Beppie, niks van aantrekken dat die lui ook daarheen komen! Volgens mij ben jij mans genoeg om gewoon je eigen plan te trekken en je vakantie te vieren zoals jij t wilt…en als ze toch begint te miepen meteen ff goed duidelijk maken dat je daar niet van gediend bent!! Kom nou zeg, laat je niet mal maken en laat zeker je vakantie(voor)pret niet verpesten. Trouwens, je kunt in je vakantie altijd vervelende mensen tegenkomen. Negeren is mijn advies!
Maar ik heb misschien makkelijk praten hoor, tis waarschijnlijk niet zo makkelijk…dus ik hoop en wens je toe dat er er uitkomt zonder verdere nachtmerries en zo.
Summa, goeie reis morgen en heel veel plezier in Antalya!
Hoe zou t met Jill zijn? Hoop maar dat het goed gaat. We horen zo weinig van haar.
Ja Mar, daar maakte ik me ook al zorgen over, Jillie!!! En derest, ik ben gewoon lekker aan het mopperen, praat er regelmatig met ouders-hubs over, en het komt wel goed, wat we ook doen…(gaan denk ik, maar we zijn er gewoon nog niet uit, omdat we op voorhand heeeeel zeker waren om te boeken!)
@ Bloem: Als het goed is wordt en vandaag van ons geboekt. Zoals ik wel eens hier verteld heb, werkt mijn schoondochter op het hoofdkantoor van O*D en zij krijgt 5 % familiekorting.
Dus alle gegevens van ons zijn gisteravond naar haar e-mailadres op haar werk gegaan en zou ze het vandaag voor ons nakijken of het nog vrij is en dergelijke.
Nou Bep, wees gerust als het door gaat van ons, zitten we in hotel Ozcelik. Vlakbij het strand en niet ver van het centrum volgens de beschrijving. Ik heb natuurlijk geen enkel idee waar ik terecht kom, want we zijn die kant op nog nooit geweest. Maar het leek me wel wat en het had goede recentie’s bij VakantieReiswijzer dus.
En mocht dit niet door kunnen gaan, heb ik nog alternatieven, maar dan naar Alanya of Side.
Ja, ik mis Jill ook enorm. Ik kijk iedere keer of ze toch soms s, nachts even hier is geweest, maar ook niet.
Zo, ff de koffie opdrinken en dan ook weer naar het werk.
@Cyn :king: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG :king:
En een hele fijne dag op de vakantiebeurs!!!
@Beps
Jeetje Beps wat een toestand. En behoorlijk egoïstisch van de mensen om te boeken terwijl je ouders al aan geven het geen goed idee te vinden dat jullie tegelijk met hen daar zijn. Waarom moeten jullie je aanpassen en zij niet? Kunnen zij niet een week eerder dan, ze werken niet meer neem ik aan dan kunnen ze toch gaan wanneer ze willen? Probeer het in ieder jullie vakantie (en voorpret) niet te laten bederven. En misschien lost het zichzelf wel op, je vader en moeder hebben in ieder geval al laten merken hoe zij erover denken.
het valt me op dat er veel boekingen voor Kusadasi zijn…helemaal hot
ik weet dat we hier met eens tel turkije fanaten bijmekaar zitten, maar hoor overal dat turkije weer erg aantrekt…of denken jullie daar anders over??
kijk wij gaan toch wel, maar hoor toch her en der dat mensen turkije weer een proberen…
ff afkloppen maar ze zijn in het voorboekseizoen ook nog niet negatief in t nieuws gekomen…zou het echt zo’n sterkte link dan zijn??
@Roanna: Zitten we bijna om de hoek bij elkaar!!! Hihihi Nee zonder dollen, wij zitten bij het kleine haventje, pal bij Korumar… En volgens mij zitten jullie echt bij ons om de hoek…ongeveer, jullie vanaf het centrum eerst en dan na 5 min lopen wij! Gaan we toch gewoon een bakkie doen samen toch! Ik vind dat dus helemaal niet erg… gezellig juist, kunnen we er weer gezichten en stemmen aan verbinden!!!
Ach ik denk dat het allemaal wel los loopt, maar het is gewoon kt!! Ik vind hen gewoon KT en dat veranderd gewoon niet. Zij werken nog wel, dus moeten in de periode dat hij vakantie krijgt, maar toch… E****S!!
Ik blijf er zin in hebben, als we erover praten verlang ik er morgen te zijn, en als ik dan eraan denk dat zij er ook 7 dagen zijn ben ik nog blijer met die 22 dagen hahahahaha!!
Ik vind Kusa zo leuk omdat het kleiner is dan de meeste plekken, en veel in de buurt te doen is, en…je kan 3 kanten op als je met de auto weg wilt…
Ook mogen wij graag(zeker als we lekker samen zijn) op de bus stappen en grotere plaatsen in de buurt bekijken! Er is daar zoveel cultuurgoed, ook gewoon onderweg…ineens sta je aan een dam, is er een bos wat giga mooi is, Ephesus, maar ook Priene(kleiner, niet zo commercieel, maar zeker de moeite waard!)
Ach ja Kusa…Thuis…Mooi…Veel te zien…Nog wat autenthieker(als de burgemeester niet te veel verpest!)…
Ik ga!!!(denk ik dus hihi)
Zo we zijn weer terug van de vakantiebeurs. Was er nog nooit eerder geweest dus erg leuk om eens te zien. Kreeg in de Turkije hal weer helemaal de kriebels hihi. Heb tasjes met erg leuke dingen dus ga de boel zo eens wat beter bekijken.
Meiden bedankt voor jullie meeleven dus…alles wat jullie zeggen is al eens door ons hoofd geweest…omboeken(zij dan wel wij)…eerder/later gaan…boos worden…verdrietig zijn… Maar het begint een beetje vorm in het hoofdje te krijgen…
Ik denk dat we gewoon gaan!! Laat iedereen de pip krijgen, wij gaan, en zijn er gezelli een week met mn ouders(die die week ook met ons willen zijn, en niet met die vrienden, zoals tegen hen gezegd!), en daarna HEERLIJK 2 WEKEN SAMEN!!! Poep aan de hele wereld!!
Of hubbie het ermee eens is dat weet ik niet, maar zo klinkt het in mijn hoofd!
En dan lekker met Roanna een bakkie doen en samen met hubbie genieten, dolmus/gewone bus pakken en gaan naar waar we willen…of een autootje…
Misschien wel zelfs eindelijk eens bij Franka binnenlopen! Iets wat ook al mijn ding niet is! Maar wie weet Franka, in juni/juli waag ik het erop!
Zo komen de paps en mams. Ze eten hier, dus het zal nog wel op dit onderwerp komen…
@ beps…bedankt voor het geweldige idee…had echt nog niet aan koninginnedag gedacht voor mn Nepal-sponsor idee…heb helemaal de kriebels in mn tummy…vraag me alleen af of dat bij onze rommelmarkt ook kan/ mag, staat nl alles altijd zo op mekaar…whiehieee…een prachtidee…!! je hebt duidelijk ervaring, als je nog meer van dat soort dingetjes weet!!
@Bep: Zo mag ik het horen. :nod: Jullie gaan gewoon en dat bakkie gaan we dan zeker doen. Kun je ons gelijk een beetje wijgwijs maken in Kudadasi, want jij bent er al zo bekend. Nee hoor, jij hebt ook vakantie. Goh, dus als het door gaat van ons, zit ik bij je in de buurt ook nog.:unibrow:
Maar ik heb tot nu toe nog niks gehoord van mijn schoondochter/O*D. Daar baal ik dan weer van, dat ze me weer zolang in spanning laten. :frown: Kleine moeite toch lijkt mij, om ons ff op de hoogte te brengen.
Maarja, ze zei al dat ze het daar zo gigantisch druk hebben deze tijd, dus zal ik toch geduld moeten hebben. Misschien komt ze vanavond wel thuis met goede berichten. Oh, i hope so …:hihi:
Ha meiden, zo weer thuis van werk.
** @Jeetje Bep, wat een trttblln, zeg !! Maar iedereen heeft al gezegd wat ik ook denk, dus lekker genieten, en laat de voorpret niet bederven. En misschien lost het probleem zich vanzelf wel op.
** @Cynthia, Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!! En dat je nog maar een grote meid mag worden!!:evil: Hoe was de Vakantiebeurs?
** @ Summa, goeder reis, en veel plezier!
** @ Roanna, al wat gehoord? Verder allemaal een dikke knuf!!!