zo ik heb wel zin in een borrel Roanna
**
@ Diamond: Natuurlijk. Komt eraan.Ga maar eerst ff lekker rustig bijkomen van al dat gewerk. :biggrin: Een rode of een witte wijn of een lekkere cocktail?
**Veel plezier morgen op de vakantiebeurs. Tip: ga ook even langs de stand van Q.
**
**@Sev: Geweldig dat je nu ook geboekt hebt.
**
Nu ik nog!
**@Roanna: doe mij maar een lekkere cocktail met een flinke scheut alcohol :lol: **
Nou Dia, was die lekker of niet? Ik ga er nog een paar shaken, want ik word er zo vrolijk van. ![]()
Mijn gegevens voor de vakantie gaan zo naar O** en dan hoor ik morgen waarschijnlijk, of het nog vrij is wat wij wilden. Kusadasi dus! :arrow:
jeej
… ben al aan het aftellen … nog maar 1 jaar, 5 maanden, en zo’n 4 weken hihi ![]()
Sevgilim,Lekker joh dat je geboekt hebt,jammer van de kat van je vriend…:frown:
Roanna,hoop dat jullie keus in Kusadasi nog vrij is,zal voor je duimen:thumbsup: .
Ik ga 23 februari eerst 8 dagen naar Istanbul en van de zomer ook naar Kusadasi maar wanneer precies dat weet ik nog niet.
groetjes
@sevgilim: lekker dat je geboekt hebt… ik ben heeel jaloers (aangezien wij dit jaar dus niet op vakantie gaan
)