Eerst en vooral wil ik CYN een HELE FIJNE VERJAARDAG TOEWENSEN !!! VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS !!!
Dan Summa: VééL PLEZIER MORGEN !!! Ben echt jaloers !
en voor de anderen: SCHAAM JULLIE ! :finger: Ik had mezelf in het lijstje gezet en wat zie ik vandaag ??? :
** :biggrin: Summa:
11 januari - Antalya :biggrin: **
Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Dece: 10 februari - Istanbul
Fransijn: 17 februari - Side
Filiz: 21 februari - Side
Turkijelover: 23 februari - Istanbul
Mar & Mar: 15 maart - Istanbul
Crazymar: 26 april - Marmaris
Jac: 1 mei - Turgutreis
Cynthia: 18 Mei- Gumbet
Diamond: 6 juni - Alanya
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Beppie: 19 juni - Kusadasi(DRIE WEKEN!!!)
Toos: 22 juni - Turgutreis
MK: 12 juli - uitgerekend
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Cynthia: 23 September Gumbet
Bloem: 1 oktober- Nepal
Nur: 4 juli 2008- TROUWEN!!
IK STA ER NIET MEER IN !!!
Hier komt dus het enige echte lijstje die je vanaf nu verder moet kopieren bij veranderingen:
** :biggrin: Summa:
11 januari - Antalya :biggrin: **
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Hehe, zo, bij deze gebeurd, en laat dit nu niet meer gebeuren hé of sev zit achter jullie aan
@Summa veel plezier in Turkije @Cyn Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, morgen is het mij beurt, weer een jaartje ouder. Hoe was de beurs, ben van plan om zondag te gaan @sev, 2 weekjes kusadasi nice zeg, jammer van de poes @rest heb vlug wat bijgelezen, maar me geheugen laat me in de steek
Hopelijk kan ik de komende week ook boeken, wil ook in het lijstje staan.
*@ turkije lover: In hotel ozcelik op basis van half pension. Onder die c moet zo’n kommaatje, maar ik weet niet hoe dat moet. Je weet wel wat ik bedoel toch? :lol: *
Ja ik weet wat je bedoelt:smile: .Het hotel ken ik niet ben er wel eens langs gereden,maar weet niet hoe het van binnen is,maar dat zal vast wel ok zijn:biggrin: .
groetjes
@Roanna: dat hotel Grand Ozçelik ziet er leuk uit hoor ! Ik passeer er iedere dag als ik in Kusadasi ben en volgens mij is het een leuk gezellig hotelletje
**Rieneke: 9 februari - Istanbul (stage 5 a 7 maanden)
Roanna: 26 juni - Kusadasi
@roanna
Heerlijk joh voor jullie dat het nu eindelijk rond is, je hebt de hele dag in spanning gezeten maar het is gelukkig toch goedgekomen.
Toch weer een echte turkijefan, je hoeft dus echt niet naar het spanje forum
@cyn
Was het leuk op de vakantiebeurs?
En een lekkere SAS dag vandaag
Misschien heb ik iets gemist, maar hoe is het met je hand afgelopen, wat hebben ze ervan gezegd???
@ MK116: Ja gelukkig wel. Hoef voorlopig niet meer te zoeken. Gaan in het najaar nog wel een weekje Spanje doen, maar weet bijna al zeker waar we heen gaan, dus dat is niet zo moeilijk.
Ik was trouwens ook bijna nooit op het Spanjeforum te vinden hoor. Alleen als iemand iets over een bepaald iets wou weten. En omdat wij al zo’n 28 jaar naar Spanje gaan, kan ik soms mijn ervaringen vertellen. Maar je hebt daar toch ook niet zo’n gezellig forum als hier? Ja, die van Blanes, maar da’s niks voor mij.
@ Sev: Dus jij kent het hotel ook een beetje? Nou, mijn schoondochter heeft nu een collega en die was 2 jaar hostess daar geweest en kent het hotel dus goed. Kamers en balkons zijn klein, maar verder een keurig net hotel met een grandioos uitzicht, volgens haar dan. Ik ben er in ieder geval content mee en dat de kamers wat klein zijn boeit me niet zo. Zal ik toch alleen maar komen om te douchen en te slapen. Ga lekker koffie/wijn drinken met Bep en haar hubbie, als ze tenminste nog gaan.
@ sevgilim, sorry dat je uit de lijst bent gevallen, ik heb gewoon de laatste gekopieerd, dus nam aan dat die up to date was…hij wordt ook wel erg lang!!
@ roanna, neem toch aan dat je schoondochter jullie dr ff tussendoor gedaan heeft?? of moest ze speciaal toestemming vragen ivm de korting??
@miere, hoest allemaal? nieuwe baan enzo en alles meer?? leuke collega’s?? ging het werken alleen een beetje voor jou??
@mk, ja hoest met de zwangerschap?? alles okidoki??
ik ben net wakker…heerlijk tukje gedaan…dat doet een mens goed!! whahahaa
@ Bloem: Hoe ze dat precies gedaan heeft, weet ik niet. Ik weet alleen als je daar werkt, dan kan ze dus voor de familie boeken met die 5% korting. Ze moeten daar wel intern een speciaal formulier voor invullen en dat zal ze wel gedaan hebben. De gegevens had ik haar al via haar interne mail toegestuurd en die heeft ze doorgegeven aan de desbetreffende afdeling.
Die zal dan wel na gaan of het kan ( waren nog genoeg kamers) en dan krijgt zij die fiat. Zij werkt zelf op een hele andere afdeling, nl. de stedenreizen. Zij gaan zelf ook met korting in het najaar naar New York met haar ouders. Dus da,s wel lekker zo.
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta