Turkish teatime deel 15

@Turkije lover: zet je eigen dan ook even in het lijstje. Wordt het nog langer. :wink:

Ok bij deze :tongue:

Summa: 11 januari - Antalya
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei- Gumbet
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
Turkije lover:23 februari - Istanbul

Summa: 11 januari - Antalya
Turkijelover: 23 februari - Istanbul

ik heb je ff op de goede plaats gezet :wink: xx

@bloem: geeft niet hoor, heb het je vergeven

Cynthia, gefeliciteerd met je verjaardag!! 20…jeetje, lijkt voor mij alweer zo’n 100 jaar geleden haha. Fijne dag en veel plezier ook op de vakantiebeurs.
X Marjan

@cynthia: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!

Morgen kan ik ook in het lijstje

**@ Linda1980: Ikke misschien ook.:beef: **

@ Cynthia: Mocht je dit nog lezen voor je weg gaat naar de vakantiebeurs Cyn, dan van harte gefeliciteerd met je :king: 20e :king: verjaardag. Nog vele gezonde en mooie jaren toegewenst.

De rest… voor zo alvast weltrusten. :wink: Slaap lekker.

**Cyn, Gefeliciteerd met het behalen van de niet Teeners!!! Wat een mijlpaal…Fijne dag op de beurs!!!:lol: :lol: **

Zo allemaal, wij hebben een dilemma…mss kunnen jullie helpen…
Wij gaan dus 3 weken waarvan de 1ste week mn ouders er ook zijn…
Nu hebben zij vrienden, en die vrienden(dus niet mn ouders!) hebben ineens het fantastische idee om ook naar Kusa te gaan…Mn ouders hebben al gezegd dat wij de laatste week van hun vakantie er zijn…maar dat maakte niet uit(vonden die vrienden…) en dat wij het vast geen strak plan vonden dat zij in het zelfde app zaten…maar dat maakte niet uit(vonden zij)

Nu is mn zwartste droom uitgekomen…ze hebben gister geboekt voor 2 weken, dus 1 week zijn alleen mn ouders er, de laatste week wij ook…Mn ouders waren helemaal van streek. Zijn meteen in de auto gestapt, hierheen gereden(waren er pas om 22 uur!) want mam liep alleen te janken, en was zooo bang dat wij nu gaan omboeken(wat ik het liefst ook doe!) Die vrouw en ik zijn niet goed samen…zij gaat mij altijd vertellen hoe dingen zijn, hoe dingen moeten, en dat ik het niet weet(terwijl wij bijv al 10 keer daar geweest zijn of zo gewoon al svoorbeeld)

:mad: :mad: Ik ben ZOOOOOO PISSED!!!:mad: :mad:

Maar ik weet niet wat ik doen moet! Moeten we nu omboeken…ik/wij hebben ons zooo verheugd, zowel op die vakantie als op die acco dus…Ik weet het niet meer:retard: :retard:

Nou goed een mega-ego bericht, maar please HELPPPPP:crybaby: :crybaby:

Dank je wel Filiz :slywink:

Cynthia: **Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag!!! Geniet er van!!!:king: :king: **

Beppie,gewoon gaan jullie hebben je er zo op verheugd,ga er lekker van genieten en gewoon de dingen doen die je zelf wilt,die mensen hebben dan wel hetzelfde geboekt,maar dat betekent nog niet dat je alles met hun moet doen.En trek je niks aan van wat ze tegen je zeggen als zij het beter weet!!!

groetjes

Nou kijk, je hebt wel gelijk…maar het is een klein app complex…die mensen zijn er al 1 week als wij komen, en zijn natuurlijk vrienden van mn ouders…dus dat die dingen samen gaan doen is best logisch…en als wij dan komen, dan is er al een regelmaat ontstaan en moeten wij gaan inpassen…en ik heb daar geen zin in…
Het zijn en blijven vrienden van mn ouders(en ze hebben er maar 2 geloof ik…dus ze zijn er best zuinig op) en ik weet het gewoon niet…
HET IS GEWOON KUT…heb die mensen vanacht in mn slaap al 2 keer neergeschoten, 2 keer aangevallen en ben al 2 keer naar huis gegaan…Leuk we gaan op vakantie:retard:

Morning everybody,

Goed geslapen?

Een hoeraatje voor Cyn, want ze is 20.:smile: :smile:

Verder alleen even bijgelezen en geen tijd om echt te reageren.
Wil wel even onze Bep sterkte wensen, nu anderen roet in het eten gooien wat betreft Kusadasi.

Nog 38 dagen.

@ cyn, gefeliciflapstaart…twenty something…bye bye teen years

@ beps…tja ik begrijp het dilemma maar al te goed…moeilijk moeilijk
je moet niet vergeten dat dit JULLIE vakantie is, niet die van je ouders, niet die van die vrienden maar de vakantie van beps en hubs.

met die gedachten in je achterhoofd kun je gaan denken: jullie eerste week, zowel met pa en ma als hun vrienden…voordeel…je bent in 1 week ervanaf en de overige twee weken is het dan over en uit, hubs en beps in kusa geen NL bekenden…
je zou met je ma kunnen praten of het dan nog wel zo zinvol is dat jullie ‘samen’ daar zitten aangezien ze toch al hun vrienden daar hebben…

aan de andere kunt kun je ook denken…het is pas in juni, je bent er nu al zo door van streek…dit gaat je 'vakantie’pret bederven voor de komende 6 maanden, je zult de hele tijd ertegenaan hikken…gaat het wel goed, gaat het wel goed…

misschien zijn er andere optie’s? toch maar een ander app? toch een weekje later pas komen?? of je erbij neerleggen en gewoon gaan?
wat zegt hubs ervan?? en wat denkt ma en pa??
vind het een erg moeilijke keuze…het is JOUW vakantie

@ fransijn, werk ze!!
@ de rest…het lijstje wordt langer en langer!! whiehie :smiley:

Goedemorgen dames.

@ Bep: Ja, dat lijkt mij ook niks, maar wat Bloem al zei, het is wel jullie vakantie, alhoewel ik jou standpunt heel goed kan begrijpen.

Je hebt je toch niet af laten schrikken, dat wij ook miss naar Kusadai komen? :smiley: :biggrin:

Van mij zul je echt geen last hebben en dan erbij, ik ben best wel gezellig. Grapje hoor. :wink: Nee, als je het zo niks vind met DIE vrieden, kun beter je wat anders gaan zoeken. Vakantie moet niet van te voren al een nachtmerry zijn.

Zo, ff op ziekenhuiscontrole.

Groetjes.

Fijne dag allen.

@Bloemmie: Paps en mams waren er zo van van streek, ze hebben verleden week al die vrienden duidelijk gemaakt dat WIJ er die week zijn… Paps zei zelfs tegen die vriend, toen hij heel blij belde dat hij geboekt had: NOU DAN HEB JIJ EEN PROBLEEM WANT MN KINDEREN KOMEN!!! en heeft toen de foon aan mams gegeven. Mamssie is zo over dr toertjes dat ze vannacht niet geslapen heeft…
Ze zouden toch al vanaaf komen eten, en het huisje kijken(hebben ze nu al gezien dus…) dus we gaan er vanaaf nog wel over praten denk ik zo maar eens…

@Roanna: Gezelli, kunnen we elkaar eens in the flesh ontmoeten…(NEE niet boeken naar App Rina(paloma marina appart) want daar zitten wij hihi) Nee hoor, niet door jou, wel door die vrienden… Hoop dat het bij het ziekenhuis weer goed nieuws is, denk aan je!

Goeiemorgen allemaal, lekker geslapen???

Ik wel, ben om half tien in me bed gekropen en tegen tien uur sliep ik al denk ik… heerlijk doorgeslapen tot 6u30 vanmorgen. Heb de laatste dagen alle uren van de nacht gezien dus nu eindelijk eens goed geslapen!

@Beps: ja das idd een moeilijke situatie… ik zou ook niet heel de tijd met m’n ouders op vakantie willen zitten, laat staan met hun vrienden! Zoals Bloem zegt: het is jouw vakantie hé! Je komt er wel uit…

@Cyn: Gefeliciteerd!!! Een geweldige, zalige, spetterende verjaardag gewenst! En welkom op trein 2! (de trein van de twintigers)

@Turkije lover: 23/02 komt ook al snel hé. Aftellen!

Maar ik heb slecht nieuws!:disgust: Ik weet dat jullie allemaal heel blij zijn dat de lijst zo lang aan het worden is en dat iedereen zit te hopen dat ie nog langer wordt en iedereen zijn best doet om die langer te maken maar…
Morgen wordt ie korter… sorry… :tear:

**Want nu is het mijn beurt!!! :teeth: :teeth: :teeth: **
Morgen deze tijd :rolleyes: hang ik al in de lucht tussen hier en Antalya! :turkey:

Dus mijn naam moet dan van de lijst af…:tear:

(Ik zal er wss voor april nog wel opkomen maar weet nog niet juist wanneer.:wink: )

Liefs Summa :wub:

SUMMAAAAA!!! Gemenerik…Hihihihi
Veel plezier daar, geniet enzo, en kom gerust terug op de lijst hoor, geen probleem(voor jou dan hihi)

@ summa, pfff…ik denk die gaat niet meer, hahahaa, wees gerust we passen m altijd snel aan, anderen willen ook graag bovenaan staan, hahaha

@ roanna, wanneer ga je definitief boeken dan??

@ beps, ik zou als ik jou was ff rustig nix doen en je pa en ma t laten oplossen. zinspeel dr gewoon op, dat je ma met die vrienden gaat praten, dat ze of samen de 1e 2 weken gaan, zodat zij al weg zijn als jullie komen, of wel dezelfde periode maar misschien elders??
gewoon door blijven ademen, alles komt vast goed laat je mammaatje het maar ff rest trekken…hummmmmm
hoe gaat het verder?? beetje ritme nu hubs weer werken is?? merk wel dat je weer lekker hier aanwezig bent, je hebt ons verwaarloosd…:unibrow:…:finger: …:biggrin:
hoest met de puber??

even speciaal voor summa…de laatste keer…

**:turkey: :biggrin: Summa: **
11 januari - Antalya :biggrin: :turkey:

Turkijelover: 23 februari - Istanbul